Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3445905
Siberienne schreef: do 16 jun 2022, 14:50 Misschien toch door het bezoek maar tijdens bezoek ging het juist wel goed. Maar hij wordt een dagje ouder en misschien vindt hij veranderingen toch moeilijk tegenwoordig
Mijn Joep vindt visite tegenwoordig (zeg, sinds een paar maanden) ook steeds spannend op z'n oude dag. Spannender dan eerst zeg maar. Maar dan op het moment zelf, tussendoor merk ik niks aan hem.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3445908
Klinkt plausibel hoor. Hoeveel bezoek ontvangen jullie? En hoeveel van dat bezoek spreekt NL? En in hoeverre waren ze al bekend toen jullie nog in NL woonden? En was er tussen Shadow en hen goed contact?
Je staat er soms verbaasd van wat er tussen die twee mooie oortjes zich kan afspelen...
Door MillyMol
#3445917
Ronald schreef: wo 15 jun 2022, 12:26 Oeps... Sorry... ik zal er op letten :)

Nou, de koorts is weg, hoofdpijn, racekak en algehele malaise ook. Nog wel veel hoesten, maar daar gebruik ik een hoestdrank van de toko tegen en dat werkt goed. Ook de productie van snot en slijm doet het nog prima. De benen zijn van rubber. Even lopen naar de auto om er iets uit te halen was al een beste opgave. Ik denk dat motorrijden nog even een stapje te ver is.

Slapen gaat beter. Ik ben niet meer koud/warm/koud/warm. Maar ik heb wel een tikje gehad, moet ik zeggen.
Nog niet aan het werk geweest. Eerst maar eens helemaal weer op de rit. Gelukkig een werkgever die hier niet moeilijk over doet.
Nog niet top dus, maar wel wat beter dan het was. Ik hoop dat het snel verbetert!
Door Siberienne
#3445952
Ronald schreef: do 16 jun 2022, 16:25 Klinkt plausibel hoor. Hoeveel bezoek ontvangen jullie? En hoeveel van dat bezoek spreekt NL? En in hoeverre waren ze al bekend toen jullie nog in NL woonden? En was er tussen Shadow en hen goed contact?
Je staat er soms verbaasd van wat er tussen die twee mooie oortjes zich kan afspelen...
Nee je weer het niet hè?

Dit was juist bezoek dat hij goed kende (mijn moeder en broer) maar misschien is zo’n “blast from the past” wel juist heel verwarrend voor hem…
Door Tanna
#3446035
Nu ben ik wel weer klaar met aardig doen..........
Op Marktplaats een Biabed verkocht aan iemand die leuke berichtjes stuurde. Het was een gigantische klus om dat grote bed in te pakken en te verzenden maar vooruit, dat heb ik toch gedaan. En een paar gedroogde lamspensjes erbij gestopt. Dagen later een berichtje dat hij het bed had ontvangen maar op mijn vraag of hij de pensjes ook had gevonden gewoon geen antwoord meer.
Eergisteren een mevrouw die een gratis ladenblokje kwam afhalen en mopperde dat het de moeite niet waard was omdat ze vanwege wegwerkzaamheden had moeten omrijden. Ja meid, die werkzaamheden waren al weken geleden aangekondigd...... Ze vertelde dat ze er een droogkastje van ging maken voor kruiden en toen vertelde ik dat ik nog een Bomann drogertje had staan dat ik voor hondensnackjes had gebruikt. Oh, dat was interessant! Voor ik het wist had ik haar het drogertje na een zoektocht door het huis in de handen gedrukt. Neem maar mee, ik gebruik het toch niet meer.
Met mijn domme hoofd dacht ik dat ze later op de dag nog wel een bedankberichtje zou sturen. Ja, dat domme hoofd.......natuurlijk niet, helemaal niks. :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446036
Zuur is dat he Tanna! Wij hadden laatst een deur gratis op MP gezet. Komt na moeizaam contact opeens iemand uit Haarlem naar Leeuwarden gereden en die appt ons pas toen ie de afsluitdijk over was. Wij waren niet thuis. Moesten we hem maar 30 euro benzinegeld betalen zei hij. He wat? Jij stapt in de auto, zonder te checken of we er wel zijn! Ga even gauw fietsen!

