Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379943
Ronald schreef:Getverderrie wat een gedoe zeg! Klinkt inderdaad meer alsof het over iemand anders gaat.
Ik hoop dat je er vanmiddag met de hulp uitkomt.

Eigen klaag. De hitte is niet goed voor me. Gisteren de BHV-er gebeld en die heeft me direct naar het ziekenhuis gebracht. Benauwd, duizelig.
Bloeddruk bleek oorverdovend laag te zijn. Iets met hitte en zo.

Gelukkig hadden ze in het ziekenhuis wel airco. Wij hebben dat ook wel, maar die is stuk. En in het kader van de bezuinigingen is die nooit gerepareerd. En nu zeggen ze glashard: "Maar jullie gaan toch over twee jaar het gebouw uit".. Ja, duh... over twee jaar dus!

Maar goed. Kopje zoutje kippensoep en de airco deden wonderen.
Sterkte voor patiënten is deze hitte helemaal niet ok! Beterschap
Door - pien -
#3379945
Border Bandit schreef:Heerlijk dat het vandaag niet meer zo warm is he!? :)

Vervolg van mijn klaag over de huishoudelijke hulp.
Gister weer niemand te pakken gekregen. Net maar weer gebeld en haar leidinggevende aan de lijn gekregen: de hulp had aangegeven dat we regelmatig conflicten hadden en dat ik boos met de deuren smijt!?

We hebben het alleen maar gezellig gehad! Serieus gevraagd of het niet om iemand anders ging, maar dat was toch echt niet het geval.
Ze was het helemaal met de hulp eens en vroeg mij of ik toch aardig wilde zijn en vandaag mijn hulp niet weg zou sturen!? Mijn hulp was zo netjes om deze week nog te komen werken en wilde er vandaag graag met mij over praten.
Sorry hoor. Wat is er netjes aan om achter mijn rug om lelijke dingen te vertellen en pas op het allerlaatste moment tegen mij te zeggen waarom je niet meer komt.
Als er iets is, had ze dat toch eerder kunnen aangeven? Dát had ik netjes gevonden. Ik pas me constant aan aan andere mensen, dat had ik nu niet anders gedaan.

Ik heb gevraagd om een rectificatie naar de gemeente, omdat er nu in mijn dossier staat dat ik mij 'onbehoorlijk gedraag'.
Daar kon ze niet op in gaan. Ze wil vrijdag van mij en van de hulp horen hoe het gesprek vandaag gegaan is.

Ik heb hier echt een rotgevoel van!
Ik word beschuldigd van dingen die niet gebeurt zijn en mijn kant van het verhaal wordt niet gehoord.

En verder heb ik nu geen hulp meer, wat ik toch echt nodig heb! Ik weet niet hoe dit verder moet qua huishouden.
(zo, ik ben een partij verdrietig...)

Sorry, ik moest het eventjes ergens kwijt.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Dat vroeg ik me ook af: ze geloven haar dus gewoon ? ? ? Serieus?
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat je hoog zit, en het schaadt je vertrouwen in mensen :-X Jij denkt dat jullie het prima hebben en zij gaat dit verhaal ophangen...
Spreek je de hulp vanmiddag?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379990
Oh ja, juist. Staat er iets reflecterends onder?

Mijn ouders hebben ook een gesprongen raam.
Zei mijn vader: zeker een vrachtwagen die voorbij gereden heeft. Nee zegt mijn zus (bouwkundig ingenieur), das een hitteshock. Bleek dat er een spiegel onder een paar kaarsen in de vensterbank stonden en de reflectie daarvan brandden op het glas van het raam. En pats, op een zoniige dag, een barst.

Teveel verschil tussen temperaturen aan beide zijden en dan veel stralen op 1 plaats samenkomen, kunnen het volgens mij ook doen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379993
Is het binnenraam. We hadden er van die zonwering doeken met noppen tegenaan zitten. :-\
Dan zou die dat dus hebben kunnen veroorzaken? Heel stom als het juist zonwering is ::)

Binnen was redelijk te doen hele dag aircounits draaien en dit op moment dat daar vol de zon op stond
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3380027
Wow.. Lijkt me echt maf, ramen horen heel te blijven, zeker dure... :o

Hoe is het afgelopen Bandit? Verschrikkelijk om van iets beschuldigd te worden zonder jezelf te mogen verdedigen, onlangs ook gehad... :(
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3380031
Border Bandit schreef:Heerlijk dat het vandaag niet meer zo warm is he!? :)

Vervolg van mijn klaag over de huishoudelijke hulp.
Gister weer niemand te pakken gekregen. Net maar weer gebeld en haar leidinggevende aan de lijn gekregen: de hulp had aangegeven dat we regelmatig conflicten hadden en dat ik boos met de deuren smijt!?

We hebben het alleen maar gezellig gehad! Serieus gevraagd of het niet om iemand anders ging, maar dat was toch echt niet het geval.
Ze was het helemaal met de hulp eens en vroeg mij of ik toch aardig wilde zijn en vandaag mijn hulp niet weg zou sturen!? Mijn hulp was zo netjes om deze week nog te komen werken en wilde er vandaag graag met mij over praten.
Sorry hoor. Wat is er netjes aan om achter mijn rug om lelijke dingen te vertellen en pas op het allerlaatste moment tegen mij te zeggen waarom je niet meer komt.
Als er iets is, had ze dat toch eerder kunnen aangeven? Dát had ik netjes gevonden. Ik pas me constant aan aan andere mensen, dat had ik nu niet anders gedaan.

