Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3207426
dinky89 schreef:Ik wordt jaloers van het moestuintopic >:(
Al ruim een halfjaar echt actief bezig met ander huis met tuin maar schiet niet op, wanneer wij een goed gevoel hebben bij huis zijn anderen ons steeds voor :-\ vorig jaar op mijn verjaardag nog uitgesproken het dit jaar in eigen tuin te kunnen Ieren maar dat zit er duidelijk niet in :(
Ik heb een fantastisch huis voor jullie, staat alleen op de verkeerde plek vrees ik... :(
Om in dezelfde lijn te blijven, ik wil even klagen over het feit dat mijn huis al zo lang niet verkocht is >:(
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3207429
Kim_S schreef:Ik heb een fantastisch huis voor jullie, staat alleen op de verkeerde plek vrees ik... :(
Om in dezelfde lijn te blijven, ik wil even klagen over het feit dat mijn huis al zo lang niet verkocht is >:(
Kim, heb je een link naar je huis? Ik weet iemand die heeel misschien wel interesse heeft. niet meteen juichen, het zijn nogal vage plannen, maar niet geschoten is altijd mis
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3207434
Lizetta schreef:Kim, heb je een link naar je huis? Ik weet iemand die heeel misschien wel interesse heeft. niet meteen juichen, het zijn nogal vage plannen, maar niet geschoten is altijd mis
Ik pb je even! :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3207494
Kim_S schreef:Ik heb een fantastisch huis voor jullie, staat alleen op de verkeerde plek vrees ik... :(
Om in dezelfde lijn te blijven, ik wil even klagen over het feit dat mijn huis al zo lang niet verkocht is >:(

Die kans is vrij groot en kans is ook groot dat het niet aan onze eisen voldoet. Overwegen wel om ander zoekgebied te gaan zoeken dan Groningen en de eis van Fiets afstand naar het werk te laten vallen omdat het niet opschiet......
Gebruikersavatar
Door Dian
#3207527
Ik word die constante pijn in rug en benen zo zat........ kan bijna niet meer lopen en staan van de pijn...... rot spondylolisthesis >:( >:( Loop nu al vanaf maart 2014 te klooien met mijn rug :( :(
Gebruikersavatar
Door Hope
#3207528
Nou, ik klaag even mee.

Ik zit in mijn maag met bedrijf X. Ik krijg een factuur, bizar hoog, zonder specificatie. Dus ik bel om te vragen naar die specificatie, krijg ik een factuur omdat ze me telefonisch te woord hebben gestaan om me een specificatie te sturen.
Dus nu moet ik weer bellen met de mededeling dat de specificatie niet klopt plus de mededeling dat ik de factuur niet ga betalen die ze gestuurd hebben om me die specificatie te sturen en dat ze vooral ook voor dit telefoongesprek geen factuur moeten sturen.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......!
Door jasmijn
#3207540
Hope schreef:Nou, ik klaag even mee.

Ik zit in mijn maag met bedrijf X. Ik krijg een factuur, bizar hoog, zonder specificatie. Dus ik bel om te vragen naar die specificatie, krijg ik een factuur omdat ze me telefonisch te woord hebben gestaan om me een specificatie te sturen.
Dus nu moet ik weer bellen met de mededeling dat de specificatie niet klopt plus de mededeling dat ik de factuur niet ga betalen die ze gestuurd hebben om me die specificatie te sturen en dat ze vooral ook voor dit telefoongesprek geen factuur moeten sturen.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......!
Zo lekker dan, ik krijg er altijd de kriebels van als bedrijven dat doen :-X
Ik hoop dat ze snel ophouden met de onzin en ophouden met je lastig te vallen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3207618
hannabelgje schreef:Koop je van je laatste centen voor de verjaardag van je allerliefste maatje een nieuwe voerbak, durft ze er niet uit te eten...... wat is het toch ook een enorme doos. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Hahahhahahaahaa ;D ;D Sorry, ik schoot echt in de lach.
Door MillyMol
#3207808
Mag ik dan ook even klagen?
Ik ben deze week begonnen aan een klus die al 2 jaar op me lag te wachten:het opnieuw betegelen van de keuken.
Afgelopen zaterdag vol energie gestart: eerst oude tegels eruit slopen, alles egaliseren, vensterbanken weer mooi recht maken, opnieuw betegelen: alles ging goed, tot gisteren: vol trots de laatste tegels gezet, toen alle tegels schoongemaakt en de voegen uitgekrabd. En bij dat laatste ging het mis. Ik stond op het aanrecht en wilde via het huishoudtrapje weer naar beneden. Terwijl ik dat deed keek ik nog half naar het resultaat van mijn noeste arbeid… en stapte half mis. Ik landde keurig op mijn voeten, maar mijn rechter voet heeft alle treetjes geraakt. Ik kon nog 3 stappen zetten en toen was het gedaan. Ik wist: dit zit niet goed, vast een botje in de voet gebroken. Dus via HA naar SEH.

