Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3214341
mizzsylver schreef:Hoe gaat dat met het DNA profiel? Kost je dat een heel rietje of mag dat ook een drupje tijdens de inseminatie zijn?
Guinness leeft nog dus we hebben een DNA profiel aan laten leggen. Zijn baasje heeft wangslijm bij de dierenarts afgenomen en dit is naar het lab gestuurd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3214358
Lizzy schreef:De zaadjes liggen veilig in Eersel. Tenminste, daar ga ik ff vanuit, dat ze daar veilig liggen (en ze netjes opgeborgen worden enzo). Klaar voor gebruik ;D

*zoekt vast kurkentrekker* :biggrin2:
#3214359
Lizzy schreef:
Hij heeft 'm weer in de veiligheidsriemen gedaan. Hebbie beeld, dat ie hard moet remmen en mijn zaadjes door de auto vliegen? :o :o :o :o

Ik doe liever maar niet vernieuwend in deze :biggrin2:

Ik wel Afbeelding

Maar spannend allemaal hoor!
Froutje, je mag loops worden!!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3214364
Lizzy schreef:Jaaaa, ik heb wel zin in een bubbeltje ;D . Een Guinness biertje! Ook lekker!
Zie je, je honden naar drank noemen heeft zo z'n voordelen. :cool:
Fijn dat veilig gevreeën gereden is, en de zaadjes voor nu op plaats van bestemming zijn. :-*
Door Lizzy
#3214372
Angelique schreef:Als er maar % in zit :biggrin2:

Maar wel vlot gedaan trouwens!

Nou he! Maar Leo heeft een lange dag achter de rug. Hij ging om 6 uur de deur uit. En hij is er nog niet. Wat een schat he! En dat allemaal terwijl hij honden fokken helemaal 3 keer niks vindt.
Door Lizzy
#3214374
-Saskia- schreef:Zie je, je honden naar drank noemen heeft zo z'n voordelen. :cool:
Fijn dat veilig gevreeën gereden is, en de zaadjes voor nu op plaats van bestemming zijn. :-*
Gne gne gne ;D ;D ;D
Door Lizzy
#3214376
BusKay schreef:Moet je nou naar Eersel als je wat zaadjes nodig hebt??
Ja. En om te weten of ze zaadjesrijp is, zullen we ook vast wel een keer of wat progesteron moeten prikken.... Dus ik zie ons wel een keer of 6 minimaal op en neer naar Eersel rijden. Je moet er wat voor over hebben :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door