Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3377393
hannabelgje schreef:Spannende tijden hier. Mijn moeder heeft een kwaadaardig gezwel. Volgende week wordt ze waarschijnlijk al geopereerd en daarna volgt chemotherapie.
Dit is duidelijk niet mijn jaar. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Heel veel sterkte :-*
Door Siberienne
#3377412
Oei Hannah da’a wel een grote klaag; heel veel sterkte voor jou en je moeder. En beterschap voor haar. Spannende tijden. Pittig hoor!
Door Anne in Zweden
#3377420
Oow, driewerf blèèh, Hanna! Dat soort zorgen is echt vreselijk. Sterkte, en ik hoop dat de artsen heel veel kunnen doen voor je moeder zodat ze nog lang bij je mag zijn! :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3377432
Sterkte voor jou en je moeder Hannah.. Niet leuk :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3377445
Ik ben (te) klein voor veel dingen :'( :-[ .... steeds vaker kom ik in situaties dat ik gewoon te klein ben... zelfs op mn werk.. krijg zo’n pijn in mn schouder daardoor... bah :-[ :-X :-\ ....
Door frodo quin
#3377467
@Hannah: sterkte voor jou en je familie en beterschap voor je moeder.

@CindyMayella: dat moet vervelend zijn en het is iets waar je gewoon niet zoveel aan kan doen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3377730
Ik ben nog steeds ziek. :(

Vannacht weer m'n hele spijsvertering leeg gemaakt. Ale, m'n darmen zijn nog bezig.
Amper geslapen.
En we gingen net van morgen tot zondag naar Zeeland. Zal afwachten zijn of we er nog raken...

De rest van het gezin lijkt wel genezen. Hopelijk pikken ze het niet weer van mij op...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377733
Op Hanna sterkte voor jou , je moeder en de rest van de familie. En heel veel beterschap voor je ma :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377735
CindyMayella schreef:Ik ben (te) klein voor veel dingen :'( :-[ .... steeds vaker kom ik in situaties dat ik gewoon te klein ben... zelfs op mn werk.. krijg zo’n pijn in mn schouder daardoor... bah :-[ :-X :-\ ....
Kun je sommige dingen niet met een opstapje doen ?
Ik heb in huis iedere verdieping eentje staan ::)
Ik heb het gister in de winkel ook nog vervloekt, moest appels uit de bovenste verste bak hebben, dus op de tenen op een been uiteindelijk, en met mijn buik over de andere appels heen en mijn borsten ergens tussen de andere appels :-X ::)
Bij de vitrine moet ik ook altijd op de vitrine rand balanceren om iets te pakken uit het bovenste schap :-\
Soms krijg ik er ook ff te veel van, want zulke dingen zijn gewoon niet leuk. ( en ga ik niet eeuwig kunnen dus moet je dat iedere keer aan iedereen staan vragen :-X komt sowieso ook wel eens voor)
pearlsofpassion schreef:Ik ben nog steeds ziek. :(

Vannacht weer m'n hele spijsvertering leeg gemaakt. Ale, m'n darmen zijn nog bezig.
Amper geslapen.
En we gingen net van morgen tot zondag naar Zeeland. Zal afwachten zijn of we er nog raken...

De rest van het gezin lijkt wel genezen. Hopelijk pikken ze het niet weer van mij op...
Beterschap hopelijk ben je er van af. Zou zo jammer zijn zeg voor jullie
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3377759
Kaio schreef:
Kun je sommige dingen niet met een opstapje doen ?
Ik heb in huis iedere verdieping eentje staan ::)
Ik heb het gister in de winkel ook nog vervloekt, moest appels uit de bovenste verste bak hebben, dus op de tenen op een been uiteindelijk, en met mijn buik over de andere appels heen en mijn borsten ergens tussen de andere appels :-X ::)
Bij de vitrine moet ik ook altijd op de vitrine rand balanceren om iets te pakken uit het bovenste schap :-\
Soms krijg ik er ook ff te veel van, want zulke dingen zijn gewoon niet leuk. ( en ga ik niet eeuwig kunnen dus moet je dat iedere keer aan iedereen staan vragen :-X komt sowieso ook wel eens voor)
Ik weet dat ik gewoon een opstapje nodig heb, maar dat frustreert me :???: .... ik heb het meeste last van een aanrecht/werkbank... deze zijn op de hoogte van gemiddelde mensen... oftewel, in 99% zijn ze net iets te hoog, tussen de 2 en 4 cm..... thuis heb ik al een opstapje (heeft mn man speciaal gemaakt voor mij, voor als ik het vlees van de honden moet doen).... maar op mn werk heb ik dat niet plus het is niet te doen om zoiets elke dag mee te slepen of speciaal te laten maken.... bij mn vorige werk, hebben ze het wel laten maken, maar daar heb ik maar een paar maanden gebruik van kunnen maken (plus dat ie eigenlijk niet echt ‘op maat’ gemaakt was)....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door