Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3430595
Maar je hebt wel nog gelijke tieten? Niet dat de ene heel leeg is en de andere vol ? :biggrin2:

Mijn stomme Poppy heeft zojuist een hap genomen uit de bodem van hun zwembadje >:( Bye Bye badje ::)
Door Siberienne
#3430638
In Duitsland BF schoenen gekocht, nou klopt de maat niet en verdwaal ik in de het bureaucratische geheel van retourzendingen. Iets met "woonde ik toch maar in de EU"... (zie ook Barefoot schoenen topic als iemand ze over wil nemen... )
Gebruikersavatar
Door koekje
#3430639
Kaio schreef: ma 02 aug 2021, 08:38 Maar je hebt wel nog gelijke tieten? Niet dat de ene heel leeg is en de andere vol ? :biggrin2:
Ik heb 1 theezakje en 1 meloen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3430760
koekje schreef: ma 02 aug 2021, 20:19 Ik heb 1 theezakje en 1 meloen :biggrin2:
Oke dit is ahkward! Zit net aan een kopje thee en een stuk meloen ::)
Door Too
#3430770
Hapjes uit badjes, schoensores, meloenen&thee.. wat een gedoe allemaal

Hier nog steeds kastjes en muren, om dat enigszins soepel te handelen heb ik precies dát..de reden, het doel van de kast&muur nodig. :-\
Voelt een beetje als achter je eigen staart aanrennen
Door Mandarijn
#3430778
Ik heb last van een muggen invasie en weet niet waar het vandaan komt.....alles gecontroleerd op stilstaand water, maar kan niks vinden
Door Too
#3430783
Mandarijn schreef: do 05 aug 2021, 16:32 Ik heb last van een muggen invasie en weet niet waar het vandaan komt.....alles gecontroleerd op stilstaand water, maar kan niks vinden
Jaaah hier ook, al een week of 2, er zitten ook enorme joekels tussen (die geven ook hele grote vlekken ::) )
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3430786
Kaela schreef: Oke dit is ahkward! Zit net aan een kopje thee en een stuk meloen ::)
:boxed: :2funny:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3430788
Mandarijn schreef: do 05 aug 2021, 16:32 Ik heb last van een muggen invasie en weet niet waar het vandaan komt.....alles gecontroleerd op stilstaand water, maar kan niks vinden
Eh in Limburg? Denk dat het overal heel heel heel erg vochtig is, de bodem nog, er zijn echt gebieden die ik sowieso vind stinken, zo'n rottig water geurtje. EN nu met een beetje zon en zodra het boven de 20 is heb ik het stikbenauwd. Dus geloof dat muggen het echt geweldig vinden, hier stikt het er dan ook van! Al jaren niet zo gehad hoor.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3430789
Too schreef: do 05 aug 2021, 16:57 Jaaah hier ook, al een week of 2, er zitten ook enorme joekels tussen (die geven ook hele grote vlekken ::) )
Ja en toch vreemd genoeg geeft dat enorme voldoening :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door hannabelgje
#3430809
Hier ook giga veel muggen. Ze zitten overal. Iedere wandeling met Zoë is een uitdaging.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3430810
Ook hier enorm veel muggen. Ik zit onder de bulten, soms hele grote schijven.
Ook vliegen zijn er veel trouwens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door