Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3427008
Shit Cindy, ik heb de foto's gezien en als jij je zo brak voelt als dat je auto er uit zag vermoed ik dat je dinsdag nog niet fit genoeg bent om te gaan werken :'(

Hopelijk kan je slapen vannacht, de naweeën van de klap en bijbehorende stress zullen nog wel even doorwerken......heel veel sterkte :bigarmhug:
Door Siberienne
#3427018
Beterschap Cindy en wat iedereen al zegt; rustig aan en laat je niet opjagen. Na zo’n klapper belangrijk om rust te nemen. Kun je je linkerarm (beetje) bewegen ? Ik vraag dat omdat er een zenuwbundel en lading pezen naar je arm loopt in de regio die ook de klap heeft gehad. Wees er alert op dat daar niks kapot is. Trek op tijd aan de bel bij twijfel daarover. Je zal niet de eerste zijn waarbij daar iets over het hoofd gezien wordt zo vlak na de klap.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3427019
Eens met Siberienne. Let goed op jezelf en beter een keer teveel gebeld dan te weinig als je het niet vertrouwd.

Heel veel beterschap en ik hoop dat je oke de nacht door gekomen bent. Wat een ellende zeg! Een voorzichtige :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3427027
Ina schreef:Shit Cindy, ik heb de foto's gezien en als jij je zo brak voelt als dat je auto er uit zag vermoed ik dat je dinsdag nog niet fit genoeg bent om te gaan werken :'(

Hopelijk kan je slapen vannacht, de naweeën van de klap en bijbehorende stress zullen nog wel even doorwerken......heel veel sterkte :bigarmhug:
Ik had al een vermoeden dat mensen hier uit de wijk de foto hadden gezien... overigens, de tekst klopt niet die erbij stond.... hij kwam van de straat er tegenover en hij had mij niet gezien (heeft ie nog zelf gezegd ook)....
Siberienne schreef:Beterschap Cindy en wat iedereen al zegt; rustig aan en laat je niet opjagen. Na zo’n klapper belangrijk om rust te nemen. Kun je je linkerarm (beetje) bewegen ? Ik vraag dat omdat er een zenuwbundel en lading pezen naar je arm loopt in de regio die ook de klap heeft gehad. Wees er alert op dat daar niks kapot is. Trek op tijd aan de bel bij twijfel daarover. Je zal niet de eerste zijn waarbij daar iets over het hoofd gezien wordt zo vlak na de klap.
Ja, mn linkerarm kan ik gewoon gebruiken... in het ziekenhuis ontstond er wel ineens een grote bloeduitstorting op mn onderarm en de verpleegkundige had het al opgemerkt en zei dat ik er meer kan krijgen komende dagen.....

Ik heb redelijk geslapen.... de 1ste pijnstillers al geslikt.... de politie belt vandaag om het een en ander door te geven (waar de auto is gebracht etc) en dan moeten wij alle gegevens doorgeven aan degene die het voor ons allemaal gaat regelen.....
Emotioneel ben ik nu ff een wrak, maar da’s logisch....
Gebruikersavatar
Door sam28
#3427031
Neem je tijd voor je herstel en stap zo snel mogelijk weer in een auto. Al zit je er maar even naast.
Heel veel beterschap!
Door MillyMol
#3427032
Oef, daar ben je gelukkig nog relatief goed vanaf gekomen. Pas goed op jezelf en trek je niks aan van je baas: ik denk dat je er wel minimaal 1-2 weken zoet mee bent.

Aarzel niet om slachtofferhulp in te schakelen, als de politie dat nog niet heeft aangeboden. Al is het maar om je verhaal eens even goed kwijt te kunnen aan iemand die emotioneel wat verder van je af staat. Ze zijn echt heel goed, is mijn ervaring en misschien hebben ze nog goede tips voor je.

Veel sterkte met het herstel!
Door Anne in Zweden
#3427033
Och arme ziel, Cindy! Wat een nare ervaring! Inderdaad, neem even de tijd om zowel lichamelijk als geestelijk weer op de rit te komen. Jouw baas kan veel willen, maar je hebt godd$@#mme een auto-ongeluk gehad, niet je enkel verstuikt bij het hardlopen!

Sterkte met de verwerking van de klap, letterlijk en figuurlijk. :-*
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3427052
CindyMayella schreef: zo 30 mei 2021, 20:46 Tussen de middag naar het winkelcentrum toe, heb ik een auto ongeluk gehad.... auto total loss en ik onder A1 naar het ZH.... uiteindelijk na foto’s, echo’s en 2x scan ivm hele erge pijn in mn onderbuik, ben ik sinds een uurtje thuis met zware pijnstilling voor een paar dagen.... op de plekken waar mn gordel heeft gezeten (nek en onderbuik) helemaal open en bloeduitstortingen.... mn nek/keel is het meest pijnlijk (had tshirt aan, dus het sneed echt lettelijk in mn nek)...... Ook mn rechterknie is dik en pijnlijk (klapper tegen stuurkolom gemaakt)...
Auto wel total loss, maar vervangbaar ;) .... overigens was het niet mijn schuld; ander kwam van links en had niet naar rechts gekeken... ik was zodanig dichtbij, dat ik al niet eens meer kon remmen en zat dus vol in zijn zijkant......
Ik slaap vanavond op de bank, hoef ik geen trappen te lopen om naar de wc te kunnen ;) .... Kijken hoe ik me morgen voel...

Edit: mn baas dacht dat ik dinsdag wel gewoon aan het werk kon :o ... pas nadat ik zei dat ik aan de zware pijnstillers zit, heeft ie me ziek gemeld.....
Zo dan, dat klinkt heftig. Sterkte en beterschap, zoiets gaat toch niet echt in je kouwe kleren zitten.
Fijne baas trouwens.
Door zurca
#3427067
Heel veel sterkte Cindy, wat een narigheid zeg... Ik hoop dat je herstel voorspoedig verloopt.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427431
Inmiddels al paar dagen dat ik bij aanmelden op mijn tablet het vakje 'ingelogd blijven' niet aangevinkt krijg en daardoor iedere keer opnieuw in moet liggen >:(
Door eelke
#3427471
dinky89 schreef: zo 06 jun 2021, 13:00 Inmiddels al paar dagen dat ik bij aanmelden op mijn tablet het vakje 'ingelogd blijven' niet aangevinkt krijg en daardoor iedere keer opnieuw in moet liggen >:(
Had ik ook! Was na een paar uur wel spontaan over.

It-pro-tip; cookies verwijderen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door