Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Geluksmomentje van de dag

Berichtdoor Barfplaats

Door Siberienne
Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven. :) :) vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje :-*
Door Cathelijn
Siberienne schreef: vr 09 aug 2019, 07:03 Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven. :) :) vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje :-*
Ahhh, wat lief :-*
Door Border Bandit
Siberienne schreef: vr 09 aug 2019, 07:03 Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven. :) :) vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje :-*
Oh :smitten:
En je dan nog komen bedanken dat zijn mand er weer staat... :-*
Door Eef+doggies
:smitten: :smitten:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Geluksmomentje van de dag

Berichtdoor Barfplaats

• 1
  • 321
  • 322
  • 323
  • 324
  • 325

Barfplaats wordt gesponsord door