Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448114
Dat is wel erg balen zo'n nasleep na een val

Hier is blijkbaar het jachtseizoen geopend :-X Daar gaan de herten .....
De ochtendtemperatuur liet een langere wandeling met de beren mooi toe, maar eh dat werd toch een korte. Nog nooit zo erg meegemaakt, voelden ons ook onveilig zelfs. Het kwam van alle kanten af en het was heel veel en soms plots heel dichtbij. ( Zonder zicht)
En dan heeft Zino ook niet kunnen rennen dus, ze zullen hem maar aanzien voor een hert he :-X
En de rest van de dag is er niet veel voor ze te doen hé, nou gelukkig morgen ochtend wel een beetje waterwerken :)
Door zurca
#3448115
Bedankt voor jullie support ;)
Onze makelaar wil inderdaad ook een ochtend en middag organiseren voor kijkers. Wij hebben wel aangegeven dat mochten er mensen zijn die dan echt niet kunnen, zij gewoon een andere afspraak kunnen maken. Want ja PoP, uiteindelijk hoopt toch bijna iedere huisverkoper op meerdere geïnteresseerde zodat je de vraagprijs of misschien wel meer kan krijgen voor je huis.
Wij gaan dus inderdaad verhuizen, een heel avontuur... Het is namelijk het plan om vanuit het westen (omgeving Dordrecht) naar het oosten (omgeving Almelo) te gaan. Zodra het huis verkocht is trekken we tijdelijk in, in onze stacaravan op de Veluwe. Van daaruit gaan we onze nieuwe huis zoeken. Ik hou van zekerheid dus eerst verkopen en als we weten wat er op de rekening staat kunnen we ons budget echt bepalen en gaan zoeken ;)
Al met al een hele verandering want ik ga ook mijn werk opzeggen en een andere baan zoeken als we echt verhuisd zijn. En dat voor iemand die graag vooraf alles weet en op een rijtje heeft en niet van verandering houdt ::) :-[ ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448137
Wat een dapper besluit Zurca! Hopelijk op korte termijn in het gelukstopic dat verhuizing achter de rug is en je leuke nieuwe baan hebt gevonden ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448139
Hahaha niet van verandering houden :P Volgens mij komen er nu wel heel veel veranderingen tegelijk. Als je het dan doet dan goed :biggrin2:
Succes met alles!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3448145
Heel veel succes Zurca!
En wat dinky89 ook zegt: Hopelijk snel een berichtje in het gelukstopic!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3448168
Dat is een flinke verandering. Maar het wordt vast uiteindelijk een positief verhaal!
Door Too
#3448186
Zurca
Wat een veranderingen, jullie hebben in ieder geval iets om naar uit te kijken
Fijn dat jullie de Veluwe als uitvalsbasis hebben dat neemt straks in ieder geval de grootste tijdsdruk van vervangende (tijdelijke) woonruimte weg. Goed geregeld!

Voor nu sterkte met het hele gedoe, hopelijk hebben jullie snel een koper.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448238
F*ck, Oli "loopt" op 3 poten. Gister niks aan de hand, nu houdt ie een achterpoot omhooggetrokken, kan er niet op staan. Vannacht iets gebeurd..En veel pijn dus. Is ook warm die poot. Pfff hopelijk is het niks ernstigs, even afwachten. Tuurlijk weer op de zondag zoiets
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448239
Hopen dat hij zich alleen verstapt heeft... Geen zichtbare wondjes in de voetzool of zo? Een doorn of een netel?

Sterkte!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448242
Nee ik kon niks vinden, probeerde ook te vinden of het geen wespensteek of zo kon zijn. Ik hoop maar dat het dan pijnlijke spier/pees is, want ergens ben ik bang dat het mogelijk de kruisbanden zijn :-X Maar voel geen zwelling
Gebruikersavatar
Door doranto
#3448245
Ja, zoiets gebeurd typisch altijd in het weekend :-\
Hopelijk is het niks ernstigs en gaat het snel vanzelf weer over!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door