Maar vandaag hadden wij gereageerd op gratis af te halen bestrating en dat mochten we gelijk komen halen. Die man ook meehelpen met sjouwen. Hele aardige mensen en wij helemaal blij dat de tuin nu weer bestraat is. Dus het kan gelukkig nog wel!
Door - pien -
#3446042
Tanna schreef: zo 19 jun 2022, 22:14 Nu ben ik wel weer klaar met aardig doen..........
Op Marktplaats een Biabed verkocht aan iemand die leuke berichtjes stuurde. Het was een gigantische klus om dat grote bed in te pakken en te verzenden maar vooruit, dat heb ik toch gedaan. En een paar gedroogde lamspensjes erbij gestopt. Dagen later een berichtje dat hij het bed had ontvangen maar op mijn vraag of hij de pensjes ook had gevonden gewoon geen antwoord meer.
Eergisteren een mevrouw die een gratis ladenblokje kwam afhalen en mopperde dat het de moeite niet waard was omdat ze vanwege wegwerkzaamheden had moeten omrijden. Ja meid, die werkzaamheden waren al weken geleden aangekondigd...... Ze vertelde dat ze er een droogkastje van ging maken voor kruiden en toen vertelde ik dat ik nog een Bomann drogertje had staan dat ik voor hondensnackjes had gebruikt. Oh, dat was interessant! Voor ik het wist had ik haar het drogertje na een zoektocht door het huis in de handen gedrukt. Neem maar mee, ik gebruik het toch niet meer.
Met mijn domme hoofd dacht ik dat ze later op de dag nog wel een bedankberichtje zou sturen. Ja, dat domme hoofd.......natuurlijk niet, helemaal niks. :-\ :-\
Kaela schreef:Zuur is dat he Tanna! Wij hadden laatst een deur gratis op MP gezet. Komt na moeizaam contact opeens iemand uit Haarlem naar Leeuwarden gereden en die appt ons pas toen ie de afsluitdijk over was. Wij waren niet thuis. Moesten we hem maar 30 euro benzinegeld betalen zei hij. He wat? Jij stapt in de auto, zonder te checken of we er wel zijn! Ga even gauw fietsen!

Maar vandaag hadden wij gereageerd op gratis af te halen bestrating en dat mochten we gelijk komen halen. Die man ook meehelpen met sjouwen. Hele aardige mensen en wij helemaal blij dat de tuin nu weer bestraat is. Dus het kan gelukkig nog wel!
Héél jammer Tanna, dat mensen dan niet even attent reageren en een bedankje sturen :-\ In allebei de gevallen.
Ze zitten er tussen ::) helaas...
Tot nu toe heb ik meest heel aardige en behulpzame mensen ontmoet via Marktplaats. En ook wel de mensen die jij beschrijft, die een uur van te voren afzeggen (dat is dan nog netjes) of gewoon niet meer reageren >:(
Zo bont als 'geef me 30 euro benzinevergoeding' heeft nog niemand het bij mij gemaakt gelukkig. Vervelend, die mensen die ondoordacht iets doen en het dan bij jou neerleggen :-X
Gelukkig kwam er daarna weer een goeie ervaring met iemand die wel aardig was en meehielp!
Door Too
#3446094
Gotzkanonne zeg .. nieuwe buren vonden het een prima plan om de decoupeer om 5.40 aan te slingeren en ze zijn nu nóg bezig (kennelijk zijn t geen echte kluswondertjes)

De man in kwestie weet namelijk dat je van de wet om 6 uur mag beginnen ... dusssss
deuren wijd open en op t balkon aan de slag, dat je in een flat bezig bent is natuurlijk niet relevant ::)

Ik denk dat het voor iedereen goed was dat ik om 6uur de deur uit moest ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3446148
Pfff had met iemand afgesproken dat zij a.s. zondag mijn haar zou doen voor de bruiloft van mijn zusje. Krijg ik net appje dat ze het niet gaat redden...... Geen idee hoe ik het nu moet hebben :-\ als ik google kom ik uiteraard alleen kappers tegen die niet op zondag werken. Nu dus laat minute stress voor iets dat geregeld was >:(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446288
Ik heb alleen al op mijn 2 armen ongeveer 33 muggenbulten. En ze JEUKEN!!!
Ze zitten ook op benen, in mijn nek, op mijn hoofd.
Echt he?!!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3446289
sam28 schreef:Ik heb alleen al op mijn 2 armen ongeveer 33 muggenbulten. En ze JEUKEN!!!
Ze zitten ook op benen, in mijn nek, op mijn hoofd.
Echt he?!!
Sodeju, dat zijn er veel :???: …… Tijdens het slapen opgelopen of buiten???
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446291
Buiten. Gisteravond. Het was warm en heb wel een lange broek aan gedaan. 3 lagen Deet op armen gespoten tegen de muggen maar eigenwijs in een hemd blijven zitten in nat, windstil en warm bos.
Jammer joh. ;D ;D
Vriendin die er is had was antihistaminica bij. Ik hoop dat dat zo gaat werken :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446293
sam28 schreef: zo 26 jun 2022, 10:06 Ik heb alleen al op mijn 2 armen ongeveer 33 muggenbulten. En ze JEUKEN!!!
Ze zitten ook op benen, in mijn nek, op mijn hoofd.
Echt he?!!
Oooooh my dat zijn er veel, daar wordt je gek van!!

In het verlengde daarvan, wij hadden gister een hor voor de schuifpui gekocht, was ie een cm te klein ::)

Maar ik heb pas 3 muggenbulten dus ik zal niet klagen ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3446299
sam28 schreef:Ik heb alleen al op mijn 2 armen ongeveer 33 muggenbulten. En ze JEUKEN!!!
Ze zitten ook op benen, in mijn nek, op mijn hoofd.
Echt he?!!
:o wat erg! Ik word al gek van de jeuk van één steek Moet er niet aan denken dat ik zo onder kom te zitten :-X .
Kaela schreef: zo 26 jun 2022, 10:52 Oooooh my dat zijn er veel, daar wordt je gek van!!

In het verlengde daarvan, wij hadden gister een hor voor de schuifpui gekocht, was ie een cm te klein ::)

Maar ik heb pas 3 muggenbulten dus ik zal niet klagen ;D
Oeps, foutje. Latje in de sponning schroeven? Of gaat dat niet?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door