Ik heb gevraagd om een rectificatie naar de gemeente, omdat er nu in mijn dossier staat dat ik mij 'onbehoorlijk gedraag'.
Daar kon ze niet op in gaan. Ze wil vrijdag van mij en van de hulp horen hoe het gesprek vandaag gegaan is.

Ik heb hier echt een rotgevoel van!
Ik word beschuldigd van dingen die niet gebeurt zijn en mijn kant van het verhaal wordt niet gehoord.

En verder heb ik nu geen hulp meer, wat ik toch echt nodig heb! Ik weet niet hoe dit verder moet qua huishouden.
(zo, ik ben een partij verdrietig...)

Sorry, ik moest het eventjes ergens kwijt.
Oh nee, wat naar! En dat ze dan ook gewoon zo je hulp geloven!

Dat verdriet begrijp ik, en boosheid ook. Er is niets vervelender dan dat er verhaaltjes verteld worden wat niet waar is en je dan ook nog eens niet gehoord wordt.

Ik zou het gesprek met je hulp aangaan, dit opnemen (zo kun je aantonen dat het heeft plaats gevonden en wat er gezegd is) en ik zou haar, hoe vervelend en naar ook, laten gaan.
Zou je echt nog iemand in huis willen hebben die kwaad over je spreekt bij anderen? En bovendien er voor zorgt dat je onterecht een aantekening ergens krijgt?

Succes Border Bandit!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380032
Zou ik de scheur met ducktape kunnen afplakken ? :g:
Tis het dakraam in de vide en ik zie dat er nieuwe kruimels glas op de eettafel liggen op de benedenverdieping waar dus ook honden komen.
Heb al een offerte aanvraag de deur uit uit gedaan ...die dan weer doorsturen naar verzekering, hopelijk schiet dat alles op. Ben een beetje bang dat alles naar beneden kan komen. Misschien is dat wellicht overdreven hoor maar ja fijn voelt het niet.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3380050
Ik klaag niet gauw maar deze week is het wel echt erg
Eergisteren een wespennest ontdekt, weg laten halen 50€ lichter
Volgende dag had ik zelf voor het eerst in me leven een teek op mijn buik :(
Dezelfde avond bij mij pal voor de deur 2 grote eiken bomen met prosesirups grrrrr
Nu genoeg van dat klere ongedierte >:(
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3380052
Bedankt voor de lieve reacties en steun! :)
I.v.m. veel drukte hier, kan ik even nog niet reageren op de andere klagen. Dat doe ik over een paar dagen.

In het gesprek gaf ze aan dat ze het gevoel had dat ik vind dat ze niet goed genoeg schoonmaakt, ze heeft moeite met de planning en ze dacht dat ik zo een andere hulp kon krijgen.
Ik heb gezegd dat ik meedacht en dat ik dat niet meer zou doen en ik geef constant aan hoe blij ik met haar ben. Dat ik het erg jammer vind dat ze het niet gewoon met mij besproken heeft. Ook zei ik dat dat van de planning, niks met mij te maken had en ik heb uitgelegd dat er geen mogelijkheden zijn voor andere hulp.
Dat laatste vond ze wel heel erg. Ze wil het nog een kans geven en blijft toch.
Maar het voelt wel ongemakkelijk.

Ik kan de hulp niet zomaar afzeggen. Ik moet dan zelf iemand vinden. Ik ken helemaal niemand. Omdat ik in een dorpje woon, is het ook lastig. In een stad wonen eventuele hulpen al snel in de buurt zeg maar. Als ze hier vanuit een ander dorp moeten komen, moeten ze toch altijd een stuk(je) reizen in mijn geval. Bovendien is er nogal wat concurrentie tussen de dorpen (geldt niet voor mij hoor. ;)).

Dat opnemen was een goed idee geweest. Ik heb het (helaas) niet gedaan. Ze kwam 10 minuten te vroeg zodat het gesprek niet van haar werktijd afging, zodoende heb ik er niet meer aan gedacht.

Morgen moet ik haar leidinggevende bellen. Ik wil het wel hebben over een rectificatie naar de gemeente!
Het voelt allemaal niet goed, het is zeker niet netjes gegaan. Maar ik kan nu niet anders, ik MOET hulp hebben.

Even heel kort voor Ronald: wat naar zeg!! Beterschap. Ik hoop dat het niet nog eens gebeurt!

Vanaf maandag heb ik meer tijd om te reageren. :)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3380054
Kaio schreef:Zou ik de scheur met ducktape kunnen afplakken ? :g:
Tis het dakraam in de vide en ik zie dat er nieuwe kruimels glas op de eettafel liggen op de benedenverdieping waar dus ook honden komen.
Heb al een offerte aanvraag de deur uit uit gedaan ...die dan weer doorsturen naar verzekering, hopelijk schiet dat alles op. Ben een beetje bang dat alles naar beneden kan komen. Misschien is dat wellicht overdreven hoor maar ja fijn voelt het niet.
Ik zou het gewoon doen, erger kan het niet worden toch?
Door Eef+Stippels
#3380056
Wat schrikken, Kaio!
Ik zou het erop wagen met ducttape denk ik, naar beneden vallend glas is ook niks :-X

kiara schreef:Ik klaag niet gauw maar deze week is het wel echt erg
Eergisteren een wespennest ontdekt, weg laten halen 50€ lichter
Volgende dag had ik zelf voor het eerst in me leven een teek op mijn buik :(
Dezelfde avond bij mij pal voor de deur 2 grote eiken bomen met prosesirups grrrrr
Nu genoeg van dat klere ongedierte >:(
Ik ook!!!
Ik ben die rotrupsen en steekbeesten meer dan zat >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door