Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3377044
eelke schreef:Hooikoorts is stom >:(
Hier ook zo last pfff, niezen niezen , jeukende ogen bah bah
Schijnt piek te zijn tot ???
Door Eef+Stippels
#3377121
Hier ook muggen en pollen :-X
Word lekgeprikt en gek van de jeuk in mijn keel en neus! Plus van de muggenbulten ::)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3377123
Eef+doggies schreef:Hier ook muggen en pollen :-X
Word lekgeprikt en gek van de jeuk in mijn keel en neus! Plus van de muggenbulten ::)
Gelukkig geen muggen , zit je bij water denk ik
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3377129
Hier zo maar eens de moestuin sproeien. Had mijn hoop gevestigd op een bui die er aan kwam maar plots is verdwenen en alles is kurkdroog :-\
Door frodo quin
#3377219
Hier valt het voorlopig nog goed mee met de muggen en hopelijk blijft dat zo, want al dat water is wel gezellig enzo, maar daardoor stikt het hier in het seizoen ook van de muggen.

Ik ben zondag wel door iemand gebeten :( geen idee wie, maar het is een dikke schijf >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3377254
Geen idee watvoor killermuggen er daar in dat bos zaten. Maar mijn voeten, waar de mugjes dwars door de sokken in gebeten hebben zien er nu nog uit alsof het mazelmuggen waren :-X
Door Siberienne
#3377284
Nog even mooie plaatjes op Instagram kijken.. .zie ik ineens een prachtige foto van de lieve hond van een goede vriend met het onderschrift "we moesten je te vroeg laten gaan". Heb hem berichtje gestuurd, nog even gebeld net en nu ben ik even heel verdrietig. "Dag lief meisje, ik ga je missen"
Door hannabelgje
#3377359
Spannende tijden hier. Mijn moeder heeft een kwaadaardig gezwel. Volgende week wordt ze waarschijnlijk al geopereerd en daarna volgt chemotherapie.
Dit is duidelijk niet mijn jaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door hannabelgje op wo 22 mei 2019, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door