Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3420529
hij was echt serieus anders en groter dus. Nog na al die jaren (en heel veel teken) nog nooit gezien
Ik geloof dat ik een bewaar potje moet gaan aanleggen voor als ik een teek raar vind en dan onderzoeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3420531
Kaio schreef:hmm paar dagen warmer weer zijn ze er weer : teken.
Vis ik net een "walker" van de pup af. hmmm nog nooit gezien en groot!
Had ik hem al weggegooid. Zit ik op google...volgens mij was dat de Hyalomma-teek :-X ::)
Hij liep ook erg snel.....

Ieuw!! Getver.
Ik kende m niet maar vond dit op wiki
Normaal is het voor deze soort in Nederland niet warm en droog genoeg om te overwinteren.[1]
Je zou toch denken dat ie dan doodgevroren moest zijn vorige week. :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3420533
sam28 schreef: di 23 feb 2021, 17:49 Ieuw!! Getver.
Ik kende m niet maar vond dit op wiki

Je zou toch denken dat ie dan doodgevroren moest zijn vorige week. :-X
Dat dacht (hoopte) ik van de rest ook eigenlijk :-X
Gebruikersavatar
Door sam28
#3420573
Het is nog maar woensdag en ik moet nog 2 dagen werken. :-[
Gister heb ik een eindgesprek gehad over het afgelopen half jaar (was prima, zonder verlenging door ziek zijn mag ik door!) en gister en vandaag gestaan met iemand die ik oprecht aardig vind maar ik soms geen hoogte van krijg en best kritisch is. Dat ik voor mijn gevoel enorm loop te kutten en zegt die persoon; niet slecht. :???:

Daarnaast heb ik al twee nachten kut met hoofdletters geslapen en lig ik na 2 dagen onder een vergrootglas, in week 2 van volle week werken na mijn operatie op de bank en op te zien tegen morgen als ik een ren, sjees en hysterisch programma moet draaien.
En na morgen moet ik ook vrijdag nog werken terwijl ik nu al afgeknapt ben bij mijn enkels.

Ik ga maar eens lunch maken voor de komende dagen en naar bed. :P
Door Siberienne
#3420577
sam28 schreef: wo 24 feb 2021, 19:08 Het is nog maar woensdag en ik moet nog 2 dagen werken. :-[
Gister heb ik een eindgesprek gehad over het afgelopen half jaar (was prima, zonder verlenging door ziek zijn mag ik door!) en gister en vandaag gestaan met iemand die ik oprecht aardig vind maar ik soms geen hoogte van krijg en best kritisch is. Dat ik voor mijn gevoel enorm loop te kutten en zegt die persoon; niet slecht. :???:

Daarnaast heb ik al twee nachten kut met hoofdletters geslapen en lig ik na 2 dagen onder een vergrootglas, in week 2 van volle week werken na mijn operatie op de bank en op te zien tegen morgen als ik een ren, sjees en hysterisch programma moet draaien.
En na morgen moet ik ook vrijdag nog werken terwijl ik nu al afgeknapt ben bij mijn enkels.

Ik ga maar eens lunch maken voor de komende dagen en naar bed. :P
Ik weet dat dit het klaagtopic is maar ik lees dit en denk ‘wow, thuis girl rocks’. Goed gesprek, goed gewerkt, groots compliment en ze is al over de helft van de week. Nog maar twee dagen te gaan! ;) ;) ;) ;)

((((Mijn collega is op vakantie, gisteren onverwacht COVID op de hartchirurgische afdeling, uiteraard kwam er een uitslag die ons hele beleid weer omgooide aan het einde van de werkdag. Ik was om kwart voor acht thuis en redelijk afgepeigerd. Vandaag ging het beter, eerder thuis maar ik zal ook heeeeel blij zijn als deze werkweek erop zit))))
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3420583
Sam, ik merk dat ik er zelf ook last van heb, dus ik mag er iets van zeggen (vind ik van mezelf).

Wees eens lief voor jezelf. Kijk eens goed en zie wat er allemaal gelukt is. Dank zij jou. Of door jou. Of met jou.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3420584
Ronald schreef: wo 24 feb 2021, 21:51 Sam, ik merk dat ik er zelf ook last van heb, dus ik mag er iets van zeggen (vind ik van mezelf).

Wees eens lief voor jezelf. Kijk eens goed en zie wat er allemaal gelukt is. Dank zij jou. Of door jou. Of met jou.
Dikke +1!!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3420589
Ik lag voor 20u in bed. Vond ik lief genoeg. Ik heb mn goede steunkousen al aan en ga vandaag 9 mensen narcose geven zodat het stuwmeer weer 9 mensen mist. Dankjulliewel. Soms is klagen even lekker :biggrin2:
Door Siberienne
#3420596
sam28 schreef: do 25 feb 2021, 05:51 Ik lag voor 20u in bed. Vond ik lief genoeg. Ik heb mn goede steunkousen al aan en ga vandaag 9 mensen narcose geven zodat het stuwmeer weer 9 mensen mist. Dankjulliewel. Soms is klagen even lekker :biggrin2:
Absoluut! En ‘you go gir!’ zeg ik dan maar.
Ik ben onderweg, beetje later dan gewoonlijk, ga eens kijken of ik nog wat Noren op de kast kan krijgen door dingen te willen regelen .... ‘even doorpakken’ zit niet echt in hun bloed :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3420603
sam28 schreef: do 25 feb 2021, 05:51 Ik lag voor 20u in bed. Vond ik lief genoeg. Ik heb mn goede steunkousen al aan en ga vandaag 9 mensen narcose geven zodat het stuwmeer weer 9 mensen mist. Dankjulliewel. Soms is klagen even lekker :biggrin2:
Zeker weten. En het fijne hier is dat het ook kan.

Het is alweer donderdag, moet je maar denken ;)
Door - pien -
#3420616
Kim_S schreef: wo 24 feb 2021, 22:03Dikke +1!!
+2 !!

Ik ging gister naar mijn afspraak. Ik kreeg een klapband. Met de fiets :o
Hele straat wakker :biggrin2:
Heb mijn fiets maar tegen een hek geparkeerd en ben verder gaan lopen nadat ik even had gebeld dat ik wat later was.
Stomme band! Misschien heeft mijn meneer (die heel lief de fiets uit de schuur had gehaald, banden gecheckt en opgepompt, en voor het huis had geparkeerd) toch wat te veel lucht erin gepompt...
Gelukkig kon hij me met de auto ophalen van mijn afspraak en heeft de fiets lopend weer thuisgebracht terwijl ik naar huis reed. En een dezer dagen gaat hij ook nog zorgen dat de band weer goed is :thumbup:
Op het moment van de klapband was ik erg verbouwereerd en not amused maar kon er later toch vreselijk om lachen ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3420619
Das achteraf gezien inderdaad wel grappig ja :biggrin2:

Mijn klaag: ik weet even niet wat ik moet qua werk. Zit niet echt op mijn plek waar ik nu werk, maar echt dramatisch is het nou ook weer niet. Er komen best wel wat leuke vacatures voorbij, maar nou vind ik die vacatures dus het ene uur helemaal fantastisch, en het volgende uur weer helemaal niks ::)
En hetzelfde geldt voor mijn huidige baan. Pfffff word een beetje gek van mezelf :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door