Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3376664
sam28 schreef:Even ego want moet zo naar stage. Gister was de rechtszaak van de vriendin die vermoord was vorig jaar. Ik kon er niet heen vanwege stage maar slaap dus al wel 3 nachten amper of enorm slecht met nachtmerries.
Ben doodop.
Hopelijk kan ik me beter concentreren dan gister. :'(

Heb je daar iemand met wie je dit kan delen? Hoeft niet eens de feiten te zijn maar wel dat er iets speelt waar je ondersteboven van bent. Als je mijn stagiair was had ik daar namelijk alle begrip voor en hield ik er rekening mee dat het even wat minder kan gaan. Haal je voor jezelf ook de druk ‘ik moet het goed doen’ beetje weg. Want iedereen heeft hevige dingen in prive die soms doorwerken in hoe het op het werk gaat. Dat is niet erg, dat is menselijk. En verder een dikke knuffel.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3376667
Siberienne schreef:Heb je daar iemand met wie je dit kan delen? Hoeft niet eens de feiten te zijn maar wel dat er iets speelt waar je ondersteboven van bent. Als je mijn stagiair was had ik daar namelijk alle begrip voor en hield ik er rekening mee dat het even wat minder kan gaan. Haal je voor jezelf ook de druk ‘ik moet het goed doen’ beetje weg. Want iedereen heeft hevige dingen in prive die soms doorwerken in hoe het op het werk gaat. Dat is niet erg, dat is menselijk. En verder een dikke knuffel.
+1! Sterkte, het is heel heftig wat je mee maakt en je mag er heel trots op zijn dat je dit naast je stage het hoofd biedt. Dat hoeft niet zonder slag of stoot te gaan, dit heeft zijn ruimte en tijd nodig.
Door - pien -
#3376685
sam28 schreef:Even ego want moet zo naar stage. Gister was de rechtszaak van de vriendin die vermoord was vorig jaar. Ik kon er niet heen vanwege stage maar slaap dus al wel 3 nachten amper of enorm slecht met nachtmerries.
Ben doodop.
Hopelijk kan ik me beter concentreren dan gister. :'(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3376722
Dank jullie wel.
Gister goed gesprek gehad met de praktijkopleider, zij had alle begrip ook. Evenals mijn begeleider vandaag en gister.
Ik moet alleen wel echt functioneren, dus het moet geparkeerd. Maar vanochtend op fiets ineens janken. Het zit in mn hoofd, ik heb koppijn maar sta verder uit. Morgen reanimatie bijscholing (ALS) tot 13u en dan weekend.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3376815
Stond er vandaag helemaal alleen voor.... een geluk dat de er eindexamens waren, scheelt een leerling of 150.... maar dan houd je nog rond de 1250 leerlingen over :'( :-\ :o .....
Zal het commentaar maar voor mezelf houden... ben gesloopt, kapot, verrot.....
Door frodo quin
#3376891
sam28 schreef:Dank jullie wel.
Gister goed gesprek gehad met de praktijkopleider, zij had alle begrip ook. Evenals mijn begeleider vandaag en gister.
Ik moet alleen wel echt functioneren, dus het moet geparkeerd. Maar vanochtend op fiets ineens janken. Het zit in mn hoofd, ik heb koppijn maar sta verder uit. Morgen reanimatie bijscholing (ALS) tot 13u en dan weekend.
Sterkte ermee en goeddat je het hebt durven aangeven.
Door frodo quin
#3376892
CindyMayella schreef:Stond er vandaag helemaal alleen voor.... een geluk dat de er eindexamens waren, scheelt een leerling of 150.... maar dan houd je nog rond de 1250 leerlingen over :'( :-\ :o .....
Zal het commentaar maar voor mezelf houden... ben gesloopt, kapot, verrot.....
Wat is jouw job eigenlijk?

Zoveel leerlingen voor één iemand lijkt me totaal niet verantwoord, ook niet als het voor een korte pauze zou zijn.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3376904
frodo quin schreef:
Wat is jouw job eigenlijk?

Zoveel leerlingen voor één iemand lijkt me totaal niet verantwoord, ook niet als het voor een korte pauze zou zijn.
Ik ben kantine medewerker; ik maak de broodjes e.d. voor de leerlingen (en leerkrachten) zoals panini’s ham en/of kaas, broodjes gezond etc.... dit schijnt vaker te gebeuren ;) ... maar goed, tis gebeurd, weet wat me te doen staat mocht dit weer gebeuren.... had overigens nog een aardige omzet gedraaid, vond ikzelf ;D ....

Overigens het aantal leerlingen (1400) tegenover (maar) 2 kantine medewerkers, kan eigenlijk ook niet... maar het aantal medewerkers is afhankelijk van de omzet; willen we een 3de persoon, zullen we per dag zo’n 200 tot 300 euro meer omzet moeten hebben en dan is niet haalbaar....
Door frodo quin
#3376906
CindyMayella schreef:Ik ben kantine medewerker; ik maak de broodjes e.d. voor de leerlingen (en leerkrachten) zoals panini’s ham en/of kaas, broodjes gezond etc.... dit schijnt vaker te gebeuren ;) ... maar goed, tis gebeurd, weet wat me te doen staat mocht dit weer gebeuren.... had overigens nog een aardige omzet gedraaid, vond ikzelf ;D ....

Overigens het aantal leerlingen (1400) tegenover (maar) 2 kantine medewerkers, kan eigenlijk ook niet... maar het aantal medewerkers is afhankelijk van de omzet; willen we een 3de persoon, zullen we per dag zo’n 200 tot 300 euro meer omzet moeten hebben en dan is niet haalbaar....
Ik dacht dat je toezicht moest houden ofzo.Hoe je zoveel mensen kan bedienen op je eentje :o
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3376918
Geweldige eerste week gehad bij mijn nieuwe baan. 5 dagen uit eten geweest, gegeten in het hotel, broodjes besteld... En nu heb ik dus een voedselvergiftiging opgelopen ergens :-X

Ben ik eindelijk weer thuis, kan ik alleen maar in bed liggen :(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3376943
Fijn dat de eerste week zo goed bevallen is, Kim. Minder is natuurlijk de voedselvergiftiging... Sterkte daarmee!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3376986
Angelique schreef:Het stikt hier van de muggen >:(

Beterschap Kim!
Oh dat is niet fijn. Buiten je mond dicht houden dus. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3376992
Charlie Angel schreef:Oh dat is niet fijn. Buiten je mond dicht houden dus. Afbeelding
Toch alleen maar vogeltjes om tegen te praten :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door