Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3295525
Anne in Duitsland schreef:In juli kun je denk ik beter de twee inductieplaatjes van Ikea gebruiken, anders smelt je de tent uit. :biggrin2:


Houtvuurtje met pasta met zalm-room-groentesaus (de zalm hebben we gisteren op een kampvuurtje laten garen à la finlandaise, oftewel loimulohi oftewel gloedzalm :D )

P1080526.JPG


Let not op the rotzooi - we laten alles voor Kim liggen in juli. :biggrin2:

P1080528.JPG
:smitten: :smitten: :smitten: Geweldig fornuis Anne!!!
Door Shanti en co
#3295660
frodo quin schreef:Ow leuk! Heb je dan nog een job naast je studies?
Ja ik werk als assistent docent bij examencursussen voor havo en vwo leerlingen. De cursussen zijn drie dagen en meestal in het weekend dus dat kan ook mooi naast mijn studie.

Nog even doorsparen en dan wil ik er nieuw speelgoed van kopen. :biggrin2:
Door Siberienne
#3295760
Vanochtend besloten dat het koel genoeg was om mijn stuiterbal even voor de step te zetten. Dat was een goed idee :biggrin2:
Hij lekker rennen, ik relaxed begin vd ochtend en de rest vd dag geen kind meer gehad aan hem

En... mijn derde en voorlopige laatste zelfbouwkast in elkaar gezet. Eindelijk, na 13 +jaar dat stomme houten rek waar alles uit donderde, bij voorkeur de stapel net gestreken t-shirts, ingeruild voor een fatsoenlijke gesloten kast met deurtjes!

Nog even stukje hardgelopen en nu zit ik voldaan op de bank te kijken naar twee snurkende husky's.

Ik had daarbij een zeldZaam rustige dienst dit weekend zonder moeilijke problemen. Was ook wel lekker!
Door Eef+Stippels
#3295841
Klinkt goed Siberienne! :D


Net tijdens de wandeling een konijn en een schattig klein egeltje tegengekomen :smitten:
En er zijn volgens mij wel drie verschillende eekhoorns uit ons voederhuisje komen eten vandaag.
Er is hier zoveel meer natuur dan bij ons oude huis :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3296023
Ik kreeg een herinnering van facebook, vandaag is het 4 jaar geleden dat we afscheid namen van de behendigheid. Toen paste dat in het klaagtopic, want oh oh, wat vond ik het erg om te stoppen.

Nu 4 jaar later ben ik vooral blij met alle fantastisch leuke dingen die we sindsdien hebben gedaan. Ja, behendigheid blijft super cool en ooit zou ik wel weer met een gezond en mentaal sterk hondje aan de slag willen. Maar doordat we moesten stoppen hebben we ook zoveel andere leuke takken van sport ontdekt. En als ik bedenk wat ons Stinkertje allemaal geleerd heeft, dan is ie een heul knap hondje!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3296029
Gisteravond een enorm lief (spraak)berichtje van mijn zusje gekregen die aan de andere kant van de wereld zit :)

Geluksmoment 2: Mijn zusje aan de telefoon gehad om mij te feliciteren met mijn verjaardag :D
Door Anne in Zweden
#3296057
dinky89 schreef:Gisteravond een enorm lief (spraak)berichtje van mijn zusje gekregen die aan de andere kant van de wereld zit :)

Geluksmoment 2: Mijn zusje aan de telefoon gehad om mij te feliciteren met mijn verjaardag :D
O jee, ik heb je verjaardag gemist. Stond volgens mij niet op de beginpagina vermeld, klopt dat? Van harte gefeliciteerd in ieder geval alsnog!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3296058
Anne in Duitsland schreef:O jee, ik heb je verjaardag gemist. Stond volgens mij niet op de beginpagina vermeld, klopt dat? Van harte gefeliciteerd in ieder geval alsnog!
Ik ben vandaag jarig dus je bent mooi op tijd ;) Maar mijn zusje zit in Nieuw Zeeland dus daar was het gisteravond Nederlandse tijd al 25 april ;D
Ik sta dus vandaag op de beginpagina vermeld ;)
Door Anne in Zweden
#3296060
dinky89 schreef:Ik ben vandaag jarig dus je bent mooi op tijd ;) Maar mijn zusje zit in Nieuw Zeeland dus daar was het gisteravond Nederlandse tijd al 25 april ;D
Ik sta dus vandaag op de beginpagina vermeld ;)
Hoera, ben ik ook eens op tijd! ;D

Waar woont je zus ergens in NZ? Ik ben nog steeds van plan om daarnaartoe te emigreren, later als ik groot ben. Geweldigste land op aarde!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3296062
Anne in Duitsland schreef:Hoera, ben ik ook eens op tijd! ;D

Waar woont je zus ergens in NZ? Ik ben nog steeds van plan om daarnaartoe te emigreren, later als ik groot ben. Geweldigste land op aarde!
In dat geval, mogen wij dan jullie huis in Zweden? :biggrin2:
Door jasmijn
#3296064
Eindelijk de loopband in de slaapkamer staan :D
Bijna helemaal zelf gedaan :cool:

Ben gelijk een stukje gaan rennen terwel elza lekker op het omheinde bed aan het spelen was :biggrin2:
Kan ik eindelijk ook beginnen met hardlopen :D

Nu is elza even lekker aan het drinken en daar na gaan we onder de douche, Je word wel nat van een stukje rennen :dog:

Dadelijk nog even de gewichten van vriendlief van zolder halen, dan kunnen we daar ook lekker mee aan de slag :dumbells:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3296065
Anne in Duitsland schreef:Waar woont je zus ergens in NZ? Ik ben nog steeds van plan om daarnaartoe te emigreren, later als ik groot ben. Geweldigste land op aarde!
Mijn zusje zit nu in Bendigo maar woont daar niet definitief ;) Ze is op wereldreis met haar vriend en zijn nu dus neergestreken op een wijngaard in Bendigo waar ze wat bijverdienen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door