Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3375584
Gabi heeft een nieuwe hobby: als we de mannen een laatste keer laten plassen in de tuin voor we allemaal gaan slapen, vindt hij het leuk om in de verhoogde plantenbak te gaan liggen...tussen de kruiden. Hij wil niet binnenkomen...alleen als hij er zin in heeft. En druk uitoefenen is geen goed idee :-X
Dus gisteravond heb ik 2 uur !!! zitten wachten binnen tot het meneer bliefde om binnen te komen...ik ben een paar keer langsgeweest met een stukje leverworst...maar geen sjoege...Nu gaan we de tuinbank ervoor zetten en hopen dat 'ie dan niet in een van de gaten (jaja, meneer graaft gaten in de borders) gaat liggen...het is wel makkelijker om hem daar uit te krijgen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375618
Tibbies schreef:Karin, kijk eens bij Je M’appelle daar kan je broeken en bloesjes ed van Travel stof kopen. Ideaal om je in te kunnen bewegen en blijft kreukvrij en heel mooi na vele keren wassen.
Jaaaa, ik heb deze besteld, broek en jasje: https://www.jemappelle.nl/le-pant-pied-de-poule

Ik hoop dat het past, want als ik mijn gewone broek en blouse meet dan kan xl net wel, net niet...

Maar, ik was vanmiddag ook al geslaagd! Een broek van super comfi stof. Toen in hem aantrok kreeg ik pyjama ideeen erbij en dacht, dit kan nooit wat wezen. Wel dus. Super comfi en staat heel mooi (onhandige selfie in het pashokje, hoe slecht ;D ):
fullsizeoutput_493.jpeg
fullsizeoutput_493.jpeg (1.16 MiB) 1760 keer bekeken
Erop voor als het fris weer is een zwarte blouse, ik heb er een met stretch gevonden en hij zit heerlijk! Als het warm is doe ik een zwart shirt. Of een gewone, daar heb ik er zat van. Of ik zoek nog even een iets ruimer vallende. Of het wordt dus het pak van de link. Want deze broek en blouse ga ik ook graag naar mijn werk ed dragen. Dit is netjes wat ik handelen kan.
dinky89 schreef:Er zit voor mijn gevoel nog wel een verschil tussen 'deel uitmaken van de gasten' en 'netjes onopvallend gekleed'. Bij netjes onopvallend gekleed denk ik aan bijvoorbeeld een zwarte broek met een zwarte blouse zonder verdere 'opsmuk'. Dit is iets anders dan volledig opgedirkt zoals de gasten waarschijnlijk doen. Juist wanneer je in een spijkerbroek en puur gemakkelijke kleding op komt dagen vestig je volgens mij juist de aandacht op jezelf wat je nou juist niet wilt. Uiteraard wel afhankelijk van de spijkerbroek want een donkere spijkerbroek kan er natuurlijk ook netjes en verzorgd uitzien ;) Maar volgens mij is dat ook precies het idee van jou Kaela, geen onderdeel zijn van de gasten maar ook niet opvallen door teveel uit de toon met de rest te vallen?
Ja dat is precies wat ik bedoel en voor mijn gevoel is deze kleding ook precies goed daarvoor. Blij mee, maar dat hoort in het geluksmomentjes topic. Ook blij met al het meedenken, suggesties en linkjes!!
Door frodo quin
#3375654
Kaela schreef:Jaaaa, ik heb deze besteld, broek en jasje: https://www.jemappelle.nl/le-pant-pied-de-poule

Ik hoop dat het past, want als ik mijn gewone broek en blouse meet dan kan xl net wel, net niet...

Maar, ik was vanmiddag ook al geslaagd! Een broek van super comfi stof. Toen in hem aantrok kreeg ik pyjama ideeen erbij en dacht, dit kan nooit wat wezen. Wel dus. Super comfi en staat heel mooi (onhandige selfie in het pashokje, hoe slecht ;D ):

fullsizeoutput_493.jpeg

Erop voor als het fris weer is een zwarte blouse, ik heb er een met stretch gevonden en hij zit heerlijk! Als het warm is doe ik een zwart shirt. Of een gewone, daar heb ik er zat van. Of ik zoek nog even een iets ruimer vallende. Of het wordt dus het pak van de link. Want deze broek en blouse ga ik ook graag naar mijn werk ed dragen. Dit is netjes wat ik handelen kan.



