Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3382037
Charlie Angel schreef:Beterschap voor Charlie.

Hier al een paar dagen flink beroerd en buikloop, hoop wel dat het dinsdag helemaal over is.
Beterschap...en ik hoop voor je dat het morgen al over is :-*

Wat gaan we dinsdag doen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382049
Ik moet even klagen.

De belastingdienst heeft verzonnen dat ik verhuist was. Ik weet vrij zeker dat dit niet zo is maar of ik ff bijna 4000€ terug wil betalen. Euhh nee?? :-X Gebeld en idd, het is een foutje. Ik krijg deze maand dus geen toeslag want dat kan niet. De wijziging was al doorgevoerd. Voor een spoedbetaling kom ik niet voor in aanmerking want ik voldoe niet aan die eis. Hoezo niet? Het is niet eens mijn fout!! En dan een maar mevrouw, u krijgt dan volgende maand 2x de toeslag. :o Die lui snappen het echt niet.

Vervolgens kreeg ik geen ziektewet geld. Ik zat altijd in de WAO maar doordat ik getracht had om aan het werk te gaan en uitgevallen was, kreeg ik ziektewet. Dat is me min of meer door de strot geduwd vorig jaar en met de verzekering erbij dat ik er niet op achteruit zou gaan en ze alles voor me zouden regelen. Wat. Een. Gezeik. heb ik ermee gehad. Maargoed, ik was 2 jaar ziek nu dus geen recht meer op die ziektewet. Maar de WAO terug uitbetalen kwam niet in ze op. Ik had blijkbaar zelf die wijziging moeten invullen, dat is me niet verteld en is ook nergens te vinden in een brief oid. U wordt terug gebeld. Nope. Nog niks gehoord, nog geen geld gezien. Gelukkig is het warm genoeg om met mijn vee onder de brug te slapen de komende maanden. Ik wilde toch verhuizen. :-X :-X

Ook dien ik mijn vervoerskosten in bij de zorgverzekeraar deze week. Precies op de manier zoals ik dat de eerste keer ook had gedaan. Kreeg ik terug want de gegevens van therapeut moesten op de afsprakenkaart. Erop laten zetten, ingediend. En terug gekregen. Mijn gegevens ontbraken. Het boeide niet hoe het erop zou staan als het maar stond. Dat erop gezet en ingediend. Terug gekregen. Nee mevrouw, u heeft dit er zelf op gezet, dat mag niet. Er wordt steeds iets toegevoegd en ik moet maar begrip hebben omdat zij gecontroleerd worden. Blabla. Echt hoor, waarom is het de eerste keer dan wel goed gekeurd. :-X :-X

Echt, schiet mij maar lek!!! Ik lig er al de hele week uit met een enorm zware hoofdpijn, ik word hier zo wanhopig van. Hoe moet ik leven op deze manier, ik snap heel goed dat er mensen op straat belanden door dit gezeik. BOOS ben ik.
En dat is niet goed voor mijn hoofdpijn. :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3382050
Angelique schreef:
Beterschap...en ik hoop voor je dat het morgen al over is :-*

Wat gaan we dinsdag doen :biggrin2:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zeg ik lekker niet, maar we gaan chique gekleed op pad. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382062
dinky89 schreef:Pffff wat een gedonder sam28 :-X
Ja, kon net een inzinking omzeilen. Straks maar eens in de gracht afkoelen, kijken of het daar beter van word.
Door Eef+Stippels
#3382070
sam28 schreef:Ja, kon net een inzinking omzeilen. Straks maar eens in de gracht afkoelen, kijken of het daar beter van word.
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3382090
Charlie Angel schreef:AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zeg ik lekker niet, maar we gaan chique gekleed op pad. Afbeelding
Owhhhhhhhj is het wat ik denk?
Door Eef+Stippels
#3382315
sam28 schreef:Thnx, kan 'm goed gebruiken ondanks de hitte
Dat is het voordeel van een virtuele hug, krijg je het niet warm van :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3382317
Wij zijn al meer dan een dag niet meer in Zweden :(

En morgen is de vakantie weer voorbij :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door