Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3406738
Siberienne schreef:;D ;D ;D Die kende ik nog niet - leuke uitdrukking.

Ja het is vreemd volk. Gelukkig vond spot zondag ochtend 7 uur een mooie tijd voor een serenade. Enige jammere is dat ik zelf ook nog lag te pitten...
Haha kende je die niet? Gevleugelde uitspraak hier; die heeft ze niet alle 24 in een kratje...
een vriendin riep laastst over iemand nou ja, hij heeft ze wel alle 24 in een kratje zitten maar ze zijn wel wat dopjes vergeten; toen pieste ik dus bijna in m’n broek van het lachen, vond het een geweldige variant!

Fijn dat Spot wel helpt met de buren, jammer dat je dan zelf ook gelijk een wekker hebt
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3406739
koekje schreef: ma 13 jul 2020, 09:52 Ik zou wel toch een afscheidscadeautje geven vlak voordat je weggaat. Een rijpe camembert in de airco-inlaat of luchtroosters.
Wat heb jij leuke idëen! :D ;D


Maar echt , dat er zulke mensen/buren bestaan .....
Pff ook alleen vol te houden met de kennis dat je er binnenkort vanaf bent...
Door Siberienne
#3406740
koekje schreef: ma 13 jul 2020, 09:52 Ik zou wel toch een afscheidscadeautje geven vlak voordat je weggaat. Een rijpe camembert in de airco-inlaat of luchtroosters.
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3406741
Zonde van de camembert. ;D ;D

Niet allemaal in het kratje kende ik wel en gebruik ik zeker ook maar die dopjes, hilarisch!!!


Eigen klaag, Ik had een klein dingetje via de post verstuurd met volgens mij genoeg postzegels.
Nu kreeg ik van mijn schoonzus te horen dat ze een betaalkaart van 7,28 had gehad omdat ik te weinig postzegels geplakt zou hebben. Wat belachelijk.
Vervolgens ga ik een klacht indienen bij postnl en krijg ik te horen dat niet ik maar mijn schoonzus moet klagen omdat zij die kaart heeft gehad. >:(
Paarse krokodil. Zo jammer dat postnl de enige postbezorgers zijn in NL. Ze maken namelijk ook regelmatig post die ik verstuur weg.

Ik ga dus nog maar eens contact opnemen en zeggen dat ik schoonzus ben. :-X :-X
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3406742
Gewoon negeren helpt ook ::)
Ze raken toch kwijt ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Siberienne
#3406751
Fenixjuh schreef: ma 13 jul 2020, 12:38 Gewoon negeren helpt ook ::)
Ze raken toch kwijt ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Vandaag kwamen mijn zus en zwager op bezoek die nietsvermoedend vriendelijk gedag zeiden. Dat was pas lastig :biggrin2: :biggrin2: en toen ik dat ook nog eens deed wisten ze zich helemaal geen houding meer te geven...

Kleine klaag: het is niks leuk om je zus gedag te zeggen zonder knuffel...
Door eelke
#3406833
koekje schreef:Omdat klagen helpt: mijn pakje is er nog niet :(
Hielp het?

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Door Elf
#3407035
Klein klaagje... we hebben nieuwe achterburen. Met zelf geen thuiswonende kinderen maar wel veel familie met kinderen die blijkbaar vaak van het zwembad komen genieten... uuuuren gegil en gekrijs zorgt ervoor dat mijn geduldige ik ietwat onrustig wordt ::) . Wij hebben zeld ook een zwembad maar ik probeer er altijd voor te zorgen dat het lawaai a. niet te lang aanhoudt en b. niet te erg wordt. Want zelfs als kinderen 18 en 21 zijn stijgt het volume als de tenen het water raken ;)
Door - pien -
#3407051
Elf schreef: zo 19 jul 2020, 18:52 Klein klaagje... we hebben nieuwe achterburen. Met zelf geen thuiswonende kinderen maar wel veel familie met kinderen die blijkbaar vaak van het zwembad komen genieten... uuuuren gegil en gekrijs zorgt ervoor dat mijn geduldige ik ietwat onrustig wordt ::) . Wij hebben zeld ook een zwembad maar ik probeer er altijd voor te zorgen dat het lawaai a. niet te lang aanhoudt en b. niet te erg wordt. Want zelfs als kinderen 18 en 21 zijn stijgt het volume als de tenen het water raken ;)
Wat een drama :-X
Worden ze daar zelf niet gek van dan? Blijkbaar niet? Of zeggen ze er niks van omdat het hun kinderen niet zijn?
Ik vind het niet normaal hoor dat dat uren doorgaat en ik snap dat je daar niet op zit te wachten.
Anders was je wel naast een zwembad of speeltuin gaan wonen ;)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3407098
Pfff, de verkoop van het huis van m’n moeder gaat echt verre van soepel. De koper wilde het allemaal snel, snel. Dus half mei afgesproken financiering voor 30 juni en overdracht 7 juli.
Half juni wist hij dat hij de 30ste niet kon halen, wel kwam er een week later een taxateur. Prima, verlengen we hem, naar 23 juli financiering en 30 juli de overdracht.
Maar ondertussen heeft die knuppel nog niet geregeld bij de notaris zoals een afspraak, volgens hem is dat niet mogelijk zonder de papieren van de bank.
Ik weet zeker dat er bij ons 2 x ruim voordat de financiering rond moest zijn er al afspraken waren bij de notaris.
Ik krijg dus ook steeds meer het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt.
Dus ik baal.... Vandaag heb ik dan uiteindelijk een brief (alvast) voor de in gebreke stelling en morgen zelf dan maar de notaris bellen. Want die heb ik nodig voor de in gebreke stelling.
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik geen verkoopmakelaar heb.

