Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3452379
Thx voor allebei jullie reacties. Voor corona heb ik in een vergelijkbare situatie gezeten qua stress en toen heb ik vanuit mijn werk een coachingstraject gekregen en zijn er wat andere dingen veranderd. Op zich weet ik waar ik op moet letten maar dat lukte niet helemaal de laatste tijd :-\

Ik neem jullie tips ter harte en ga voor beide een tijd stellen voor wanneer ik mezelf herpakt moet hebben en/of me beter moet voelen. Is dat dan niet zo dan ga ik actie ondernemen.
Door zurca
#3452834
Wat een timing....Bijna heel je hebben en houden in verhuisdozen hebben staan en dan bij je hond een vlo ontdekken...echt hé?!! :-X ::)
Door eelke
#3452836
zurca schreef: wo 16 nov 2022, 13:48 Wat een timing....Bijna heel je hebben en houden in verhuisdozen hebben staan en dan bij je hond een vlo ontdekken...echt hé?!! :-X ::)
Ooowwwww. Ja. De boel in de fik zetten en dan in het nieuwe huis maar opnieuw beginnen. Zou ik denken. :D :o ;)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3452839
Sonja schreef: za 12 nov 2022, 11:46 Ontroostbaar kind.
Zijn alpaca's zijn ontsnapt in minecraft. :???:
Och jee, arm kind.
Als echte gamer kan ik het me helemaal voorstellen hoor!
Minecraft kan best frustrerend zijn. ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3452848
zurca schreef: wo 16 nov 2022, 13:48 Wat een timing....Bijna heel je hebben en houden in verhuisdozen hebben staan en dan bij je hond een vlo ontdekken...echt hé?!! :-X ::)
Oh bah, dat is wel heel erg balen zeg. Is altijd heel vervelend om een vlo te ontdekken, maar zo helemaal.
Door eelke
#3452861
Ziggo stuurt nieuwe modems. Je moet hem dan binnen 2 weken aansluiten, want dan werkt de oude niet meer.
Ze sturen die natuurlijk ook naar mijn clienten met een verstandelijke beperking. Waar ik ze dan bij help.

Helaas sturen ze de verkeerde handleiding mee. Waardoor je het pinnetje van de coax kabel sloopt als je hem aansluit zoals het er staat. Ben ik nu na de 2e client achter.

Omdat ze zelf ook wel snappen dat mensen hier niet zelf om gevraagd hebben, bieden ze als service aan dat een monteur het kan komen doen. Netjes!

Alleen, de monteurs hebben het druk en dus niet binnen de 2 weken tijd. (ja dat snap ik als het niemand zelf lukt omdat de handleiding niet klopt). En dan heb je dus geen tv en internet >:( >:( >:(
Door smulpaap
#3452862
zurca schreef: wo 16 nov 2022, 13:48 Wat een timing....Bijna heel je hebben en houden in verhuisdozen hebben staan en dan bij je hond een vlo ontdekken...echt hé?!! :-X ::)
Grr . Bah . Wat is dat balen zeg
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3452869
Sonja schreef: za 12 nov 2022, 11:46 Ontroostbaar kind.
Zijn alpaca's zijn ontsnapt in minecraft. :???:
Hoe durven ze >:(
(Had ie het hekje open laten staan? :P )
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3452870
eelke schreef: wo 16 nov 2022, 14:00 Ooowwwww. Ja. De boel in de fik zetten en dan in het nieuwe huis maar opnieuw beginnen. Zou ik denken. :D :o ;)
Dit dus ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3452900
eelke schreef: wo 16 nov 2022, 20:17 Ziggo stuurt nieuwe modems. Je moet hem dan binnen 2 weken aansluiten, want dan werkt de oude niet meer.
Bizar hoe maar aangenomen wordt dat iedereen maar van alles kan. Ik ben best wel technisch onderlegd, kan heel veel zelf, maar ik heb ook 3x achter mijn oren moeten krabben hoe de handleiding het nu bedoelde toen ik een vriendin hielp met de aansluiting. Na een telefoontje met de helpdesk is het uiteindelijk goed gekomen, maar wat een gedoe zeg!
Door eelke
#3452903
Ronald schreef: do 17 nov 2022, 12:07 Bizar hoe maar aangenomen wordt dat iedereen maar van alles kan. Ik ben best wel technisch onderlegd, kan heel veel zelf, maar ik heb ook 3x achter mijn oren moeten krabben hoe de handleiding het nu bedoelde toen ik een vriendin hielp met de aansluiting. Na een telefoontje met de helpdesk is het uiteindelijk goed gekomen, maar wat een gedoe zeg!
Hier zit een handleiding voor een andere splitter, en een ander kabel bij.... die de groene kant van de kabel op de linker aansluiting in de splitter. De kabel is rood/rood, en hij moet rechts...sja.

Vooralsnog geen oplossing.
Gebruikersavatar
Door pike
#3452927
Bij ‘t Woud houden ze geen rekening met barfkeutels. Met het bijgeleverde botte, houten spateltje kan je met geen mogelijkheid een plakje poep van je stevige puppenbarfkeuteltjes halen. >:( :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3452948
pike schreef:Bij ‘t Woud houden ze geen rekening met barfkeutels. Met het bijgeleverde botte, houten spateltje kan je met geen mogelijkheid een plakje poep van je stevige puppenbarfkeuteltjes halen. >:( :biggrin2:
Dat klinkt als een serieuze klaag. AfbeeldingAfbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door