Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3290460
Geluksmomentje van de dag: ons huis is niet ontploft! We werden geëvacueerd wegens een doorgefreesde gasleiding bij de buurman. Dus hond mee en hoppa naar buiten. Brandweer, politie, straat afgezet, buren naar buiten, kinderen die om ons heen dartelden, hoosregen, iedereen in de gang van de buren schuilen.

Gelukkig was de leiding snel dichtgemaakt en verdween de gaslucht (oef wat stinkt dat!) en mochten we ons huisje weer in.

Had ik ook al verteld dat Oscar mee naar buiten was? Geluksmoment 2, die was superrrrr braaf in al die drukte! Behalve dan toen de kitten van de buren in de vensterbank sprong (binnen) en hij van buitenaf zo hard boe naar de kitten riep dat ie pardoes weer van de vensterbank af viel ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3290491
eelke schreef:Oh, dat is wel een meevaller ja, als je huis niet ontploft!


Ja he ;D . Vooral met de katten en vogels die we binnen achter moesten laten. Bah zeg! Nou was het vooral voorzorg dat je er zsm uit moet, als er al brand is ofzo lijkt het me oneindig veel moeilijker. Maar toch, als de boel Boem zegt, dan is het mogelijk wel einde verhaal :-X .
Gebruikersavatar
Door pike
#3290511
Kaela schreef:Geluksmomentje van de dag: ons huis is niet ontploft! We werden geëvacueerd wegens een doorgefreesde gasleiding bij de buurman. Dus hond mee en hoppa naar buiten. Brandweer, politie, straat afgezet, buren naar buiten, kinderen die om ons heen dartelden, hoosregen, iedereen in de gang van de buren schuilen.

Gelukkig was de leiding snel dichtgemaakt en verdween de gaslucht (oef wat stinkt dat!) en mochten we ons huisje weer in.

Had ik ook al verteld dat Oscar mee naar buiten was? Geluksmoment 2, die was superrrrr braaf in al die drukte! Behalve dan toen de kitten van de buren in de vensterbank sprong (binnen) en hij van buitenaf zo hard boe naar de kitten riep dat ie pardoes weer van de vensterbank af viel ;D
Potverdorie zeg :-X dat is pas met recht een geluksmomentje!
Door Anne in Zweden
#3290516
Kaela schreef:Ja he ;D . Vooral met de katten en vogels die we binnen achter moesten laten. Bah zeg! Nou was het vooral voorzorg dat je er zsm uit moet, als er al brand is ofzo lijkt het me oneindig veel moeilijker. Maar toch, als de boel Boem zegt, dan is het mogelijk wel einde verhaal :-X .
Christene, daar zou ik ook mijn nagels op stukbijten, als de boel boem kan doen terwijl mijn kattenkoppen nog binnen zitten... Gelukkig is het allemaal goed gegaan!
Door zurca
#3290526
Angelique schreef:TOP!
The morning after is een iets minder geluksmomentje :-X :biggrin2:
(Drie km hardlopen in combi met dag ervoor 800x touwtjespringen en misschien iets te weinig gedronken is geen aanrader :P )
Door zurca
#3290527
Pfhoe Karin....dat is niet niks kan me indenken dat de opluchting groot was toen je weer naar huis kon er niets gebeurd was!
Wat een narigheid om bij zoiets niet al je beestjes mee te kunnen nemen... :(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3290531
zurca schreef:The morning after is een iets minder geluksmomentje :-X :biggrin2:
(Drie km hardlopen in combi met dag ervoor 800x touwtjespringen en misschien iets te weinig gedronken is geen aanrader :P )
Ik heb beeld :-X . Maar he, je hebt het wel gedaan, super knap!!

