Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425419
pearlsofpassion schreef: za 01 mei 2021, 17:08 Oh, wat leuk maar moeilijk!
Gaat ie ver weg?
Ja hij gaat bij het strand wonen. Ik zie hem al gaan door de duinen en de branding.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3425471
Stond, sinds een jaar ofzo, op de weegschaal, gewoon uit nieuwsgierigheid (in een andere ruimte dan ik altijd deed).... had dat beter niet kunnen doen :-[ :-\ :'( ...... gaat een beetje de verkeerde kant op :o :( ....
Door El_Kato
#3425524
Ik kan niet stoppen met eten :-[

Moet ongesteld worden en de laatste paar dagen heb ik een onbedwingbare behoefte aan eten, snaaien, knabbelen, snacken nou ja van alles als het opgegeten kan worden…

Niet alleen maar slechte zooi had vanmiddag een grote salade van komkommer, gegrilde paprika, gegrilde avocado, tomaatjes een gekookt eitje en lente ui.

Maar daarna een blokje (zeg maar gewoon een stuk…) oude kaas, kruidnagelkaas en sambalkaas. En vervolgens een reepje - wel een soort van gezond reepje daarom lag hij ook nog in de la ::) en een salmiakloly nog uit het kerstpakket. En toen avondeten dat dan wel weer redelijk gezond…

Ik wil eigenlijk alleen eten als ik echt honger heb maar dat lukt niet helemaal… die salade was vullend maar die kaasjes riepen me… echt heel hard… ::)

Oooh en had ik al gezegd dat dit tijdens het werk was… lekker hoor dat thuiswerken >:(
Door Siberienne
#3425525
Je mag wel bij ons in de tuin komen helpen dan ben je die kilo’s zo kwijt.

Ik wilde nog ‘even’ twee planten in de grond zetten. Pok. Rots. Ik heb het opgegeven voor vandaag :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3425527
El_Kato schreef: di 04 mei 2021, 19:18 Ik kan niet stoppen met eten :-[

Moet ongesteld worden en de laatste paar dagen heb ik een onbedwingbare behoefte aan eten, snaaien, knabbelen, snacken nou ja van alles als het opgegeten kan worden…

Niet alleen maar slechte zooi had vanmiddag een grote salade van komkommer, gegrilde paprika, gegrilde avocado, tomaatjes een gekookt eitje en lente ui.

Maar daarna een blokje (zeg maar gewoon een stuk…) oude kaas, kruidnagelkaas en sambalkaas. En vervolgens een reepje - wel een soort van gezond reepje daarom lag hij ook nog in de la ::) en een salmiakloly nog uit het kerstpakket. En toen avondeten dat dan wel weer redelijk gezond…

Ik wil eigenlijk alleen eten als ik echt honger heb maar dat lukt niet helemaal… die salade was vullend maar die kaasjes riepen me… echt heel hard… ::)

Oooh en had ik al gezegd dat dit tijdens het werk was… lekker hoor dat thuiswerken >:(

Sorry....ik voel heel erg mee met je ellende, maar moest toch heel hard lachen om de salmiak-lolly uit het kerstpakket....die mocht echt niet missen na de gezonde lunch ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425528
Het is vast de tijd van het jaar. Ik kan op mijn werk netjes eten, gewoon dat wat ik bij me heb en de taartjes/koekjes/ weetikhetwat afslaan. Maar afgelopen weekend had ik HONGER. Werkelijk alles gegeten wat los en vast zat en het moest ongezond. :-X
Vandaag weer vrij en met een knagend gevoel opgestaan. Ik eet nooit voor 12u. :-\
Ik gooi het er maar op dat ik sinds afgelopen vrijdag op de IC sta.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3425537
El_Kato schreef: di 04 mei 2021, 19:18 Ik kan niet stoppen met eten :-[

Moet ongesteld worden en de laatste paar dagen heb ik een onbedwingbare behoefte aan eten, snaaien, knabbelen, snacken nou ja van alles als het opgegeten kan worden…

Niet alleen maar slechte zooi had vanmiddag een grote salade van komkommer, gegrilde paprika, gegrilde avocado, tomaatjes een gekookt eitje en lente ui.

