Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3448345
Ach Kaio wat sneu. Ik hoop dat de pijn vlug onder controle is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ina
#3448360
Nou Kaio toch, wat een onwijze pech :(
'Gelukkig' niet je kruisbanden, maar dat neemt niet weg dat dit nu ook mooi prut is.

Duimen dat de medicatie snel zijn werk gaat doen zodat je tenminste behoorlijk kan poepen en plassen....en dat de ellende snel voorbij is
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448388
Hmmm lijkt wel dikker geworden :-X
Is gewoon dubbele dikte.
Chips had eigenlijk toch gehoopt vandaag verbetering te gaan zien :(
Echt waar dit toch vandaan komt :-X
Gisteravond was ie ook echt doodmoe maar he ook Oli is een echte newf, dus wist nog op de bank te springen en daarop te gaan liggen ::) :biggrin2:
Maar dit is toch ook weer extra lastig bij een grote zware hond moet ik zeggen, op 3 poten lopen valt niet mee.
Nou duimen maar dat het nu toch snel weer minder dik wordt.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3448406
Beterschap voor de gewonde beer! :-*


Onze klaag: de elektriciteit is uitgevallen. :o :o :o
Geen idee waardoor en hoe lang het zou duren. Gewoon plots gedaan...
Met dit weer (het is nog steeds 27 graden) moeten we dus zeker de vriezer dicht laten. En ik moet nodig portioneren/ er is nog geen katteneten uitgehaald voor morgen...
Ik hoop toch echt dat ze't snel opgelost krijgen. Wij hebben behoorlijk wat in de vriezer steken...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448445
pearlsofpassion schreef:Beterschap voor de gewonde beer! :-*


Onze klaag: de elektriciteit is uitgevallen. :o :o :o
Geen idee waardoor en hoe lang het zou duren. Gewoon plots gedaan...
Met dit weer (het is nog steeds 27 graden) moeten we dus zeker de vriezer dicht laten. En ik moet nodig portioneren/ er is nog geen katteneten uitgehaald voor morgen...
Ik hoop toch echt dat ze't snel opgelost krijgen. Wij hebben behoorlijk wat in de vriezer steken...
Dat was niet volgens het befaamde Belgisch stroom afschakel plan? Of hebben ze dat niet meer?

Maar gelukkig dat ie het snel weer deed. Moet zeggen dat we in België ook wel iets vaker stroom uitvalt hadden, zeker met onweer.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448446
En dankjewel voor de beterschap wensen , helaas is het vandaag nog steeds 3 poten :-X Mega dik nog steeds
Hij miept en zeurt wel niet zo als gisteren, hij slaapt. Laat ik me daaraan maar even vasthouden dat het dan toch ietsje beter gaat?
sam28 schreef:Ach wat sneu!! Zou je het kunnen koelen?
Ik hoop dat het snel beter word!

Ja dat proberen we ook een paar keer per dag, ligt er ook aan hoe hij ligt. Vaak ligt ie erop, van een vriendin met vaker vochtophopingen in gewrichten vernomen dat dat het fijnste is , kan het niet bewegen ook niet onverwachts.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3448449
Kaio schreef: wo 17 aug 2022, 09:01 Dat was niet volgens het befaamde Belgisch stroom afschakel plan? Of hebben ze dat niet meer?

Maar gelukkig dat ie het snel weer deed. Moet zeggen dat we in België ook wel iets vaker stroom uitvalt hadden, zeker met onweer.
Goh, elke winter paniek voor niets.. ::)
En 2 winters geleden was nochtans een tijdje een heel pittige.

Het onweerde hier niet! ::) :cool:

Er ligt bij het gemeentehuis plots een straat vierkant open. Misschien heeft dat er iets mee te maken...
Ik ben gewoon blij dat het opgelost is.
Door zurca
#3448459
Beterschap voor Oli, hopelijk verdwijnt het nu snel :-*

(Wij hebben de hitte-klusdagen overleefd, fotograaf is geweest en we hebben de foto's en begeleidende tekst al ontvangen. Mooie foto's, pakkende tekst, klinkt als een fijn huis/plekje om te wonen)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448489
Potverdorie... het ging zo lekker. Heel erg benauwd geweest, maar vooral de warmte heeft me de das omgedaan. Iets met hypotensie. Ik ben vriendelijk doch streng toegesproken door een vriendelijke dame van de SEH. En ik heb een nachtje huisarrest gehad.

Gelukkig stond daar de airco aan en was er genoeg zuurstof. Dat dan weer wel.

Maar... ik ben er weer!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3448498
Had een boxspring besteld bij LB…. Had bezorgdag veranderd naar vandaag ipv gister (moest werken) en zou gister een email ontvangen over de bezorgtijd….. Geen mail niets :-\ …. Ben maar eens reviews gaan opzoeken…. Kan nog wel een een paar dagen tot een paar weken duren en klantenservice schijnt ook niet bereikbaar te zijn….. Baal vreselijk, had zo gehoopt dat ik vanavond in een goed bed kon slapen….
Paar jaar geleden daar ook een bank besteld (maar in de winkel) en toen geen problemen gehad :-[ …..

Kreeg half uurtje geleden ineens mail dat het bed onderweg is…. Kan de chauffeur volgen :biggrin2: , zit ergens bij Papendrecht….. Kan ik vanavond toch heerlijk diagonaal in bed liggen 🤣🤣….
Laatst gewijzigd door CindyMayella op do 18 aug 2022, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door