Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3425588
Ze is terecht.
Ze werkt bij de brandweer en zat op een andere post dan haar vaste post. Ik was weer naar dr huis gegaan omdat ik ineens bedacht dat ik dr huissleutels heb. Ze was idd niet thuis gekomen. Dus heb toen haar vaste post gebeld en kreeg een aardige collega aan de telefoon die direct haar post waar ze gister zat belde. Die kon me geruststellen, ze hadden vlak voor einde diensttijd een melding gekregen buiten de regio en ze kwamen nu pas terug. (ze werken 24u van 8-8).

Ik had wel rekening gehouden met die mogelijkheid maar ik kon op P2000 (alarmeringen netwerk) niks vinden. Dus in mijn hoofd was ze ondertussen dood of bijna dood.

Ik heb dr ondertussen gesproken en realiseerde zich niet echt dat ik me zoveel zorgen had gemaakt. Ze had wel aan me gedacht en hoopte dat ik zou snappen dat ze een incident hadden waar ze nog bij stond.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3425589
Pfff... wat een opluchting Sam! Fijn dat het "loos" alarm was, tenminste voor jou.
Wel goed om toch te bellen. In zo'n geval is het beter om een keer te vaak te bellen dan een keer te weinig.
Ik snap je vriendin ook wel. Als er een oproep komt, dan ga je. Punt. En dan denk je er niet aan dat je de andere dag een soort van koffie afspraak hebt.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3425590
Fijn dat er niets aan de hand bleek met je vriendin Sam! En het kan misschien prematuur lijken, maar je maakt je niet voor niets zorgen :-*
Door MillyMol
#3425592
sam28 schreef: do 06 mei 2021, 10:59 Ze is terecht.
Ze werkt bij de brandweer en zat op een andere post dan haar vaste post. Ik was weer naar dr huis gegaan omdat ik ineens bedacht dat ik dr huissleutels heb. Ze was idd niet thuis gekomen. Dus heb toen haar vaste post gebeld en kreeg een aardige collega aan de telefoon die direct haar post waar ze gister zat belde. Die kon me geruststellen, ze hadden vlak voor einde diensttijd een melding gekregen buiten de regio en ze kwamen nu pas terug. (ze werken 24u van 8-8).

Ik had wel rekening gehouden met die mogelijkheid maar ik kon op P2000 (alarmeringen netwerk) niks vinden. Dus in mijn hoofd was ze ondertussen dood of bijna dood.

Ik heb dr ondertussen gesproken en realiseerde zich niet echt dat ik me zoveel zorgen had gemaakt. Ze had wel aan me gedacht en hoopte dat ik zou snappen dat ze een incident hadden waar ze nog bij stond.
Pfff... gelukkig! Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat die optie door je hoofd gaat.
Ik heb het een keer gehad met een collega op het werk. Een leerling OK-assistent. Die verscheen ook niet op haar werk. Halverwege de ochtend was er nog steeds geen contact, dus toen zijn de twee toenmalige leidinggevenden naar haar huis gegaan. Er werd niet open gedaan. De door haar opgegeven contactpersoon was haar vriend, en die nam ook niet op.

Uiteindelijk werd de politie gebeld en die heeft de deur open laten breken. Ze bleek dood binnen te liggen. Vermoord. Hoofdverdachte was haar vriend, maar die was al gevlucht naar het buitenland.

Sindsdien heb ik ook altijd dat scenario in mijn achterhoofd gehad als mensen niet op tijd op hun werk kwamen en er niet meteen contact was. En toen ik later zelf leidinggevende werd heb ik al mijn medewerkers laten beloven dat ze het me altijd even zouden laten weten wanneer ze niet op tijd op hun werk konden zijn.

Gelukkig is het hier “maar” een melding! :-* Tijd voor de koffie!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3425597
Bij mijn vriend zijn vorige werk heeft hij ook meegemaakt dat collega ziek was en het werk geen contact kon krijgen om te vragen hoe het nu ging. Ook leidinggevende en na geen reactie bij woning politie er op af en bleek ook te zijn overleden (overigens natuurlijke dood). Daarom vond ik je zorgen ook terecht Sam ;-)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425598
heftig Milly!
En ja precies. Een vriendin van me is een aantal jaren terug ook vermoord door dr ex.
Nu had deze vriendin geen recente ex dus dat kon niet maar ze kan natuurlijk wel in elkaar gezakt zijn oid.

Ik heb dr opgedragen mijn nummer uit dr hoofd te leren ;D
Gelukkig idd maar een melding. Nu ff 10 min niks want tot 23.30 werken straks.
Door MillyMol
#3425600
sam28 schreef: do 06 mei 2021, 13:23 heftig Milly!
En ja precies. Een vriendin van me is een aantal jaren terug ook vermoord door dr ex.
Nu had deze vriendin geen recente ex dus dat kon niet maar ze kan natuurlijk wel in elkaar gezakt zijn oid.

Ik heb dr opgedragen mijn nummer uit dr hoofd te leren ;D
Gelukkig idd maar een melding. Nu ff 10 min niks want tot 23.30 werken straks.
Sterkte met werken straks! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425654
MillyMol schreef: do 06 mei 2021, 14:12 Sterkte met werken straks! :bigarmhug:
Dankjewel! Ik zit in de trein naar huis. Ik stond op de recovery. Die ligt vol.
Het was ook wel gezellig! Morgen nog een avond met dezelfde mensen. :)
Door MillyMol
#3425679
sam28 schreef: vr 07 mei 2021, 00:10 Dankjewel! Ik zit in de trein naar huis. Ik stond op de recovery. Die ligt vol.
Het was ook wel gezellig! Morgen nog een avond met dezelfde mensen. :)
Pfff. Vol... 15 bedden bezet dus. :-\
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425683
Vol is op moment 9 bedden. Het is een uit (overlijden of overplaatsen) en een erin. Een ingewikkelde puzzel. Zolang het kan laten ze het op 9 staan.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425686
Ja precies. Maar op de officiële IC is het ook erg druk. Het is echt afwachten wanneer Patient 10 de B opgerold wordt.
Door MillyMol
#3425694
Werken ze met de beademingsapparatuur van de OK’s of zijn er inmiddels kleinere apparaten bij de bedden geïnstalleerd, weet je dat? Die van de OK zijn groot en staan op wielen. Het model dat op de ICU gebruikt wordt is veel kleiner en kan aan een paal gemonteerd worden.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425696
MillyMol schreef: vr 07 mei 2021, 13:00 Werken ze met de beademingsapparatuur van de OK’s of zijn er inmiddels kleinere apparaten bij de bedden geïnstalleerd, weet je dat? Die van de OK zijn groot en staan op wielen. Het model dat op de ICU gebruikt wordt is veel kleiner en kan aan een paal gemonteerd worden.
Het afgelopen jaar hebben ze nieuwe apparatuur gekregen. Gewoon hun eigen beademingsapparaten dus en niet meer die van ons (ik werk sinds juli vorig jaar op de OK). Veel uitgebreidere instellingen dan een anesthesietoestel dus dat is soms zoeken. Ze hebben nu 4 verschillende machines dus dat helpt niet mee voor de zoektocht en uitleg. :biggrin2:
Door MillyMol
#3425698
Getsie, ja, dat is wel vervelend. Zal wel te maken hebben met de noodtoestand van de afgelopen maanden. Ik denk niet dat er een Plan van Eisen is opgesteld voorafgaand aan deze aanschaf. Het was denk ik meer: Pakken wat je te pakken kunt krijgen.

Maar het maakt het inderdaad niet makkelijker.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door