Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3398860
;D ;D ;D

Hoewel ik niet aan zou raden om aan de buitenkant van je raam te lopen als je zo hoog woont en ook niet over je laptop te wandelen. ;D
Tenzij je graag een nieuwe laptop wilt of een doodswens hebt.
Door - pien -
#3398901
hannabelgje schreef: wo 25 mar 2020, 19:16 Zoë heeft deze avond weer fijn met haar nieuwe hondenvriendje gespeeld. Zo fijn dat ze weer een vriendje heeft. Dat heeft ze duidelijk erg gemist.
En kleine Noodles is klaar met gillen. Ok wel prettig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Allebei fijn :thumbup:
Siberienne schreef:
Thuis parcours is te doen

https://www.nu.nl/279790/video/freestyl ... wsource=cl
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3399642
Ik kreeg net een appje dat iemand die ziva altijd uitliet een bos tulpen aan m'n voordeur had gehangen. Zo lief! :)
IMG-20200401-WA0001.jpeg
IMG-20200401-WA0001.jpeg (2.36 MiB) 1453 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3399649
Vind ik ook! Ben wel benieuwd hoelang het duurt voor Siepie een hap neemt uit het bosje ondanks dat ie op een plek staat waar de katten niet komen. Ik heb bergen planten in huis maar alles afgeschermd of als hangplant vanwege grazende katten. ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3399994
Ik had vorige week een bloemetje laten bezorgen bij een oom van mijn moeder. Heeft geen contact meer met zijn eigen familie, vrouw (zus van mijn oma) overleden, geen kinderen. Woont ook niet bepaald om de hoek. Kortom, weinig mensen meer om zich heen.
Kreeg vandaag terugkoppeling van mijn moeder. Hij had de deur open gedaan voor de bezorger in de veronderstelling dat het vast weer pakketje voor de buren was ;D Toen de bezorger, van halverwege de oprit, hem zei dat er bos bloemen was neergezet voor hem had hij de tranen in de ogen gehad :biggrin2:
Mijn Geluksmoment is dat mijn kleine attentie daadwerkelijk het gewenste effect heeft gehad :)
Door Cathelijn
#3400039
De ochtend in de zon begonnen en blij dat wij in Nederland nog wel met de auto weg mogen, dus met Ilan naar het bos gereden. Daar was niemand anders dus we konden ontspannen even een rondje lopen.
Aansluitend boodschappen gedaan dus dat is ook weer klaar voor een week.
Door - pien -
#3400066
dinky89 schreef: vr 03 apr 2020, 19:56 Ik had vorige week een bloemetje laten bezorgen bij een oom van mijn moeder. Heeft geen contact meer met zijn eigen familie, vrouw (zus van mijn oma) overleden, geen kinderen. Woont ook niet bepaald om de hoek. Kortom, weinig mensen meer om zich heen.
Kreeg vandaag terugkoppeling van mijn moeder. Hij had de deur open gedaan voor de bezorger in de veronderstelling dat het vast weer pakketje voor de buren was ;D Toen de bezorger, van halverwege de oprit, hem zei dat er bos bloemen was neergezet voor hem had hij de tranen in de ogen gehad :biggrin2:
Mijn Geluksmoment is dat mijn kleine attentie daadwerkelijk het gewenste effect heeft gehad :)
Wat lief!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door