Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3382810
Tja, nog eens overdenken, en zien hoe het zich ontwikkeld de komende dagen. Ik heb dit nog nooit gehad, dus me er ook nog niet in ingelezen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382816
Eef+doggies schreef: sam28 schreef:
Ik laat alles uit mn handen vallen. Incl een vol bakje mayo/aioli vettigheid. Zo bats, op de kop op de grond. :-X
Geloof dat ik moe ben :biggrin2:

Gelukkig is het nu beter slaapweer :D
Maak er maar goed gebruik van :biggrin2:
Nou, mn slaapkamer is een soort berghok geweest en heeft geen ramen. Ik woon op de begane grond en ik kan alleen een deur open zetten. Ook niet op een kiep stand. Iedereen vind het bizar zoals het is maar de "woningbouw" vind het prima zo. Heel gedoe geweest.
Border Bandit schreef:Hopeloos, die instanties die je constant weer opdrachten geven om zelf niks te hoeven doen of uitkeren. Zo was bij ons ooit een originele, uitgeprinte rekening 'niet leesbaar'. :o
Zo frustrerend allemaal!
Ja joh, het is hopeloos. Ondertussen heb ik van 1 van 3 geld. Nog 2 te gaan dus. :-\
Border Bandit schreef:Mijn klacht is dat mijn buren de deuren zó hard dicht doen, dat ik (ondanks op maat gemaakte slaapdoppen) constant wakker wordt.
Dan heb ik het over 0.30 ca. 3.00 en vanaf 5.30. Sommige mensen hebben wel heel weinig slaap nodig...
Ik ben helaas ziek van uitputting. :(
Ohja, ik heb ook van die buren. Vreselijk. Zou je met ze kunnen overleggen over de deuren? Dat ze er viltjes tussen stoppen oid? Maar misschien heb je dat allang gedaan. :)
eelke schreef:Joep heeft een bloedoor, links. Rechts is zijn oor een beetje ontstoken.
Sterkte ermee. Hopelijk gaat het snel over
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3382820
eelke schreef:Tja, nog eens overdenken, en zien hoe het zich ontwikkeld de komende dagen. Ik heb dit nog nooit gehad, dus me er ook nog niet in ingelezen.

Geef er iig traumeel bij. Verder heb ik er ook nooit wat aan laten doen. Op z’n grootst kan die best pijnlijk worden en dan is het misschien handig om een pijnstiller bij de hand te hebben.
Door eelke
#3382826
Angelique schreef:

