Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3394171
Dinsdag bij tandarts geweest voor nieuwe kroon (voortand, was in december afgebroken, dus een nieuwe)... vanochtend werd ik gebeld, of ik ff terug kon komen, gebitje was niet goed... prima....
2 verdovingen (bijna 3de), moest van voorkant en achterkant van stukje tand dat er nog zat, afgeslepen worden..... voorkant was gevoeliger dan achterkant, vandaar bijna 3de verdoving....
Als het goed is/gaat, gewoon een nieuwe kroon.... nav gebitje wordt er gekeken of kroon genoeg is, hoektand was ook te lang dus die moet ook bekeken of die bijgeslepen moet worden.... indien kroon niet genoeg is, mag ik aan een beugel :-[ ..... heb overbite, dus iets hardere dingen eten (zoals afbak pistoletje enzo), kan funest zijn voor mn voortand... neig naar beugel, want dan gebeurt het niet nog eens, afbreken kroon.... is nu al rond €600,- (zonder vergoeding).... en om dit eens per paar jaar te doen.....
Door hannabelgje
#3394196
Met Noodles naar de da geweest omdat ze niet wil eten. Ze hebben een invaller omdat de vaste da een baby moet krijgen. Uitgelegd dat het zou kunnen dat Noodles krols moet worden. Krijg ik een hele preek omdat ze nog niet gesteriliseerd is. Nee dat doen we na de eerste krolsheid, ook op verzoek van de fokker. Dat was belachelijk, nergens voor nodig. Ze had er 6 jaar voor op school gezeten blablabla. Dussss. Kreeg ook geen tubetje caf zalf mee voor de cavia. Want daar zat wel ab in hè. Pfff volgende keer maar op afspraak bij een andere da daar. Noodles was verder ok na onderzoek, maar eet dus niet/nauwelijks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3394247
Heeft ze wel serieus naar Noodles gekeken of je alleen een preek gegeven en de zalf geweigerd?
Ik zou iig een klacht neerleggen bij de assistent.
Hopelijk eet ze snel weer.
Door hannabelgje
#3394250
sam28 schreef:Heeft ze wel serieus naar Noodles gekeken of je alleen een preek gegeven en de zalf geweigerd?
Ik zou iig een klacht neerleggen bij de assistent.
Hopelijk eet ze snel weer.
Ze heeft gevoeld, temp opgemeten, in haar bek gekeken en dat was allemaal ok.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3394260
hannabelgje schreef: do 30 jan 2020, 20:24 Met Noodles naar de da geweest omdat ze niet wil eten. Ze hebben een invaller omdat de vaste da een baby moet krijgen. Uitgelegd dat het zou kunnen dat Noodles krols moet worden. Krijg ik een hele preek omdat ze nog niet gesteriliseerd is. Nee dat doen we na de eerste krolsheid, ook op verzoek van de fokker. Dat was belachelijk, nergens voor nodig. Ze had er 6 jaar voor op school gezeten blablabla. Dussss. Kreeg ook geen tubetje caf zalf mee voor de cavia. Want daar zat wel ab in hè. Pfff volgende keer maar op afspraak bij een andere da daar. Noodles was verder ok na onderzoek, maar eet dus niet/nauwelijks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalks
Oo help wat heb ik een hekel eraan als mensen me zo behandelen :-X
Heb ook enkele van die Da's meegemaakt.
Hopelijk gaat het snel beter met Noodles, nooit leuk als je niet zeker weet wat er is
Door El_Kato
#3394280
Hoe kan het toch altijd dat ik een makkelijk recept uitzoek, met maar een paar ingrediënten en dan vervolgens toch 1,5 uur in de keuken sta >:(

Tis wel lekker dat dan weer wel ::)
Gebruikersavatar
Door baileys
#3394284
El_Kato schreef: vr 31 jan 2020, 17:11 Hoe kan het toch altijd dat ik een makkelijk recept uitzoek, met maar een paar ingrediënten en dan vervolgens toch 1,5 uur in de keuken sta >:(

