Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457377
Echt waardeloos Sonja. Het is van het kastje naar de muur. We hebben er allemaal last van. Pijn beïnvloed zo je kwaliteit van leven en slapen, maar eer daar de juiste persoon is die je ermee kan helpen ben je al zoveel tijd verder.
Sterkte.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457378
Mijn eigen klaag. De vervangende pleisters doen echt hun werk niet. Apotheek verwees terug naar huisarts, die zag al aan mij dat het zo echt niet gaat, alle pijn is te heftig. Dus tijdelijk naar oxycodon. Daar was ik echt niet blij mee, maar er moet wat totdat de goede pleisters weer leverbaar zijn.
1door de huisarts onderschat probleem, de ontwenningsverschijnselen van de fentanyl.
Ben nu een week bezig, dosis oxycodon is al verhoogd want het ging echt niet. Ik had zo'n ontiegelijke last van restless legs en armen. Ik schopte en sloeg ongecontroleerd en kon het niet tegenhouden. Gevolg, pols uit de kom en knie uit de kom. Toen is de dosis verhoogd, nu iedere avond en ochtend nog steeds last maar lang niet meer zo heftig.
Ik hoop dat het nu snel, na deze week, minder wordt.
Ik weet wel, als de pleisters er weer zijn, dat er heel erg rustig overgezet gaat worden. Deze verschijnselen trekt mijn lichaam niet meer.

Enide opbeurende de zon staat regelmatig op onze "tuinkamer" dus voor ik aan het werk moet zit ik daar heerlijk om even proberen te ontspannen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457383
Potverjandorie... Je zou toch onderhand kunnen verwachten dat doorgifte van dossiers een fluitje van een cent moet zijn. Maar ja... dan moet je zo'n dossier natuurlijk wel lezen. Of willen lezen.

Sterkte met alles weer. Ik hoop dat de zenuwblokkade je de verlichting geeft die je verwacht en dat je fijn zonder pijnmedicatie kunt slapen.
Door Anne in Zweden
#3457384
O mens, wat een ellende voor jullie beiden, Sonja en Angelique. Ik hoop dat alles wat jullie nodig hebben binnen afzienbare tijd weer beschikbaar is en gedaan kan worden, zodat er een eind komt aan de pijn. Voorzichtige knuffel voor allebei! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3457396
Charlie Angel schreef: vr 03 mar 2023, 13:54 Mijn eigen klaag. De vervangende pleisters doen echt hun werk niet. Apotheek verwees terug naar huisarts, die zag al aan mij dat het zo echt niet gaat, alle pijn is te heftig. Dus tijdelijk naar oxycodon. Daar was ik echt niet blij mee, maar er moet wat totdat de goede pleisters weer leverbaar zijn.
1door de huisarts onderschat probleem, de ontwenningsverschijnselen van de fentanyl. Afbeelding
Ben nu een week bezig, dosis oxycodon is al verhoogd want het ging echt niet. Ik had zo'n ontiegelijke last van restless legs en armen. Ik schopte en sloeg ongecontroleerd en kon het niet tegenhouden. Gevolg, pols uit de kom en knie uit de kom. Toen is de dosis verhoogd, nu iedere avond en ochtend nog steeds last maar lang niet meer zo heftig.
Ik hoop dat het nu snel, na deze week, minder wordt.
Ik weet wel, als de pleisters er weer zijn, dat er heel erg rustig overgezet gaat worden. Deze verschijnselen trekt mijn lichaam niet meer.

Enide opbeurende de zon staat regelmatig op onze "tuinkamer" dus voor ik aan het werk moet zit ik daar heerlijk om even proberen te ontspannen.
Wat een ellende! En er zijn zoveel geneesmiddelen niet leverbaar op het moment. :(
Hopelijk zijn je oude vertrouwde pleisters snel weer leverbaar.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457397
Sonja schreef: Wat een ellende! En er zijn zoveel geneesmiddelen niet leverbaar op het moment. :(
Hopelijk zijn je oude vertrouwde pleisters snel weer leverbaar.
Klopt, zoveel mensen die hierdoor problemen krijgen. Toch te gek voor woorden in een land als Nederland, een zorg staat.....
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3457398
Charlie Angel schreef: vr 03 mar 2023, 23:55 Klopt, zoveel mensen die hierdoor problemen krijgen. Toch te gek voor woorden in een land als Nederland, een zorg staat.....
Het eczeemzalfje voor de kleine meneer hier is al tijden niet meer leverbaar. Gelukkig begint hij aardig over die kwaal heen te groeien. :-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3457399
Charlie Angel schreef: vr 03 mar 2023, 23:55 Klopt, zoveel mensen die hierdoor problemen krijgen. Toch te gek voor woorden in een land als Nederland, een zorg staat.....
Das echt vreselijk. :-X
Ik zou de muren oplopen.. Van pijn én van frustratie.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3457605
Het is niet mijn dag vandaag..... Ik zou naar kantoor vanmorgen met de auto maar die gaf foutmelding en wilde nauwelijks de bocht om sturen. Contact opgenomen met alarmcentrale van de verzekering die vervolgens iemand langs stuurde van de berger. Deze persoon gaf aan dat de auto versleept zou worden naar garage en er binnen 20 minuten iemand zou zijn want hij wilde mij niet de weg op sturen met de auto met dit probleem met de stuurinrichting. Uur later was er nog niemand dus die berger maar gebeld. 'nee mevrouw, u zou door de alarmcentrale gebeld worden'. Vervolgens belt die alarmcentrale, nadat ik mijn telefoonnummer had doorgegeven aan de berger, dat ze niets voor mij kunnen doen omdat ik niet de juiste verzekering heb. Had dat dan meteen gezegd bij het eerste telefoontje toen ik belde ::) Toen de ANWB gebeld waarbij ik direct lid moest worden + extra toelage om hulp te kunnen krijgen. Na meer dan een uur komt er flinke kerel van de wegenwacht langs die kort naar het probleem kijkt, wat aan het stuur draait en zegt dat de elektronische stuurbekrachtiging niet werkt en de auto gewoon naar garage gereden moet worden. Op mijn aangeven dat het stuur nauwelijks te draaien is geeft hij doodleuk aan dat ik dan maar sterke kerel in moest schakelen want als de auto meer vaart heeft dan stuurt hij wel :-X
Na contact met de garage blijken zij dinsdag tijd te hebben dus dan moet ik dan maar proberen naar de garage te rijden met de auto. Voor de tussentijd maar op zoek naar een huurauto aangezien we van alles op de planning hadden staan dit weekend en dan duimen dat ik de auto dinsdag veilig bij de garage weet te krijgen ::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457619
Balen, Dinky.

Ik hoop dat de reparatie meevalt.

Trouwens: dat direct lid moeten worden van de ANWB is niet altijd nodig, lijkt het.
Leesvoer
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457620
Dat is goed balen zeg, zeker als ze ook nog eens niet gelijk de juiste informatie geven en je nog langer staat te wachten.

Ik hoop dat de reparatie mee gaat vallen en vooral natuurlijk dat je de auto veilig bij de garage krijgt. :-*
Door smulpaap
#3457623
Oh dat is balen Dinky
Ik hoop dat de reparatie meevalt , en dat je veilig bij de garage komt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door