Geef er iig traumeel bij. Verder heb ik er ook nooit wat aan laten doen. Op z’n grootst kan die best pijnlijk worden en dan is het misschien handig om een pijnstiller bij de hand te hebben.
Ik kan morgen pas traumeel halen, voor nu krijgt hij arnica d6. Dat had ik nog in huis.
Pijnstillers heb ik ook nog wel, rimadyl geloof ik?
Helpt het ook om hem toch iets over zijn kop te trekken? Nu flappert zijn oor zo tijdens het wandelen, lijkt me niet zo lekker. De ontsteking zit aan de andere kant dus dat oor hoeft dan juist niet afgedekt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382830
Bij Maci zeiden ze opereren ( sowieso een slechte da praktijk, en ze negeerden dus ook compleet dat ik zei dat hij slecht tegen narcose kan en dat dat voor mij laatste optie was bij zoiets, ( kom er dus ook niet meer om nog meerdere redenen waarom ik ze echt slecht vind ) En uitzuigen vonden ze helemaal niks gingen ze niet doen. En zonder opereren zou je een bloemkool oor overhouden etc. Dus ik heb fijn homeopathie toegepast
Nou ik zal je zeggen er is omdat ik het weet een kreukje te voelen in het gehele oor, zonder operatie zonder uitzuigen. En met zo'n operatie zetten ze ook 1000 nietjes of zo in het oor, dat gaat niet minder pijnlijk zijn dan een bloedoor zelf. En bovendien kunnen ze nog steeds een verschrompeld oor eraan overhouden.
Zag wel dat het bij Maci zo'n anderhalve maand geduurd had.
eelke schreef:
Ik kan morgen pas traumeel halen, voor nu krijgt hij arnica d6. Dat had ik nog in huis.
Pijnstillers heb ik ook nog wel, rimadyl geloof ik?
Helpt het ook om hem toch iets over zijn kop te trekken? Nu flappert zijn oor zo tijdens het wandelen, lijkt me niet zo lekker. De ontsteking zit aan de andere kant dus dat oor hoeft dan juist niet afgedekt.
Klappert hij zelf met zijn oren of bedoel je gewoon dat zwaardere oor bij het wandelen?
Ik heb hier niks om het hoofd gehad omdat ie niet zelf stond te klapperen met zijn oren.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3382833
sam28 schreef:Nou, mn slaapkamer is een soort berghok geweest en heeft geen ramen. Ik woon op de begane grond en ik kan alleen een deur open zetten. Ook niet op een kiep stand. Iedereen vind het bizar zoals het is maar de "woningbouw" vind het prima zo. Heel gedoe geweest.
Volgens mij mag dat helemaal niet! Je mag niet in een ruimte verblijven (anders dan bv de was ophangen) als er niet minstens 2 uitgangen zijn. Een uitgang kan ook een raam zijn dat open kan. Als je zin en tijd hebt, kun je misschien bij de brandweer informeren? Dan MOET de woningbouw er wel wat aan doen, die moeten zich aan de regels houden.
sam28 schreef:Ja joh, het is hopeloos. Ondertussen heb ik van 1 van 3 geld. Nog 2 te gaan dus. :-\
Ohja, ik heb ook van die buren. Vreselijk. Zou je met ze kunnen overleggen over de deuren? Dat ze er viltjes tussen stoppen oid? Maar misschien heb je dat allang gedaan. :)
Klein positief puntje dan, dat je al 1/3 van je geld ontvangen hebt. ;)
Ik hoop dat de rest snel komt.

Ik heb al veel contact gehad met de buren. Het is een stukje mentaliteit denk ik. :(


Veel sterkte Eelke. Hopelijk gaat het snel beter met zijn oor. :-*
Door smulpaap
#3382835
Amber heeft twee keer een bloedoor gehad . Dit is ook homeopathisch behandelt .met goed resultaat . Na 6 weken was het genezen . Het is wel belangrijk om een eventuele oorontsteking uit te laten sluiten. .Maar ik den k dat je dat wel weet . Ook mijn d.a zei me .dat hij gestopt is met het operatief behandelen van een bloedoor omdat dit heel vaak niet het gewenste resultaat opleverde en het voor de hond verre van fijn is om zo'n ingreep te ondergaan.
Door eelke
#3382844
Kaio schreef:Bij Maci zeiden ze opereren ( sowieso een slechte da praktijk, en ze negeerden dus ook compleet dat ik zei dat hij slecht tegen narcose kan en dat dat voor mij laatste optie was bij zoiets, ( kom er dus ook niet meer om nog meerdere redenen waarom ik ze echt slecht vind ) En uitzuigen vonden ze helemaal niks gingen ze niet doen. En zonder opereren zou je een bloemkool oor overhouden etc. Dus ik heb fijn homeopathie toegepast
Nou ik zal je zeggen er is omdat ik het weet een kreukje te voelen in het gehele oor, zonder operatie zonder uitzuigen. En met zo'n operatie zetten ze ook 1000 nietjes of zo in het oor, dat gaat niet minder pijnlijk zijn dan een bloedoor zelf. En bovendien kunnen ze nog steeds een verschrompeld oor eraan overhouden.
Zag wel dat het bij Maci zo'n anderhalve maand geduurd had.