Maar daarna een blokje (zeg maar gewoon een stuk…) oude kaas, kruidnagelkaas en sambalkaas. En vervolgens een reepje - wel een soort van gezond reepje daarom lag hij ook nog in de la ::) en een salmiakloly nog uit het kerstpakket. En toen avondeten dat dan wel weer redelijk gezond…

Ik wil eigenlijk alleen eten als ik echt honger heb maar dat lukt niet helemaal… die salade was vullend maar die kaasjes riepen me… echt heel hard… ::)

Oooh en had ik al gezegd dat dit tijdens het werk was… lekker hoor dat thuiswerken >:(
Herkenbaar, heb dat helaas ook iedere maand. En dan denk ik: joh doe ff normaal en stop gelijk weer het volgende in mijn mond :-[
Echt een mega bodemloze put...
Door hannabelgje
#3425540
Bah mijn favoriete caafje heeft suikerziekte. Menu veranderd en nu hopen dat hij vlug wat beter wordt. Helaas is het nieuwe menu minder geschikt voor de meisjes die bij hem wonen. Maar even afwachten hoe dat gaat lopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Tanna
#3425573
hannabelgje schreef: wo 05 mei 2021, 12:32 Bah mijn favoriete caafje heeft suikerziekte. Menu veranderd en nu hopen dat hij vlug wat beter wordt. Helaas is het nieuwe menu minder geschikt voor de meisjes die bij hem wonen. Maar even afwachten hoe dat gaat lopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Cavia met suikerziekte, ik had me niet eens gerealiseerd dat dat kon. Ik duim dat hij opknapt!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3425574
hannabelgje schreef: wo 05 mei 2021, 12:32 Bah mijn favoriete caafje heeft suikerziekte. Menu veranderd en nu hopen dat hij vlug wat beter wordt. Helaas is het nieuwe menu minder geschikt voor de meisjes die bij hem wonen. Maar even afwachten hoe dat gaat lopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat naar! Hopelijk is het met het nieuwe menu onder controle te houden.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425579
Hee wat naar Hannah!

Eigen klaag, ik ben een verschrikkelijk ochtendmens en knap meestal om 20-21u wel af en ga dan ri bed. Maar heb vanavond en morgenavond avonddienst op de IC tot 23.30 en daarna nog naar Utrecht terug. Ik was al doodmoe. Gister op mijn vrije dag 2x een uur geslapen. Voor ik wegga nog maar ff een uurtje.
Door hannabelgje
#3425582
Sterkte Sam. Moe zijn is echt heel vervelend. Neem nog een koffietje
Caaf lijkt zich iets beter te voelen. Hij is wat actiever en drinkt minder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3425584
Vriendin is (meer dan) een uur te laat voor een vroege koffie.
Ze neemt niet op, berichten komen wel aan maar ze leest ze niet. Ze woont hier vrijwel om de hoek dus ik ben er langs gelopen, op de ramen geklopt, 6x aangebeld. De lampen zijn uit dus ze is echt niet thuis.
Ik maak me vreselijk zorgen en weet het ff niet meer. Ik heb wel gegevens van mensen om haar heen gelukkig, en haar werk. Maar om die allemaal nu al te bellen is misschien wat prematuur.
Door MillyMol
#3425587
sam28 schreef: do 06 mei 2021, 10:10 Vriendin is (meer dan) een uur te laat voor een vroege koffie.
Ze neemt niet op, berichten komen wel aan maar ze leest ze niet. Ze woont hier vrijwel om de hoek dus ik ben er langs gelopen, op de ramen geklopt, 6x aangebeld. De lampen zijn uit dus ze is echt niet thuis.
Ik maak me vreselijk zorgen en weet het ff niet meer. Ik heb wel gegevens van mensen om haar heen gelukkig, en haar werk. Maar om die allemaal nu al te bellen is misschien wat prematuur.
Nee Sam, dat is niet prematuur! Ik lees uit je bericht dat dit niet gebruikelijk is voor haar. Begin met de mensen te contacteren die het dichtst bij haar staan om te vragen of ze recent nog iets van haar vernomen hebben. Bel haar werk om te vragen of ze daar is. Al was het maar om je gerust te stellen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door