Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3363842
Wat een fijne berichten hier!

@koek: als moeder(kloek) is het fijn om even 1 op 1 met je kind op pad te gaan en rustig boodschappen te kunnen doen.

@Ronald: wat fijn voor je!

@Siberienne: wat heerlijk voor je! Dat doet goed :-*

Ik viel van de trap met Rocco op mijn arm (ik miste net de laatste tree omdat ik niet goed keek waar ik liep) maar gelukkig kwam ik niet al te slecht terecht: op de zijkant van mijn voet die nu een beetje beurs is. Verder niks en Roccootje gelukkig ook niet. Dus vond ik dat ik geluk heb gehad :biggrin2:
Daarna een gepland geluksmomentje: een nieuwe (tweedehandse wel) toet. In een leuke kleur. Met toeters en bellen qua comfort en veiligheid :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3363897
Schoonmoeder neemt morgen aardappelen mee :D
uitleg: na 3e ronde boodschappen vroeg vl, die net uit zijn werk was, of ik ook aardappelen mee had genomen. Nee dus, stond niet op het lijstje. Gelukkig had hij zijn moeder aan de telefoon en hoef ik dus geen 4e keer op pad vandaag
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3363904
Gelukkig dat ik vandaag niet werk :D ... om half 2 al 1000 op de teller van de slagerij (vis op de 500, record :biggrin2: ) .... tussen vrijdag t/m zondag gemiddeld 1100, bij de kassa rond de 1500....... afgelopen 3 dagen wel gewerkt; weinig slaap, dus ik ben nu een beetje erg moe ;) ....
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3363927
Kim_S schreef:De inhoud van het kerstpakket nu al aan het opeten i.p.v. over een jaar :biggrin2:
;D

Ik heb gisteren nog iets gemaakt uit het kerstpakket van vorig jaar. :D ;D


Geluksmomentje: vanmorgen heerlijk samen in het zonnetje met de hond gewandeld. Vakantie. :)
Door Eef+Stippels
#3363995
- pien schreef:
Ik viel van de trap met Rocco op mijn arm (ik miste net de laatste tree omdat ik niet goed keek waar ik liep) maar gelukkig kwam ik niet al te slecht terecht: op de zijkant van mijn voet die nu een beetje beurs is. Verder niks en Roccootje gelukkig ook niet. Dus vond ik dat ik geluk heb gehad :biggrin2:
Daarna een gepland geluksmomentje: een nieuwe (tweedehandse wel) toet. In een leuke kleur. Met toeters en bellen qua comfort en veiligheid :)
Wat schrikken!
Gelukkig zijn jullie er behoorlijk goed afgekomen :-*

Veel rijplezier in de nieuwe auto!!
Door MillyMol
#3363996
Vanmorgen Tygo een uitgebreide borstelbeurt gegeven. Lekker gemasseerd en geknuffeld en voor het eerst viel hij in slaap op de trimtafel. :D
En dat terwijl het echt geen fan is van borstelen. Altijd wegdraaien, kop op de borstelhand leggen. Maar de aanhouder wint!

Ik had me voorgenomen mezelf eerst zoveel mogelijk in de ‘zen’-modus te krijgen door te accepteren dat het met hem gewoon een tijdrovende klus is en het te nemen zoals het komt. Bleef hij toch lekker liggen op zijn zij!

Morgen de andere zijde. :)
Door - pien -
#3364038
dinky89 schreef:Geluksmoment van dinky: de kinderen zijn weer naar huis ;D
:thumbup: ;D
Eef+doggies schreef:Wat schrikken!
Gelukkig zijn jullie er behoorlijk goed afgekomen :-*

Veel rijplezier in de nieuwe auto!!
Ja, m'n voet is al weer beter!

Dankjewel! Jammer genoeg is de nieuwe auto pas 11 januari beschkbaar...nog even geduld :D

Ik was gestresst omdat de kinders komen eten...maar ja...ze nemen een toetje mee en meneer pien heeft het voorgerecht al gemaakt. Ik schuif dalijk 2 kippen (verantwoorde, uiteraard) de oven in met aardappels/uien/knoflook/rozemarijn/pompoen zodat het bijgerecht ook meteen wordt bereid.
Het is gewoon lastig als er meer dan 1 persoon tegen me aankletst en ik het overzicht en de controle kan kwijtraken omdat er meer mensen rondlopen die dingen gaan 'doen' of pakken. En ik ga ineens twijfelen aan mijn kookkunsten ::) terwijl ik wéet dat ik dit gerecht met m'n ogen dicht kan maken...ik neem maar een borreltje als alles in de oven staat :P
Het is uiteraard erg leuk dat de kinders komen eten, dat dan weer wel :)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3364171
Vanmiddag een lange wandeling gemaakt en (letterlijk ;) ) geen hond tegengekomen.
Wel een groepje wilde paarden gepasseerd en dwars door een kudde schapen gewandeld die aan weerszijden van het pad stonden. Geloof dat ik meer onder de indruk was dan Scott ::)

En heb officieel een hageltjenieuwe auto gekocht :D
Nu alleen de oude nog zien te verkopen :)
Door eelke
#3364205
Toch maar voor geluksmomentje gekozen. Er wordt hier al veel vuurwerk afgestoken. Ik kijk elke keer geergerd op, en slinger een vloekwoord richting Meneer, en Joep ligt naast mij op de bank te ronken. Die geeft geen fiets.

Mijn blijdschap dat ie er zo relaxt eronder is is toch groter dan mijn ergernis. Denk ik. Want die is ook groot. Stom vuurwerk.

Ze kunnen dit jaar in ieder geval niet traditioneel het bushokje opblazen want die hebben ze weken geleden al preventief weggehaald. Stond er een oude man in de regen op de bus te wachten. Sukkels. Ik hoop dat ze trots zijn. >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door