Klappert hij zelf met zijn oren of bedoel je gewoon dat zwaardere oor bij het wandelen?
Ik heb hier niks om het hoofd gehad omdat ie niet zelf stond te klapperen met zijn oren.
We hebben Surolan voor in zijn oor, en dan klappert ie wel. Verder valt het wel mee.
Tijdens het lopen op een drafje flappert zijn oor. Beetje zoals lopen zonder bh zeg maar, ik kan me voorstellen dat dat niet lekker is voor hem.
We gaan het eens even aanzien allemaal.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3382846
eelke schreef:Ik kan morgen pas traumeel halen, voor nu krijgt hij arnica d6. Dat had ik nog in huis.
Pijnstillers heb ik ook nog wel, rimadyl geloof ik?
Helpt het ook om hem toch iets over zijn kop te trekken? Nu flappert zijn oor zo tijdens het wandelen, lijkt me niet zo lekker. De ontsteking zit aan de andere kant dus dat oor hoeft dan juist niet afgedekt.

Ik had voor jane wel een muts geregeld omdat het aan de tip van het oor zat en die telkens tegen haar hoofd stootte was schudden opleverde. en dan schudden is nou net wat je niet wil. Arnica is ook goed. Je ziet vanzelf wanneer het pijnlijk wordt, dan kun je rimadyl geven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3382847
Angelique schreef:Ik had voor jane wel een muts geregeld omdat het aan de tip van het oor zat en die telkens tegen haar hoofd stootte was schudden opleverde. en dan schudden is nou net wat je niet wil. Arnica is ook goed. Je ziet vanzelf wanneer het pijnlijk wordt, dan kun je rimadyl geven.
Edit: de Janemuts :biggrin2: https://www.barfplaats.nl/forum/viewtop ... r#p2949374
Door eelke
#3382848
Thanks! Gisteren was het bloed oor nog niet echt pijnlijk, hij piepte juist bij het controleren van zijn andere oor.

Echt dikke pech dus denk ik. Letterlijk dikke pech.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382855
Border Bandit schreef:Volgens mij mag dat helemaal niet! Je mag niet in een ruimte verblijven (anders dan bv de was ophangen) als er niet minstens 2 uitgangen zijn. Een uitgang kan ook een raam zijn dat open kan. Als je zin en tijd hebt, kun je misschien bij de brandweer informeren? Dan MOET de woningbouw er wel wat aan doen, die moeten zich aan de regels houden.
Een vriendin is van de brandweer, ze weet hoe ik woon en slaap. Volgens haar mocht het wel. Niet ideaal maar niet tegen de regels. Helaas. Als ik een keukenbrand krijg dan ben ik gewoon dood. Yolo. :-X :biggrin2:
Nee, ik ben wel bang voor brand, maar als ik ergens anders ga slapen ben ik net zo dood, mijn huis is gewoon te onhandig ingedeeld.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3382861
eelke schreef:Thanks! Gisteren was het bloed oor nog niet echt pijnlijk, hij piepte juist bij het controleren van zijn andere oor.

Echt dikke pech dus denk ik. Letterlijk dikke pech.

Kan best dat er iets met zijn andere oor is, hij daarom is gaan klapperen en met het andere oor b.v. de tafel geraakt heeft.
Door eelke
#3382862
Angelique schreef:

Kan best dat er iets met zijn andere oor is, hij daarom is gaan klapperen en met het andere oor b.v. de tafel geraakt heeft.
Ja, dat andere oor is een beetje ontstoken inderdaad. Vandaar ook de pech, echt van een keer stoten ofzo, niet van steeds krabben etc.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3382870
sam28 schreef:Een vriendin is van de brandweer, ze weet hoe ik woon en slaap. Volgens haar mocht het wel. Niet ideaal maar niet tegen de regels. Helaas. Als ik een keukenbrand krijg dan ben ik gewoon dood. Yolo. :-X :biggrin2:
Nee, ik ben wel bang voor brand, maar als ik ergens anders ga slapen ben ik net zo dood, mijn huis is gewoon te onhandig ingedeeld.
Ik vind het vreselijk om te lezen hoe je leeft, en ik zou gek worden. Ik vind dat dit echt niet zou mogen.
Maar als je keuken in brand staat en je daardoor niet naar de voordeur kan, dan sla je een raam in hé! Daarvoor hoeven ze niet open te kunnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door