Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3399983
Siberienne schreef: do 02 apr 2020, 23:02 ‘Listen carefully I shall say this only once’ ....
In het Frans (voor degenen die geen Engels kunnen :biggrin2: ): 'Liessun kèrfoellie, ai sjell see ziis oonlie wens.' ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3399986
Anne in Zweden schreef: vr 03 apr 2020, 18:57 In het Frans (voor degenen die geen Engels kunnen :biggrin2: ): 'Liessun kèrfoellie, ai sjell see ziis oonlie wens.' ;D
Baina goed :biggrin2:

Bij ons zeggen ze “Liessuuun kèrfoellie, aaai zjell zee ziis oonlie wanzz”. Ander accentje denk ik :biggrin2:
Door Siberienne
#3399988
Ik wilde vandaag pizza gaan halen maar het restaurant is blijkbaar helemaal dicht, ook voor de afhaal. Nou moet ik koken. En heb geen inspiratie.

@anne en @kim :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: prachtig die accenten!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3399995
Arenda, heel veel sterkte met het verlies van je vader. En daarnaast ook met alle heftigheid erbij. Wat een enorme berg zeg. Veel sterkte.

Ach MillyMol, dat is ook echt wel een anticlimax.

Siberienne, ik heb enorm met je te doen. Heb je wel genoeg gehamsterd om überhaupt te kunnen koken? ;) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3399997
Anne in Zweden schreef: vr 03 apr 2020, 18:57 In het Frans (voor degenen die geen Engels kunnen :biggrin2: ): 'Liessun kèrfoellie, ai sjell see ziis oonlie wens.' ;D
It rings a bell somewhere.....was het "allo allo" ??
Door Siberienne
#3400004
sam28 schreef: vr 03 apr 2020, 19:56 Arenda, heel veel sterkte met het verlies van je vader. En daarnaast ook met alle heftigheid erbij. Wat een enorme berg zeg. Veel sterkte.

Ach MillyMol, dat is ook echt wel een anticlimax.

Siberienne, ik heb enorm met je te doen. Heb je wel genoeg gehamsterd om überhaupt te kunnen koken? ;) :biggrin2:
Oh dat was wel in orde hoor; de meneer doet boodschappen dus er was genoeg in huis

Arenda wat een heftige situatie, veel sterkte en heel veel beterschap voor de zieken in je familie

@Millymol; dit valt ook niet mee. Maar je hebt dus wel tijdelijke woonruimte nu?
Door Anne in Zweden
#3400013
O jee Arenda, dat zijn wel een hele hoop zorgen bij elkaar ineens. En dan wil je er zo graag zijn voor de anderen en dan mag je gewoonweg niet. Verschrikkelijk... Heel veel sterkte met alles wat je wakker houdt momenteel, en gecondoleerd met het overlijden van je vader. Ik hoop dat er snel betere tijden aanbreken voor je.
Door Anne in Zweden
#3400014
MillyMol, wat sneu dat het zo is gelopen. Dat had je je allemaal heel anders voorgesteld. Ik hoop ook voor jou dat het nog even een paar weken doorbijten is en dat je dan aan je droom in Hongarije kunt beginnen.
Door MillyMol
#3400059
Siberienne schreef: vr 03 apr 2020, 21:05 Oh dat was wel in orde hoor; de meneer doet boodschappen dus er was genoeg in huis

Arenda wat een heftige situatie, veel sterkte en heel veel beterschap voor de zieken in je familie

@Millymol; dit valt ook niet mee. Maar je hebt dus wel tijdelijke woonruimte nu?
Ja, gelukkig wel. Een huurappartement in dezelfde straat, 150 m verderop. Vanaf 15 april.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3400429
Ik heb een klaag... ik heb een serieus overprikkelde hond.... omdat er nu zoveel mensen thuis zijn, zijn alle wandelingen in de wijk druk. Komen veel mensen tegen en ik heb gewoon niet altijd tijd om naar het bos te gaan met hem. Vorige week bijvoorbeeld moest ik de hele week werken... met als gevolg dat ik inmiddels een hond heb, die geen rust heeft, veel drentelt, smakt, onze handen en armen probeert af te likken, enorm aan het ‘poten’ is (met die lomp sterke voorpoten op je arm slaan en je arm naar zich toetrekken, en dat doet echt pijn! Heb er blauwe plekken van) en met grote regelmaat repelt bij ons...

Deze week ben ik tot donderdag vrij dus elke dag maar naar het bos met hem. Vind het heel erg zielig voor hem maar ook voor mezelf, vind hem af en toe even niet leuk.
Door Siberienne
#3400432
constance.blokzijl schreef: di 07 apr 2020, 20:08 Ik heb een klaag... ik heb een serieus overprikkelde hond.... omdat er nu zoveel mensen thuis zijn, zijn alle wandelingen in de wijk druk. Komen veel mensen tegen en ik heb gewoon niet altijd tijd om naar het bos te gaan met hem. Vorige week bijvoorbeeld moest ik de hele week werken... met als gevolg dat ik inmiddels een hond heb, die geen rust heeft, veel drentelt, smakt, onze handen en armen probeert af te likken, enorm aan het ‘poten’ is (met die lomp sterke voorpoten op je arm slaan en je arm naar zich toetrekken, en dat doet echt pijn! Heb er blauwe plekken van) en met grote regelmaat repelt bij ons...

Deze week ben ik tot donderdag vrij dus elke dag maar naar het bos met hem. Vind het heel erg zielig voor hem maar ook voor mezelf, vind hem af en toe even niet leuk.
Ohw da’s balen!

Zou een supplement nog wat zijn? Spot heeft qua overprikkeling veel baat bij puur tranquil poeder.

Sterkte ermee!
Gebruikersavatar
Door baileys
#3400433
constance.blokzijl schreef: di 07 apr 2020, 20:08 Ik heb een klaag... ik heb een serieus overprikkelde hond.... omdat er nu zoveel mensen thuis zijn, zijn alle wandelingen in de wijk druk. Komen veel mensen tegen en ik heb gewoon niet altijd tijd om naar het bos te gaan met hem. Vorige week bijvoorbeeld moest ik de hele week werken... met als gevolg dat ik inmiddels een hond heb, die geen rust heeft, veel drentelt, smakt, onze handen en armen probeert af te likken, enorm aan het ‘poten’ is (met die lomp sterke voorpoten op je arm slaan en je arm naar zich toetrekken, en dat doet echt pijn! Heb er blauwe plekken van) en met grote regelmaat repelt bij ons...

Deze week ben ik tot donderdag vrij dus elke dag maar naar het bos met hem. Vind het heel erg zielig voor hem maar ook voor mezelf, vind hem af en toe even niet leuk.
Kun je geen hersenwerkjes doen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door