Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3446354
Thermacell kende ik niet. Ga ik ook eens naar kijken.
Kom net onder een douche vandaan, gescrubt met zout (tip vond ik online ergens) en *klopt af* lijkt wat te werken. Een extra cetrizine genomen en zo hopelijk eens een jeukvrije nacht.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446359
Je moet ff ook in mijn link van 17.30 kijken Pike! Kan je een geel gezin in laten kamperen ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446360
Ik heb overigens iets beter geslapen. Af en toe kwam jeuk voorbij in een droom en werd ik krabbend wakker.
;D irritant was dat wel maar heb iig redelijk goed geslapen.

Zo alle kletsnatte zooi maar inpakken. Gister heeft het geregend, afgewisseld met hosbuien. Het water drupt nog uit de bomen op de tent.
Kamperen was ondanks nattigheid en JEUK wel weer super. Ik kom zeker nog eens terug
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446363
pike schreef: zo 26 jun 2022, 14:53

Oeps, foutje. Latje in de sponning schroeven? Of gaat dat niet?
Nee dat gaat helaas niet. Na lang zoeken hebben we het opgegeven en lamellen gekocht. Die zoals verwacht alle kanten opwaaien en al het vliegende gespuis door laten ::)
We wachten af tot we daar zo knettergek van worden dat we iets op maat gaan laten maken :cool:
Gebruikersavatar
Door pike
#3446384
Kaela schreef: di 28 jun 2022, 12:47 Nee dat gaat helaas niet. Na lang zoeken hebben we het opgegeven en lamellen gekocht. Die zoals verwacht alle kanten opwaaien en al het vliegende gespuis door laten ::)
We wachten af tot we daar zo knettergek van worden dat we iets op maat gaan laten maken :cool:
Zijn ze wel verzwaard dan aan de onderkant? Want hier waaien ze nooit met de wind mee. Ook al is het maar van kunststof wat er aan hangt.
Gebruikersavatar
Door pike
#3446385
sam28 schreef: di 28 jun 2022, 09:29 Je moet ff ook in mijn link van 17.30 kijken Pike! Kan je een geel gezin in laten kamperen ;D
;D dat wordt nog gezellig ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446386
pike schreef: di 28 jun 2022, 16:45 Zijn ze wel verzwaard dan aan de onderkant? Want hier waaien ze nooit met de wind mee. Ook al is het maar van kunststof wat er aan hangt.
Ja er zitten van die kunststof dingen aan.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3446484
Omdat dit een klaagtopic is (en ik heel goed besef dat ik dit zelf moet oplossen): ik ben nu ruim 3 wk uit mn huis, ruim 2 wk in mn nieuwe huis, 2 senioren met een rugzakje in huis gehaald, een weekje toevallig vrij, maar ik zit al 3 dagen grotendeels vd dag te huilen…… Het alleen zijn, vind ik helemaal niet erg….. Maar de gevoelens en frustraties daar omheen….. En dan me echt realiseren dat ik totaal geen sociaal leven heb, geen vrienden (serieus niemand) bij wie ik terecht kan….. wat voor leven heb ik gehad????

Hou nu verder op…. Moest het ff kwijt :-\ ….
Door rosmin
#3446487
Ach Cindy wat een verdietige klaag :-\
Er is een hoop veranderd in je leven, het besef hoe je ervoor staat is soms hard, schrijf het van je af op barfplaats, misschien helpt dat Een beetje :-*
Door rosmin
#3446488
@Sam
Ken je de bite away pennen? Die werken met verhitting van 3-5 seconden op de jeukplek; wordt erg warm, en daardoor schijnt er iets te veranderen in de stof die de jeuk veroorzaakt. Op sommige plekken is het wel erg gevoelig, op mijn bovenarm kan ik de hitte maar amper hebben, maar in mijn hals geen enkel probleem
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3446498
Dat is niet niks om ineens te beseffen cindymayella :bigarmhug: Het is nu natuurlijk ook allemaal nog vers en rauw dus een stuk verdriet en vorm van rouwen horen daar ook bij. Weet niet in hoeverre je hobby's hebt of vroeger hebt gehad waarbij je op zoek kan gaan naar een clubje of het volgen van een cursus waardoor je nieuwe mensen ontmoet? Op die manier kan je vanuit gezamenlijke interesse een nieuw netwerk opbouwen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446501
CindyMayella schreef:Omdat dit een klaagtopic is (en ik heel goed besef dat ik dit zelf moet oplossen): ik ben nu ruim 3 wk uit mn huis, ruim 2 wk in mn nieuwe huis, 2 senioren met een rugzakje in huis gehaald, een weekje toevallig vrij, maar ik zit al 3 dagen grotendeels vd dag te huilen…… Het alleen zijn, vind ik helemaal niet erg….. Maar de gevoelens en frustraties daar omheen….. En dan me echt realiseren dat ik totaal geen sociaal leven heb, geen vrienden (serieus niemand) bij wie ik terecht kan….. wat voor leven heb ik gehad????

Hou nu verder op…. Moest het ff kwijt :-\ ….
Ik zou zeker niet ophouden met erover schrijven. Het is nogal wat. Ik denk een heel rouwproces voor het leven dat is geweest en hoop dat je over een poos vooruit kunt kijken. :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446502
rosmin schreef: do 30 jun 2022, 15:15 @Sam
Ken je de bite away pennen? Die werken met verhitting van 3-5 seconden op de jeukplek; wordt erg warm, en daardoor schijnt er iets te veranderen in de stof die de jeuk veroorzaakt. Op sommige plekken is het wel erg gevoelig, op mijn bovenarm kan ik de hitte maar amper hebben, maar in mijn hals geen enkel probleem
Werkt het goed? Ik ken het niet maar als het werkt lijkt het me fijn om eens te proberen. :) Op de valreep zijn er nog een paar etters die me hebben gestoken en die jeuken nog steeds.
Door rosmin
#3446512
Ik vind het goed werken, bij sommige bulten is de jeuk gelijk weg,
bij andere is herhaling nodig.
Ik doe meestal 3 seconden, maar je kan ook 5 seconden instellen.
er is ook nog de Zap-it, die is kleiner, en werkt ook goed
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door