Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3223784
Gisteren heerlijk wezen shoppen in Aken met mijn vriendin. Nog voor mijn verjaardag. Toen we weer terug waren had haar vriend de barbecue al warm en hebben we nog gezellig gegeten. Een dag met een gouden randje.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Hope
#3223869
Buiten in de zon. De paarden op de wei, Lotje op schoot, Nelson aan mijn voeten, manlief tegenover me met Jimmy op schoot.
Life is good :smitten:
Door eelke
#3223982
Gijs die sinds gisteren weer fit is. Het gaat hem eigenlijk niet zo goed. Ieder klein plekje word een hotspot, en nu had hij een week geleden zijn poot ineens stuk. Leek wel of er een heel stukje zool afgeschaafd was. Hartstikke pijnlijk natuurlijk ook. Daarbij was bij ook echt enorm loom, wilde niet opstaan om mee te gaan lopen, sliep de hele dag... en ook best wel afgevalle :-\ de 16e gaan we naar de Silverlinde om te titeren dus daar wilde ik eens advies vragen, maar heb wel getwijfeld of we niet eerder al hier naar de DA moesten...

Maar gisteren al meer opgeknapt en blij, en net heeft hij, ondanks dat het al warm is, toch echt fit het rondje bos meegelopen. Ha!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3223991
Gisteravond een soort afscheidstour gedaan van de oude brommer en tevens even wezen kijken bij het examencentrum waar ik binnenkort mag laten zien dat ik met een motor overweg kan. En dan mag ik waarschijnlijk ergens deze week de nieuwe brommert ophalen :D Vergeet ik er helemaal bij te zetten dat de Mediamarkt-outletmeneer net een vaatwasser heeft gebracht! Scheelde me bijna 70 piek, terwijl er alleen een deukje in de zijkant zit.

It's the devil, it's the devil :biggrin2: En ja, ik kan met de pootjes bij de grond, Ronald!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door rosmin
#3224028
Gaaf EliScooby :D
Heel veel rijplezier

Motorrijden is zooooooooo super geweldig,
Heb vorige week een hoger zadel gekocht voor mijn motor,
ik met mijn lengte van 1,90 m. moet nu echt mijn benen hoger zwaaien om op m'n BMW F800GSA te klauteren, maar het rijdt stukken beter!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3224045
rosmin schreef:Gaaf EliScooby :D
Heel veel rijplezier

Motorrijden is zooooooooo super geweldig,
Heb vorige week een hoger zadel gekocht voor mijn motor,
ik met mijn lengte van 1,90 m. moet nu echt mijn benen hoger zwaaien om op m'n BMW F800GSA te klauteren, maar het rijdt stukken beter!
Dank, Rosmin :biggrin2: Het is een brommer, geen motor, dat stempeltje ben ik nog mee bezig, maar aangezien mijn huidige brommer nu een jaar oud is, waarvan ik m een half jaar in bezit heb, en hij nu nog iets opbrengt werd het wel tijd voor een nieuwe. Ik rij namelijk een 20.000 km per jaar op het ding en dit lijkt me heerlijk rijden. 5 versnellingen, nieuw model motor met 30% meer vermogen dan de meeste machientjes, dus ben erg benieuwd wat ie in de praktijk doet. (verbruik, topsnelheid, dat soort dingen) De brommer die ik nu heb, heb ik vorig jaar september gekocht met 552 km erop, toen was hij nog geen half jaar oud, nu staat er bijna 12000km op. En nu ik overga op een schakelbrommer, lijkt het allemaal net echt, hahaha. Ook onderhoud wordt dan wat makkelijker, alles zit in het zicht, ipv weggewerkt achter kappen.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3224058
En een schakelbrommer is al ietsje meer motor dan je vorige brommer. :D
Jeetje wat rijdt jij veel.
Veel succes met je motor-rij-les. Ik heb ook jaren motor gereden. Oh, zo heerlijk!! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3224167
Border Bandit schreef:En een schakelbrommer is al ietsje meer motor dan je vorige brommer. :D
Jeetje wat rijdt jij veel.
Veel succes met je motor-rij-les. Ik heb ook jaren motor gereden. Oh, zo heerlijk!! :biggrin2:
Ja, ik werk 4 a 5 dagen per week in Zwolle. 66 km per dag en dan nog ma of di naar Emmeloord, naar de rijschool, naar Steenwijk, af en toe naar familie of een toerritje, dan vliegen de kilometers er aardig hard op. Maar ben voor in de koude tijd ook helemaal voorbereid hoor. Electrische handschoenen van Gerbing aan en je lijdt echt geen kou. Het is alleen zo'n "gedoe" met motorkleding aan- en uittrekken.

Dit is trouwens de "oude"

Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door