Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3426114
sam28 schreef: Ik ben extreem voorzichtig positief. Vandaag sinds 5 dagen weer trek en eet op dit moment vrijwillig kwark. :biggrin2:
Heb vannacht alleen een keer paracetamol bij geslikt en vanochtend nogmaals alleen pcm. Ondertussen voel ik m weer dus na de kwark weer pijnstillers.
Maar ik ben bijna euforisch omdat de pijn van een dikke 10 naar een 3 of 4 is gezakt. ;D
Ooohhh wat fijn!!
Hopelijk zakt de pijn gestaag door :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3426115
Fijn dat de pijn gezakt is, Sam! Dat geeft de burger moed.

Jammer Hanna. Maar beter dat het er aan het begin uitkomt dan dat het ineens verder op de rit boven water komt.
Door hannabelgje
#3426116
Fijn dat het wat beter gaat Sam!
Lief van jullie en ja Ronald je hebt gelijk natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3426128
Een klein geluksmomentje in alle ellende: de eigenaar van het rendier ziet af van schadevergoeding. Mijn buurman heeft met hem gesproken en foto's gestuurd van de plek in de omheining waar de rendieren erdoorheen zijn gegaan, en de eigenaar beseft dat de honden op eigen, afgesloten terrein waren en dat het gewoon dikke vette pech is allemaal. In dat opzicht is deze hele episode gelukkig afgerond.

Ik merk echter dat ik echt last heb van wat er gebeurd is. Het speelt constant door mijn hoofd, ik zie dat arme dier weer liggen en voel weer wat ik voelde toen ik die scène aantrof: wanhoop, afschuw, medelijden, machteloosheid. Normaal gesproken ben ik iemand die dingen snel een plekje kan geven maar dat wil tot nog toe niet lukken. :(

Straks nog maar een klein geluksmomentje creëren: ik ga drie kuikentjes van vier weken oud ophalen bij de buren. Hun afdeling in het kippenhok is gereed, de warmtelamp hangt, ze kunnen komen. Foto's tzt in het kippentopic. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3426129
Fijn dat de eigenaar ook bevestigd dat het stomme pech is :-* en het is ook niet niks wat je hebt gezien en dat is natuurlijk nog zeer vers dus wees beetje lief voor jezelf. Zo lang is het nog niet geleden, dat heeft gewoon wat meer tijd nodig.

@Hannah: jammer dat het toch niet tot een tweede date komt. Succes met de verdere zoektocht
Door Anne in Zweden
#3426130
hannabelgje schreef: za 15 mei 2021, 23:15 Nou mijn date van afgelopen week wordt toch geen tweede date. Na een enorme kutopmerking zonder excuses ben ik er alweer klaar mee. Pffff

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
O, dus, nou. Wat een domper als iemand je ineens zo teleurstelt. :(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3426135
Anne in Zweden schreef: zo 16 mei 2021, 15:00 Een klein geluksmomentje in alle ellende: de eigenaar van het rendier ziet af van schadevergoeding. Mijn buurman heeft met hem gesproken en foto's gestuurd van de plek in de omheining waar de rendieren erdoorheen zijn gegaan, en de eigenaar beseft dat de honden op eigen, afgesloten terrein waren en dat het gewoon dikke vette pech is allemaal. In dat opzicht is deze hele episode gelukkig afgerond.

Ik merk echter dat ik echt last heb van wat er gebeurd is. Het speelt constant door mijn hoofd, ik zie dat arme dier weer liggen en voel weer wat ik voelde toen ik die scène aantrof: wanhoop, afschuw, medelijden, machteloosheid. Normaal gesproken ben ik iemand die dingen snel een plekje kan geven maar dat wil tot nog toe niet lukken. :(

Straks nog maar een klein geluksmomentje creëren: ik ga drie kuikentjes van vier weken oud ophalen bij de buren. Hun afdeling in het kippenhok is gereed, de warmtelamp hangt, ze kunnen komen. Foto's tzt in het kippentopic. :)
Ik had dat wel verwacht hoor. Zeker als je het gezien hebt, krijg je dat niet meteen van je netvlies. Daar zal wel minstens een week of 3 over gaan. :-\
Geef het wat tijd. :bigarmhug:
Door hannabelgje
#3426136
Mijn hond heeft ooit mijn landschildpad aangevreten. Dat heeft echt heel lang geduurd voor ik dat van mijn netvlies af had hoor. En wat haatte ik de hond op dat moment. Ik vond het zo zielig ook voor de schildpad die het ook niet overleefd heeft. Het was natuurlijk 100% mijn schuld. Ik had die hond niet de kans moeten geven. Voel me daar na meer dan 12 jaar nog steeds schuldig over.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3426210
Gatver Anne, wat een verschrikkelijke gebeurtenis :'(
Ik hoop dat je het gauw weer van je af kan zetten, het is natuurlijk :-X maar als zelfs de eigenaar inziet dat het een ongeluk is, dan heb je echt alles geprobeerd om het te voorkomen...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3427000
Tussen de middag naar het winkelcentrum toe, heb ik een auto ongeluk gehad.... auto total loss en ik onder A1 naar het ZH.... uiteindelijk na foto’s, echo’s en 2x scan ivm hele erge pijn in mn onderbuik, ben ik sinds een uurtje thuis met zware pijnstilling voor een paar dagen.... op de plekken waar mn gordel heeft gezeten (nek en onderbuik) helemaal open en bloeduitstortingen.... mn nek/keel is het meest pijnlijk (had tshirt aan, dus het sneed echt lettelijk in mn nek)...... Ook mn rechterknie is dik en pijnlijk (klapper tegen stuurkolom gemaakt)...
Auto wel total loss, maar vervangbaar ;) .... overigens was het niet mijn schuld; ander kwam van links en had niet naar rechts gekeken... ik was zodanig dichtbij, dat ik al niet eens meer kon remmen en zat dus vol in zijn zijkant......
Ik slaap vanavond op de bank, hoef ik geen trappen te lopen om naar de wc te kunnen ;) .... Kijken hoe ik me morgen voel...

Edit: mn baas dacht dat ik dinsdag wel gewoon aan het werk kon :o ... pas nadat ik zei dat ik aan de zware pijnstillers zit, heeft ie me ziek gemeld.....
Door hannabelgje
#3427001
Jeetje Cindy wat heftig. Heel veel sterkte. Ik vrees dat je je morgen nog slechter gaat voelen dan vandaag. Dikke knuffel

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3427002
Ach jeetje CindyMella, wat heftig... :o
Heeeeeeel rustig aan gaan herstellen hoor, laat je alsjeblieft niet opjagen... Auto is inderdaad vervangbaar, jij niet en beter worden doe je het best in 1x zo goed mogelijk.....
Sterkte vannacht :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door