Maar ik wil dit gezeik helemaal niet, ik wil er gewoon klaar mee zijn en de overdracht volgende week donderdag afronden.

Gaat het feestje uiteindelijk niet door ga ik dus toch een makelaar inschakelen, nog een keer zo’n traject zelf doen zie ik niet zitten. De combi met gek werken, vanwege de corona restricties waardoor de werkdruk enorm is, plus mijn extra OR vanwege die crisis maakt dat ik de afgelopen maand alweer 2 migraine’s heb gehad, net zoveel als de afgelopen 2 jaar.... En ik loop nu alweer 3 dagen met hoofdpijn
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3407101
Bah, niks aan :(
Maar wie weet komt het gewoon allemaal nog op zijn pootjes terecht. Ik duim dat het toch lukt!

En pas je wel een beetje op jezelf? :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3407102
Kim_S schreef:Bah, niks aan :(
Maar wie weet komt het gewoon allemaal nog op zijn pootjes terecht. Ik duim dat het toch lukt!

En pas je wel een beetje op jezelf? :-*
Die brief die ik klaar heb geeft me rust merk ik.... maar ik heb wel een kort lontje Afbeelding dat heb ik zelf ook door.

Ik hoop ergens ook dat het goed komt hoor, maar ik ga morgen wel nog zelf met de notaris bellen, want ik geloof niet dat er niet alvast het eea geregeld kan worden, er is een voorlopig koopcontract getekend dus wat dat betreft zit ik goed.
Ga het meemaken, nog 3 dagen tot donderdag.
Dat is namelijk wat ik niet begrijp, hij moet voor de 23ste de financiering rond hebben en dan moet hij dan dus een bankgarantie bij de notaris neer leggen. Dus dat lulverhaal van hem klopt gewoon niet, dat hij niet eerder iets kan regelen dat de bankpapieren er zijn.
Hij zal het zelf wel niet goed begrijpen vermoed ik.
Door Siberienne
#3407103
constance.blokzijl schreef: ma 20 jul 2020, 21:19 Die brief die ik klaar heb geeft me rust merk ik.... maar ik heb wel een kort lontje Afbeelding dat heb ik zelf ook door.

Ik hoop ergens ook dat het goed komt hoor, maar ik ga morgen wel nog zelf met de notaris bellen, want ik geloof niet dat er niet alvast het eea geregeld kan worden, er is een voorlopig koopcontract getekend dus wat dat betreft zit ik goed.
Ga het meemaken, nog 3 dagen tot donderdag.
Dat is namelijk wat ik niet begrijp, hij moet voor de 23ste de financiering rond hebben en dan moet hij dan dus een bankgarantie bij de notaris neer leggen. Dus dat lulverhaal van hem klopt gewoon niet, dat hij niet eerder iets kan regelen dat de bankpapieren er zijn.
Hij zal het zelf wel niet goed begrijpen vermoed ik.
Dat zou zomaar kunnen. Maar vervelend is het wel: sterkte ermee! En met de migraine - niet fijn! Wat Kim zegt, pas goed op jezelf.

Ik spreek zoveel mensen die nu er tegenaan lopen dat de Corona zijn tol begint te eisen. Merk het bij mezelf ook wel. Ik ben hondsmoe en natuurlijk speelt alle gedoe rondom de emigratie maar dat is het niet alleen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door