Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3386200
Kaela schreef: do 19 sep 2019, 15:34 Dan beseft hij niet wat het effect er van is. Jammer, gelukkig dat je kwam checken inderdaad!

Wij hadden eens iets soortgelijks met mijn moeder. Toen had Pluk haar kittens die we met de fles groot hadden gebracht omdat Pluk ziek was. Dus A4 tje met instructies opgehangen, want Pluk was nog herstellende en de kittens net volledig over op vast voer. Komen we thuis zegt ze doodleuk “ik heb maar wat gedaan, want jullie hebben niets uitgelegd”. WTF! Ik heb drie keer gezegd dat de instructies op de kastdeur waar nota bene het kattenvoer in stond hing. Woest was ik. Pluk weer afgevallen, de kittens niet aangekomen. Echt he...
Oei :o Dat had in zo'n gevoelig moment echt naar kunnen uitpakken.

Meneer had dus wel door dat hij een fout had gemaakt toen hij achteraf las wat hij moest doen (wrs om te kijken wat de ratten moesten hebben), maar ipv dat te melden zodat we het konden oplossen (hem zeggen waar hij eten voor vandaag kon vinden), besloot hij doodleuk om wolf dan maar geen eten te geven en te liegen.

En nadien volgde/volgt dan een hele discussie, waar ik nog kwader van wordt.

De stoom komt intussen dus echt uit mijn oren :knuppel2:

Ga dus maar eens in bad duiken en nadien mij met de ratten bezig houden. Negatieve energie loslaten :)
Door frodo quin
#3386213
Kim_S schreef: do 19 sep 2019, 19:31 Half 4 vertrokken en nog niet thuis...
Stomme files ook nog >:(
Dat is echt wel lang! Hoop dat je dat niet te vaak meer hoeft te doen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3386214
Kim_S schreef: do 19 sep 2019, 18:37 Maastricht is best ver ::)
Helemaal mee eens. Of je nou naar het westen moet of naar het oosten.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3386215
pike schreef: do 19 sep 2019, 19:45 Helemaal mee eens. Of je nou naar het westen moet of naar het oosten.
Het noorden in mijn geval :biggrin2:
Door Siberienne
#3386216
Kim_S schreef: do 19 sep 2019, 19:59 Het noorden in mijn geval :biggrin2:
Maastricht is overal ver vandaan :biggrin2:

Goed gesprek gehad in mumc? Of was je daar niet?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3386217
Siberienne schreef: do 19 sep 2019, 20:15 Maastricht is overal ver vandaan :biggrin2:

Goed gesprek gehad in mumc? Of was je daar niet?
:biggrin2:

Ja daar was ik inderdaad. Goed gesprek ja, gelukkig wel ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3386221
frodo quin schreef: do 19 sep 2019, 19:41 Dat is echt wel lang! Hoop dat je dat niet te vaak meer hoeft te doen.
Helaas voor mij ga ik dit nog heel vaak moeten doen.
Maar verder heb ik een hele leuke baan hoor :)
Door Siberienne
#3386224
Kim_S schreef: do 19 sep 2019, 21:05 Jij snapt em :biggrin2:
Moet je toch maar eens langskomen ;) kom je op weg terug effe eten voor je doorrijdt
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3386225
Siberienne schreef: do 19 sep 2019, 21:12 Moet je toch maar eens langskomen ;) kom je op weg terug effe eten voor je doorrijdt
Gezellie! :D
Ik heb altijd al eens S&S willen ontmoeten! Zal hond-proof kleren meenemen voor op de terugweg dan :biggrin2:
Door frodo quin
#3386226
Kim_S schreef: do 19 sep 2019, 21:04 Helaas voor mij ga ik dit nog heel vaak moeten doen.
Maar verder heb ik een hele leuke baan hoor :)
Maar je moet er duidelijk wat voor over hebben ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door