Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3449843
Tjonge, jonge, jonge... Als het ook fout moet gaan, gaat het ook fout hè... Ik vind het altijd heel bijzonder, hoe ze de map met zoekgeraakte stukken zo gevuld krijgen.

Maar goed... Hopen dat de verklaring nog boven water komt.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3449858
Ronald schreef: do 22 sep 2022, 14:26 Tjonge, jonge, jonge... Als het ook fout moet gaan, gaat het ook fout hè... Ik vind het altijd heel bijzonder, hoe ze de map met zoekgeraakte stukken zo gevuld krijgen.

Maar goed... Hopen dat de verklaring nog boven water komt.
Ik hoop het ook. Of nou ja, ik hoop vooral dat er een beetje schot in de zaak komt zodat ik snel weet waar ik aan toe ben. Als ik nog een keer een handtekening moet zetten is dat nou ook weer geen onoverkomelijke ramp, maar laat me dat dan maar gelijk doen. Hoewel ik het niet echt fijn vind dat er ergens een document rondzwerft dat toestemming geeft tot het delen van vertrouwelijke informatie en waarvan ik nu dus niet weet wie dat eventueel heeft. :-\
Het kan inderdaad ook bij de post zoekgeraakt zijn.
Door hannabelgje
#3449932
Mijn buren hebben weer een nieuwe hond. Een jonge bordercollie die weer heerlijk aan haar lot wordt overgelaten in de tuin. 24/7 alleen in de tuin. Pfff ik heb zo met het beestje te doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door doranto
#3449935
hannabelgje schreef: vr 23 sep 2022, 17:56 Mijn buren hebben weer een nieuwe hond. Een jonge bordercollie die weer heerlijk aan haar lot wordt overgelaten in de tuin. 24/7 alleen in de tuin. Pfff ik heb zo met het beestje te doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Vreselijk :'(
Ook voor jou! Ik ben blij dat het niet mijn buren zijn :-X
Gebruikersavatar
Door kiara
#3450017
Nou klaag niet gauw maar afgelopen weken toch wel veel pech gehad.
Afgelopen zondag 3 weken geleden gevallen door Fajah en Amber die zonder dat ik het zag bij mij achterin klapte, vloog letterlijk door de lucht op mijn linker zijkant, zacht uitgedrukt deed vreselijk veel pijn en kon bijna niet meer staan.
Was op bospad wat best hard zand was.

Daarna dag later wasmachine stuk

En als toetje Bandit overleden.

Gevolg van de val: gekneusde ribben ( misschien gebroken, weer naar huisarts morgen)
Vreselijk veel pijn

Mag nu wel even stoppen met pech :'(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3450046
Dat is met recht een klaag zeg... Wat een pech zo allemaal vlak achter elkaar.

Sterkte! En ook van mij een :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3450048
Doutze haar "onder voorbehoud spoedplekje" is helaas komen te vervallen. >:(
Een ander dier had het spoedplekje harder nodig blijkbaar... nu moet ze wachten tot 26 oktober... :'( :'(

Ik baal zo. Vanwege de pijn, de schade aan het knie en miniscus die nu verder oplopen en het feit dat ze dus nog een hele maand 3 soorten pijnstillers moet blijven slikken.. dat lijkt me toch ook niet echt gezond...

Wat duurt alles toch lang tegenwoordig...

Karen
Gebruikersavatar
Door kiara
#3450051
Ronald schreef: di 27 sep 2022, 15:14 Dat is met recht een klaag zeg... Wat een pech zo allemaal vlak achter elkaar.

Sterkte! En ook van mij een :bigarmhug:
Ja beetje te veel achter elkaar
Dank je wel
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door