Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3225058
Oo fijn dat jullie de hond hebben kunnen vangen, pff hond snachts niet thuis....

Vandaag heerlijk gehobbeld met Kaio in het bos, meneer is weer een stuk beter. :D En hij kan er ook zo van genieten nog, dus ik ook!
Gisteren ook een nieuwe DA gevonden, even met Kaio langs, moest toch ook bloedprikken ( schildklier) en hehe dat beviel me toch een stuk beter zeg. ( niet een 12 jarige hond op tafel proberen te krijgen vervolgens kaal scheren en 20 x prikken, nee gewoon band om poot en voila klaar) Algehele omgang met ons en hond ook veel beter. En wat ik toen af moest rekenen :o dat was ook erg positief zeg, voor het bloedonderzoek alleen al was ik in NL meer kwijt :-X Dus naast een competentere DA ook nog eens heel wat goedkoper, lekker toch :) Volgende week met Maci, die moet ook.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3225109
Oooh wat een heerlijk, super, fijn, mooi, geluksmoment. Eindelijk weer op paard gezeten na die toestanden met mijn hart. Nog niet echt aan het trainen, alleen maar stappen. Maar tjemig ik geniet daar echt zó van, om gewoon op de rug van een paard te schommelen en om me heen te kijken.
Mijn dag kan echt niet meer stuk. Als het vanavond gaat onweren zal ik niet klagen. Denk ik.

Afbeelding

Aerro is nog altijd niet fit, dus die mocht niet mee. Maar mijn lieve Tess prinses wilde wel een ritje maken!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3225137
Hope schreef:Oooh wat een heerlijk, super, fijn, mooi, geluksmoment. Eindelijk weer op paard gezeten na die toestanden met mijn hart. Nog niet echt aan het trainen, alleen maar stappen. Maar tjemig ik geniet daar echt zó van, om gewoon op de rug van een paard te schommelen en om me heen te kijken.
Mijn dag kan echt niet meer stuk. Als het vanavond gaat onweren zal ik niet klagen. Denk ik.

Afbeelding

Aerro is nog altijd niet fit, dus die mocht niet mee. Maar mijn lieve Tess prinses wilde wel een ritje maken!
Ultiem geluk dus... Betekend ook dat jij weer op de goede weg bent?!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3225157
constance.blokzijl schreef:Ultiem geluk dus... Betekend ook dat jij weer op de goede weg bent?!
Dat zeker! Mijn hartslag is weer redelijk genormaliseerd (50 tot 55 slagen per minuut) dus ik ben nog moe, maar ik kan weer gaan opbouwen.
En dat is heerlijk, want ik heb nu dus geen medicatie meer voor de depressie. De psychiater, psycholoog en huisarts hebben overlegd en durven het niet aan. Dus nu bevecht in de depressie zonder medicatie. Gaat goed, maar dan is het wel fijn als je weer wat kan doen. Want bewegen is gewoon erg goed in dit geval, alleen was dat wat lastig met een hart dat niet wilde.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3225275
Ons geluksmoment was toen we gisterenavond eindelijk onder de douche konden stappen en al het stof van ons af konden spoelen. We hadden er net 8 uur opzitten aan het (deels handmatig) op ruggen leggen van het hooi en het naar binnen dragen van de baaltjes. Pfffff, gelukkig kunnen we er nu weer een seizoen tegen! :)
Door Anne in Zweden
#3225311
Wat heerlijk Marloes, dat je weer een ritje hebt kunnen maken! Kan het me helemaal voorstellen, dat lome geschommel op een stappend paard, zonnetje erbij, fluitende vogeltjes, de geur van zadelleer... Geniet maar lekker!
Door smulpaap
#3225376
Border Bandit schreef:Net de 4e les schapendrijven gehad en het ging erg goed! :)
Oh wat leuk :) Hoelang zijn jullie nu al bezig ? En hoe vaak gaan jullie naar de les ?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3225393
Meneer K die de slaapkamer af heeft en zegt: bestel jij anders eens even 3 mooie afdrukken op forex van jou mooie bloemenfoto's. En toen deed ik er stiekem nog een kleintje op aluminium bij ;D
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3225396
smulpaap schreef:Oh wat leuk :) Hoelang zijn jullie nu al bezig ? En hoe vaak gaan jullie naar de les ?
Dank je wel. ;)
We proberen 1 x per week, maar i.v.m. de warmte is het een paar keer niet door gegaan.
Dit was pas de 4e les.
Bandit weer meer dan ik, haha! :D
Voor mij is echt alles nieuw.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door