Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3285041
Gefeliciteerd Siberienne!

Mijn computer muis werkt, gewoon met binnen een minuut! Gister van mijn huisgenootje gekregen (ik game sinds een paar weken met haar maar had geen muis, dat kon toch echt niet ;D ). En ook voor de rest leuke dingen gekregen, zoals Tony's. :D Toch fijn dat mensen weten waar ik van hou.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3285255
Ja opa senior kan weer lopen! :D Ok nog geen schoonheidprijs dat niet. Maar ook is ie weer aanweziger en alerter .
Ging al dagen bergaf en had hem gisteren flink gemasseerd en met een dosis rimadyl gestart.
Voor nu ben ik ff voorzichtig positief gestemd!
#3285289
Kaio schreef:Ja opa senior kan weer lopen! :D Ok nog geen schoonheidprijs dat niet. Maar ook is ie weer aanweziger en alerter .
Ging al dagen bergaf en had hem gisteren flink gemasseerd en met een dosis rimadyl gestart.
Voor nu ben ik ff voorzichtig positief gestemd!
Fijn!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3285343
Geluksmomentje met Nuria: ze had tijdens de wandeling in een doorn getrapt. Maar ze raakte niet in paniek, ze bleef rustig staan met haar voet in de lucht terwijl ze mij aankeek. Ik mocht haar voet vasthouden (haar slechtste poot, met oude botbreuk en artrose) en alles navoelen en de stekel eruit halen. Ze heeft niet teruggetrokken, geen stap naar achter gedaan, helemaal vol vertrouwen. Geweldig dat ze van die stappen maakt!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3285348
Kaio schreef:Ja opa senior kan weer lopen! :D Ok nog geen schoonheidprijs dat niet. Maar ook is ie weer aanweziger en alerter .
Ging al dagen bergaf en had hem gisteren flink gemasseerd en met een dosis rimadyl gestart.
Voor nu ben ik ff voorzichtig positief gestemd!

Dat is altijd fijn nieuws, ga zo door opa senior. :-*
Door frodo quin
#3285373
Spikkelneus schreef:Geluksmomentje met Nuria: ze had tijdens de wandeling in een doorn getrapt. Maar ze raakte niet in paniek, ze bleef rustig staan met haar voet in de lucht terwijl ze mij aankeek. Ik mocht haar voet vasthouden (haar slechtste poot, met oude botbreuk en artrose) en alles navoelen en de stekel eruit halen. Ze heeft niet teruggetrokken, geen stap naar achter gedaan, helemaal vol vertrouwen. Geweldig dat ze van die stappen maakt!
Dat is echt enorm als je bedenkt van waar ze kwam :)
Door Siberienne
#3285376
Spikkelneus schreef:Geluksmomentje met Nuria: ze had tijdens de wandeling in een doorn getrapt. Maar ze raakte niet in paniek, ze bleef rustig staan met haar voet in de lucht terwijl ze mij aankeek. Ik mocht haar voet vasthouden (haar slechtste poot, met oude botbreuk en artrose) en alles navoelen en de stekel eruit halen. Ze heeft niet teruggetrokken, geen stap naar achter gedaan, helemaal vol vertrouwen. Geweldig dat ze van die stappen maakt!
Moooooiiii!
Door Eef+Stippels
#3285467
Spikkelneus schreef:Geluksmomentje met Nuria: ze had tijdens de wandeling in een doorn getrapt. Maar ze raakte niet in paniek, ze bleef rustig staan met haar voet in de lucht terwijl ze mij aankeek. Ik mocht haar voet vasthouden (haar slechtste poot, met oude botbreuk en artrose) en alles navoelen en de stekel eruit halen. Ze heeft niet teruggetrokken, geen stap naar achter gedaan, helemaal vol vertrouwen. Geweldig dat ze van die stappen maakt!

Super!! :D



Vanochtend heerlijk wandelweer; droog en met een zonnetje :)
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3285473
Dankjewel allemaal!
Heerlijk gewandeld net en weer een heleboel vertrouwen van Nuria gekregen. Omdat er overal afgewaaide takken lagen, zat er regelmatig 1 vast in de lijn. En alweer geen paniek bij Nuria, gewoon rustig blijven staan tot ik iedereen weer had ontward. Zo geweldig dit! Ze begint er echt op te rekenen dat ik alle problemen voor haar oplos, te gek is dat :D
Door - pien -
#3285478
Kaio schreef:Ja opa senior kan weer lopen! :D Ok nog geen schoonheidprijs dat niet. Maar ook is ie weer aanweziger en alerter .
Ging al dagen bergaf en had hem gisteren flink gemasseerd en met een dosis rimadyl gestart.
Voor nu ben ik ff voorzichtig positief gestemd!

Geweldig van opa!
Spikkelneus schreef:Geluksmomentje met Nuria: ze had tijdens de wandeling in een doorn getrapt. Maar ze raakte niet in paniek, ze bleef rustig staan met haar voet in de lucht terwijl ze mij aankeek. Ik mocht haar voet vasthouden (haar slechtste poot, met oude botbreuk en artrose) en alles navoelen en de stekel eruit halen. Ze heeft niet teruggetrokken, geen stap naar achter gedaan, helemaal vol vertrouwen. Geweldig dat ze van die stappen maakt!
Fantastisch dat ze zo vooruit gaat :)

Zoooo, net zag ik m'n eerste echte Vlaamse Gaai in de tuin :D :D :D Misschien heb ik er wel 's eentje in het echt gezien maar in ieder geval nog nooit in onze tuin...en daar zat 'ie ineens :yeah:
Door Eef+Stippels
#3285480
- pien - schreef:
Zoooo, net zag ik m'n eerste echte Vlaamse Gaai in de tuin :D :D :D Misschien heb ik er wel 's eentje in het echt gezien maar in ieder geval nog nooit in onze tuin...en daar zat 'ie ineens :yeah:

Wat leuk!
Wij zagen gisteren een grote bonte specht :D
Weliswaar bij de buren ::) Ze zijn blijkbaar gek op pindakaas :biggrin2:
Door smulpaap
#3285489
Kaio schreef:Ja opa senior kan weer lopen! :D Ok nog geen schoonheidprijs dat niet. Maar ook is ie weer aanweziger en alerter .
Ging al dagen bergaf en had hem gisteren flink gemasseerd en met een dosis rimadyl gestart.
Voor nu ben ik ff voorzichtig positief gestemd!
Goed zo opa . Ga zo door . Masseren voor een wandeling deed ik met Noa ook altijd toen ze zo oud werd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door