Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3447512
Heel, heel voorzichtig durven we te hopen dat we goed zitten. Het heeft nog tijd nodig, maar tot nog toe lijkt het te verbeteren!
Door hannabelgje
#3447514
Doranto schreef: Heb je de 'na de beet' roller van Chi al geprobeerd? Die werkt hier goed.
Nee heb al ruim 30 geïnvesteerd in de pen. Lijkt nu wel te werken trouwens. Had blijkbaar ff tijd nodig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door yazzie
#3447516
Kaela schreef:Heel, heel voorzichtig durven we te hopen dat we goed zitten. Het heeft nog tijd nodig, maar tot nog toe lijkt het te verbeteren!
Ik hoop het voor jullie. Beterschap voor jullie kleine meisje en veel sterkte. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3447527
Kaela schreef: zo 24 jul 2022, 11:16 Heel, heel voorzichtig durven we te hopen dat we goed zitten. Het heeft nog tijd nodig, maar tot nog toe lijkt het te verbeteren!
Verbeteren klinkt voorzichtig goed, ik hoop heel hard mee!! :-* :bigarmhug: :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447532
Ooh jeetje. Wat rot dat ze niet zo goed gaat Karin. Hopelijk ze de voorzichtige verbetering door :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3447535
Gatsie, gatsie....de kleine dame houdt de gemoederen een beetje te veel bezig dus.
Hopeljjk volgt ze jullie gevoel en blijft het de goede kant op gaan....fingers crossed :duimen:
Door Mandarijn
#3447550
IMG20220725124712.jpg
IMG20220725124712.jpg (3.34 MiB) 371 keer bekeken
We wilden net gaan wandelen bij de beek en pootjes baden. Vloog er vanuit mijn rug bij het openen van de autodeur een wesp in de bench bij Bas....
Door hannabelgje
#3447553
Zoë haar bek was aan 1 kant nat. Ga ik kijken vind ik een bult in/op haar lip aan de binnenkant van haar bek. Morgen om 11 uur afspraak bij de da pffff.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door doranto
#3447554
hannabelgje schreef: ma 25 jul 2022, 17:16 Zoë haar bek was aan 1 kant nat. Ga ik kijken vind ik een bult in/op haar lip aan de binnenkant van haar bek. Morgen om 11 uur afspraak bij de da pffff.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Bij bulten kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Hopelijk blijkt dat het iets onschuldigs is.
Door - pien -
#3447563
Sterkte voor Bas! Hoe lang duurt het voor het wegtrekt? Is er iets tegen te doen bij de da?

Hè Hanna, ik duim voor Zoë!
Door hannabelgje
#3447573
Bedankt voor de duimen. Lijkt niet veel te zijn. Misschien gestoken geweest denk de da.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door