Tis wel lekker dat dan weer wel ::)
Omdat goed werk, tijd kost.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3394285
El_Kato schreef: vr 31 jan 2020, 17:11 Hoe kan het toch altijd dat ik een makkelijk recept uitzoek, met maar een paar ingrediënten en dan vervolgens toch 1,5 uur in de keuken sta >:(

Tis wel lekker dat dan weer wel ::)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ik ben blijkbaar niet de enige bij wie dat gebeurd :P
Gebruikersavatar
Door sam28
#3394286
Ik heb dat altijd andersom. Dan denk ik uitgebreid te gaan koken en ben ik met 20 minuutjes wel klaar. ;D ;D

Eet smakelijk!
Door hannabelgje
#3394291
El_Kato schreef:Hoe kan het toch altijd dat ik een makkelijk recept uitzoek, met maar een paar ingrediënten en dan vervolgens toch 1,5 uur in de keuken sta >:(

Tis wel lekker dat dan weer wel ::)
Heel herkenbaar. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
#3394525
El_Kato schreef: vr 31 jan 2020, 17:11 Hoe kan het toch altijd dat ik een makkelijk recept uitzoek, met maar een paar ingrediënten en dan vervolgens toch 1,5 uur in de keuken sta >:(

Tis wel lekker dat dan weer wel ::)
Herkenbaar. Ik vind dat recepten vaak vals spelen door te zeggen "2 gesnipperde uien" en dan blijkbaar de snipper tijd niet meerekenen ofzo?

Eigen klaag: S2 heeft zojuist een half pak koekjes op gegeten. Ik was even naar boven. Foutje. Ik weet niet wie van de twee (ik denk Shadow want die stond nog zijn lippen af te likken) maar we gaan vanzelf zie wie van de twee de sugar high gaat krijgen. Aangezien ik nog geen honden mee uit mag laten, kan meneer straks zijn lol even op ;)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3394666
Kreeg vanmiddag ff tussen neus en lippen te horen, dat, omdat de personeelskosten uit de pan rezen, komende tijd veel contracten niet worden verlengd, oa die van mij dus niet :'( :'( .... Heb eigenlijk vanaf maandag al eigenlijk geen werk meer.... de school waar ik stond, heeft een te lage omzet om er 3 mensen te laten staan, dus we stonden al sinds 1 januari maar met zn 2-en en ik heb afgelopen 3 dagen ergens anders gewerkt..... maar om nog aan mn uren te komen, tot 1/5, word ik her en der op scholen gezet.....
Dus dat wordt weer solliciteren, enne.... geen schoolvakanties vrij meer :-\ :'( ....
Door Siberienne
#3394669
CindyMayella schreef: vr 07 feb 2020, 15:49 Kreeg vanmiddag ff tussen neus en lippen te horen, dat, omdat de personeelskosten uit de pan rezen, komende tijd veel contracten niet worden verlengd, oa die van mij dus niet :'( :'( .... Heb eigenlijk vanaf maandag al eigenlijk geen werk meer.... de school waar ik stond, heeft een te lage omzet om er 3 mensen te laten staan, dus we stonden al sinds 1 januari maar met zn 2-en en ik heb afgelopen 3 dagen ergens anders gewerkt..... maar om nog aan mn uren te komen, tot 1/5, word ik her en der op scholen gezet.....
Dus dat wordt weer solliciteren, enne.... geen schoolvakanties vrij meer :-\ :'( ....
He bah, Cindy, wat naar. Sterkte met de zoektocht naar nieuw werk!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3394674
Och jeetje wat naar Cindy! Uit je bericht denk ik op te maken dat je in het onderwijs werkt? Ik dacht dat daar genoeg werk was?
Heel veel sterkte.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3394675
sam28 schreef:Och jeetje wat naar Cindy! Uit je bericht denk ik op te maken dat je in het onderwijs werkt? Ik dacht dat daar genoeg werk was?
Heel veel sterkte.
Nee, catering, maar wel in een schoolkantine van het middelbaar onderwijs.... Dochterlief opperde net om misschien toch het onderwijs in te gaan, heb ik zelf al lang over nagedacht, dus ik ga zoeken.... heb nog 12 weken de tijd ;) .....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door