Ik heb gister weer groen licht gekregen mijn training weer op te pakken. Moet wel een stap terug doen, maar ben allang blij dat het weer mag. Mijn fysio raad compressiekousen aan, daar waar mijn trainer dat "pamperen" vond. Dus straks even een stel kopen en dan denk ik dat ik vanmiddag mijn eerste kleine rondje ga maken. Zo zin in!
Door zurca
#3290536
Ja die ga ik ook kopen... Duur maar goede dingen over gelezen!
Heb jij zin om te gaan hardlopen?! :o ;D Nou ik moet mijzelf echt naar buiten slepen, ik vind er echt helemaal niets aan! Ik loop nu vanaf januari redelijk serieus, 2 a 3 maal per week en had gisteren voor het eerst een soort van "goh goed gedaan gevoel". Je zou van hardlopen (sporten) een goed gevoel moeten krijgen, nou ik mis dat stofje in mijn lichaam hoor. Ik kom meestel chagerijniger thuis dan dat ik wegging :biggrin2:
Waarom ik het dan doe? Nou ik wil meer conditie en het zou leuk zijn als die ene spijkerbroek die nu elke keer weer onderop de stapel verwdijnt weer eens uit de kast kan komen ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3290540
zurca schreef:Ja die ga ik ook kopen... Duur maar goede dingen over gelezen!
Heb jij zin om te gaan hardlopen?! :o ;D Nou ik moet mijzelf echt naar buiten slepen, ik vind er echt helemaal niets aan! Ik loop nu vanaf januari redelijk serieus, 2 a 3 maal per week en had gisteren voor het eerst een soort van "goh goed gedaan gevoel". Je zou van hardlopen (sporten) een goed gevoel moeten krijgen, nou ik mis dat stofje in mijn lichaam hoor. Ik kom meestel chagerijniger thuis dan dat ik wegging :biggrin2:
Waarom ik het dan doe? Nou ik wil meer conditie en het zou leuk zijn als die ene spijkerbroek die nu elke keer weer onderop de stapel verwdijnt weer eens uit de kast kan komen ;D
Ja!

Nou ja, op het moment zelf niet altijd hoor. Ik loop intervallen vanwege mijn blessure en dan is het moeilijk om in een ritme te komen. En voor een echte runners high moet je best een stukje lopen, dat heb ik ook nog niet gehad. Maar ik kom meestal heel tevreden thuis, het is een van de weinige dingen waar ik echt een trots gevoel van krijg. En op de een of andere manier heb ik het afgelopen jaar zo'n mazzel gehad, elke training met mijn trainer was het mooi weer, op 1 keer gladheid na. En als ik alleen ga, dan time ik wel dat het wat te doen is qua weer, al ben ik met de kou wel ook gegaan, tot mijn eigen verbazing.

Het enige wat ik dus echt vreselijk vind is het rekken. Ik moet voor mijn blessure mijn kuiten rekken. Tijdens het lopen, maar ook regelmatig door de dag heen. En daar ben ik zo ontzettend zat van. Maar mijn kuitspieren hebben heel erg de neiging om te kort te worden en dan wordt het vlies waar ze in zitten te krap en dat geeft dan dus weer shint splint problemen. Dus ik doe het zo braaf mogelijk, maar echt, dat kan me gestolen worden!

Maar als je het zo niet leuk vindt, vind ik het extra knap dat je al zo ver gekomen bent! En wie weet komt het nog. Ben je in de winter begonnen?

Weet je wat, ik open een hardlooptopic, vind het wel leuk om er over te kletsen!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3290589
zurca schreef:Ja die ga ik ook kopen... Duur maar goede dingen over gelezen!
Heb jij zin om te gaan hardlopen?! :o ;D Nou ik moet mijzelf echt naar buiten slepen, ik vind er echt helemaal niets aan! Ik loop nu vanaf januari redelijk serieus, 2 a 3 maal per week en had gisteren voor het eerst een soort van "goh goed gedaan gevoel". Je zou van hardlopen (sporten) een goed gevoel moeten krijgen, nou ik mis dat stofje in mijn lichaam hoor. Ik kom meestel chagerijniger thuis dan dat ik wegging :biggrin2:
Waarom ik het dan doe? Nou ik wil meer conditie en het zou leuk zijn als die ene spijkerbroek die nu elke keer weer onderop de stapel verwdijnt weer eens uit de kast kan komen ;D
Ik haat ook hardlopen, maar ik wordt dolgelukkig van fietsen... de ene sport is de andere niet.
Dat heeft te maken met mijn bouw en dus loop ik gewoon niet. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door