Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3382947
Kim_S schreef:Mijn pupje heeft een snee in het voetzooltje van zijn achterpoot. Was een beetje viezig natuurlijk omdat hij erop loopt. En nou heb ik daar dus steeds netjes groene leem op gedaan, en een mooi verbandje erom. En pupje een comfy cone om, want hij laat het nog geen 10 seconden zitten ::)

En nou presteert ie het dus gewoon om (ondanks comfy cone!) al 3 nachten achter elkaar dat hele verband er af te knagen èn zijn poot weer helemaal kapot te knagen >:( >:( >:(


Ik weet ff niet meer wat ik hier aan moet doen... Iemand suggesties? :-\
Ik volg je perikelen en moest zojuist aan een heel oud topic denken. Hier de link en scroll even naar de reactie van Andre:

https://www.barfplaats.nl/forum/viewtop ... +voet+lijm
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3382958
pike schreef:Ik volg je perikelen en moest zojuist aan een heel oud topic denken. Hier de link en scroll even naar de reactie van Andre:

https://www.barfplaats.nl/forum/viewtop ... +voet+lijm
Dat is idd een paardenmiddel :biggrin2:

Dank voor het meedenken iedereen!

Pupje heeft zich gedragen vannacht, het ziet er al stukken beter uit nu, het wondje is dicht. Vandaag zonder verbandje gedaan, alleen iets erom gedaan met uitlaten en daarna weer eraf. Hopelijk lukt het zo met alleen ‘s nachts de kap om, dan is het zo weer over denk ik.
Door Eef+Stippels
#3382974
Kim_S schreef:
Pupje heeft zich gedragen vannacht, het ziet er al stukken beter uit nu, het wondje is dicht. Vandaag zonder verbandje gedaan, alleen iets erom gedaan met uitlaten en daarna weer eraf. Hopelijk lukt het zo met alleen ‘s nachts de kap om, dan is het zo weer over denk ik.
Dat is heel fijn! :)
Door Eef+Stippels
#3382975
sam28 schreef:Mijn huis is zo ingedeeld dat als het vuur lullig verspreid, ik ook niet bij een raam kan. Ik kan ook nog niet verhuizen. Ondertussen sta ik 9 jaar ingeschreven hier maar als je 11jr bent ingeschreven maak je kans op een beetje fatsoenlijk huis. Als ik nu voor een minder fatsoenlijk huis ga dan zit ik daar de komende 5-10jr vast. Dus ik wacht maar eventjes.
DSC_0949.JPG
Echt balen :-\

Hopelijk komt dat fatsoenlijke huis heel gauw op je pad!!
Door Eef+Stippels
#3382976
Kaio schreef:Tsss ga je ook eens naar de markt op een van de weinige "vrije " zaterdagen. Neemt leuk hondje mee om te oefenen en die vindt het verder wel allemaal leuk.
Ontruiming.....
Chemelot weer :-X Snel naar huis terug en hier ook maar alles dicht gezet voor de zekerheid ::)
Jakkes :-X
'Giftige rook ontsnapt' zegt NOS :-\

Jammer van jullie uitje..
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3383228
Vanmiddag heeft jeugd op een scooter geprobeerd mijn portemonnee uit het mandje aan het stuur te jatten.
Het is gelukkig niet gelukt, maar ik voel me plots een stukje onveiliger.
Opeens ga je nadenken wat er allemaal kan gebeuren, qua inbrekers e.d.

Ik zal wel een watje zijn, haha. Over een paar dagen is het hopelijk gezakt.
Ondertussen wil ik wel een oplossing bedenken voor iets over mijn mandje, dat ze er niet zo makkelijk in kunnen graaien...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3383245
Nou dat snap ik best dat je je ff onveiliger voelt. Je wil er ergens ook niet van uit gaan dat er medemensen zijn die dit doen. En normaal is het ver van je bed show, maar nu is het heel dichtbij.
Gelukkig niks gebeurd naast de schrik
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3383247
Hier zijn beide zwarte heren opeens hun seresto band kwijt >:(
Niet dat die dingen gratis zijn.
Geen idee hoe het komt anders dan dat ze die dingen eens minimaal 5 cm langer zouden mogen maken >:( ( irriteer me opeens aan alles wat allemaal net te klein is voor berennekken ::) :P en dat is veel ;D )
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3383249
Morgen gaan we afscheid nemen van mijn aller liefste IJslander vriendje. Hij is 32 en de ziekte aan zijn tanden is te erg geworden. Het is de juiste keuze en alles is voorbereid, maar wat is het verdrietig om na al die jaren afscheid van hem te moeten nemen.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3383256
He wat naar. Veel sterkte Kaela. :bigarmhug:
Het is zo'n dubbel gevoel he!? Je wilt hem niet missen, maar omdat je zoveel om hem geeft, wil je hem ook niet laten lijden...

Kaio, bedankt voor je lieve reactie. :-*
Gek zeg, dat er 2 ineens hun band kwijt zijn.
Tja, alles is groot aan dat ras. :P Ik kan me je frustratie best voorstellen als het zo lastig wordt iets passends te vinden omdat het meeste te klein is.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3383406
Mijn Lolatje is niet in d’r hum. Wat bleke slijmvliezen/tandvlees. Ze haart extreem, meestal ook zo’n vaag teken bij d’r. Ze is wat slomig en ik kan er mijn vinger niet op leggen....
De hele hete warmte heeft haar een behoorlijke tik gegeven waar ze nog niet van hersteld is lijkt het wel....
Bah ik vind dit maar niks
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3383409
Ja dat weer kan een aanslag zijn op bepaalde honden.
:bigarmhug: Ken het gevoel.
Fozzy was na de eerste hittegolf ziek, dikke darm ontsteking incl bloed, nu weer na de 2e, zwaardere AB kuur gehad. Niet fit, misselijk. Eet slecht tot soms niet. Dus nu nog een paar daagjes afwachten of hij zich weer beter gaat voelen nu dat de kuur klaar is. En anders verder onderzoek :-\ En hopelijk komt het niet terug, weer zit wel een beetje mee nu gelukkig.
Kan me herinneren dat het vorig jaar ook pet met zijn buik was na/tijdens de hitte
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door