Ja dat is precies wat ik bedoel en voor mijn gevoel is deze kleding ook precies goed daarvoor. Blij mee, maar dat hoort in het geluksmomentjes topic. Ook blij met al het meedenken, suggesties en linkjes!!
Leuke broek :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375873
Ik ben pis chagrijnig. Tot op het bot. Op alles en iedereen, volledig onterecht. En ik heb een dag vol sociaal wenselijk gedrag voor me liggen. It's going to be a long day!!!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3375891
Kaela schreef:Ik ben pis chagrijnig. Tot op het bot. Op alles en iedereen, volledig onterecht. En ik heb een dag vol sociaal wenselijk gedrag voor me liggen. It's going to be a long day!!!
Ohjeee, sterkte! :bigarmhug:


Ik heb een vrije dag en verwacht twee pakjes, kan dus niet echt weg. Dan maar poetsen, dat moet toch ook een keer gebeuren. :-X Daar wordt ik dan weer chagrijnig van, maar dat kan ik gewoon afreageren op de stofzuiger. ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3375898
Vorige week vond ik een vastgebeten teek op m'n buik. :yucky: Echt, dan sta ik gewoon te griezelen. Geen probleem om ze van Moyra af te halen, doet me niks. Maar zo'n vastgezogen monster op jezelf....... :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375918
koekje schreef:Gewoon een chocoladedag van maken :bigarmhug:
Ik heb schoenen gekocht. Dure schoenen :cool: En uitgehuild bij meneer. Stom hoor, er is niets. Maar soms zit alles even dwars, ook al is er geen directe aanleiding. Gaat ook wel weer over.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3375924
Kaela schreef:Ik heb schoenen gekocht. Dure schoenen :cool: En uitgehuild bij meneer. Stom hoor, er is niets. Maar soms zit alles even dwars, ook al is er geen directe aanleiding. Gaat ook wel weer over.
Gelukkig kan je dit allemaal schuiven onder de noemer 'vrouw zijn' ;)
Soms heb je gewoon van die dagen en dan helpt een potje uithuilen bij meneer ..... en nieuwe schoenen kopen ;D
(tip.....heel veel chocolade schijnt ook geweldig te helpen :biggrin2: )
Hopelijk voel je je morgen weer wat beter en kan je gaan genieten van je nieuwe schoenen
Gebruikersavatar
Door Laika
#3375926
Waarom worden honden geen 30? Dan hoef je maar een paar keer in je leven door die hel heen van afscheid nemen.
Morgenmiddag komt de DA om Aiuto in te laten slapen. Hij is 15,5 redelijk dement, doof, slecht ter been, incontinent en nog veel meer redenen om de beslissing goed te praten maar ons hart schreeuwt dat we hem niet kwijt willen. Zoveel dingen jankend voor de laatste keer gedaan vandaag voor hem, en dan moet het ergste nog komen :'( :'( :'(
Door src_esther
#3375927
Laika schreef:Waarom worden honden geen 30? Dan hoef je maar een paar keer in je leven door die hel heen van afscheid nemen.
Morgenmiddag komt de DA om Aiuto in te laten slapen. Hij is 15,5 redelijk dement, doof, slecht ter been, incontinent en nog veel meer redenen om de beslissing goed te praten maar ons hart schreeuwt dat we hem niet kwijt willen. Zoveel dingen jankend voor de laatste keer gedaan vandaag voor hem, en dan moet het ergste nog komen :'( :'( :'(
Sterkte
Door hannabelgje
#3375929
Laika schreef:Waarom worden honden geen 30? Dan hoef je maar een paar keer in je leven door die hel heen van afscheid nemen.
Morgenmiddag komt de DA om Aiuto in te laten slapen. Hij is 15,5 redelijk dement, doof, slecht ter been, incontinent en nog veel meer redenen om de beslissing goed te praten maar ons hart schreeuwt dat we hem niet kwijt willen. Zoveel dingen jankend voor de laatste keer gedaan vandaag voor hem, en dan moet het ergste nog komen :'( :'( :'(
Bah zeg. Heel veel sterkte!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door