Terwijl ik op de SEH zat belde mijn oudste dochter: Tobias had diarree met bloedbijmenging. Nu at ie al een paar dagen veel minder en had hij had vorige week ook al een keer diarree gehad, maar niet met bloed. Meteen DA gebeld en mijn dochter is met hem erheen geracet. Ondertussen was er van mijn voet een foto gemaakt en inderdaad: middenvoetsbeentje van 5e teen gebroken. Door naar de gipskamer. Tobias bleek koorts te hebben, dus gestart met AB. Mijn dochter kreeg van de DA nog het advies om maar te stoppen met vers voeren en over te gaan op brokken, want daar kon het wel eens aan liggen. Tuurlijk…... :P

Dus nu liggen we allebei op de bank...
Door Anne in Zweden
#3207815
MillyMol schreef:Mag ik dan ook even klagen?
Ik ben deze week begonnen aan een klus die al 2 jaar op me lag te wachten:het opnieuw betegelen van de keuken.
Afgelopen zaterdag vol energie gestart: eerst oude tegels eruit slopen, alles egaliseren, vensterbanken weer mooi recht maken, opnieuw betegelen: alles ging goed, tot gisteren: vol trots de laatste tegels gezet, toen alle tegels schoongemaakt en de voegen uitgekrabd. En bij dat laatste ging het mis. Ik stond op het aanrecht en wilde via het huishoudtrapje weer naar beneden. Terwijl ik dat deed keek ik nog half naar het resultaat van mijn noeste arbeid… en stapte half mis. Ik landde keurig op mijn voeten, maar mijn rechter voet heeft alle treetjes geraakt. Ik kon nog 3 stappen zetten en toen was het gedaan. Ik wist: dit zit niet goed, vast een botje in de voet gebroken. Dus via HA naar SEH.

Terwijl ik op de SEH zat belde mijn oudste dochter: Tobias had diarree met bloedbijmenging. Nu at ie al een paar dagen veel minder en had hij had vorige week ook al een keer diarree gehad, maar niet met bloed. Meteen DA gebeld en mijn dochter is met hem erheen geracet. Ondertussen was er van mijn voet een foto gemaakt en inderdaad: middenvoetsbeentje van 5e teen gebroken. Door naar de gipskamer. Tobias bleek koorts te hebben, dus gestart met AB. Mijn dochter kreeg van de DA nog het advies om maar te stoppen met vers voeren en over te gaan op brokken, want daar kon het wel eens aan liggen. Tuurlijk…... :P

Dus nu liggen we allebei op de bank...
Ja hoor, jij mag zeker even klagen! Tjissus, wat een dag zaterdag! Kun je je inmiddels een beetje redden met je voet? En hoe gaat het nu met Tobias? Anderzijds, als je dan toch op de bank moet liggen, dan maar gezellig met z'n tweetjes. :D Beterschap voor allebei!
Door Jantina
#3207837
Ik weet niet of ik het nog lang vol houd om aardig te reageren op het 1000ste Appje of berichtje 'of de baby er al is'. Krijg zelfs de vraag of ik alvast een cadeautje weet. Joh pleurt op >:( .
Door MillyMol
#3207841
Anne in Duitsland schreef:Ja hoor, jij mag zeker even klagen! Tjissus, wat een dag zaterdag! Kun je je inmiddels een beetje redden met je voet? En hoe gaat het nu met Tobias? Anderzijds, als je dan toch op de bank moet liggen, dan maar gezellig met z'n tweetjes. :D Beterschap voor allebei!
De val was gisteren, evenals de spoedrit naar de DA ;) .
Maar ik heb vannacht goed geslapen en verder weinig pijn. Tobias heeft geen diarree meer gehad sinds en hij ligt nu lekker op de andere bank.
De keuken zal even moeten wachten. Ik moet nog voegen en een klein stukje verlaagd plafond met spotjes maken boven het aanrecht bij het raam. Balen, maar het is even niet anders. Hier wat foto’s van de klus:

Vensterbank voor…
Afbeelding

en na egalisatie
Afbeelding

Zijwand voor:
Afbeelding

en na betegelen
Afbeelding

Lange wand voor:
Afbeelding

en na de klus
Afbeelding

Moest dus alleen nog voegen en een stukje verlaagd plafond boven de wasbak aanbrengen met verlichting erin.
Dat moet nu dus even wachten. Balen, maar er zijn ergere dingen op de wereld, denk ik dan altijd maar.
Door cj
#3207893
Ondanks de pech, complimenten! Vooral het egaliseren .
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door