Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3404433
Siberienne schreef: Hij is nog vrij nieuw, uit 2018 en we waren dus nog lang niet van plan er weer een te kopen. Maar als je een auto invoert in Noorwegen mag je nog een keer 25% BTW aftikken, en dat doet nogal au ::)

En ik heb nu op 3 verschillende sites 3 verschillende dingen gevonden over hoe lang je er mee rond mag rijden dus dat schiet niet zo op eigenlijk :-X :-X
Da's best wel ruk zeg. Zie net dat het geen EU land is, dus kan nog lastiger zijn. Ja die informatie voorziening ook. ::)

Tis gewoon een hele hoop gedoe, hebben het nu al 2x gedaan en van een EU is weinig sprake dan op zulke momenten ;) :biggrin2:
Maar goed links of rechtsom gaat alles goed komen, en ben je alles weer snel vergeten en genieten jullie van het nieuwe leven
Door Siberienne
#3404434
Kaio schreef: wo 03 jun 2020, 16:32 Da's best wel ruk zeg. Zie net dat het geen EU land is, dus kan nog lastiger zijn. Ja die informatie voorziening ook. ::)

Tis gewoon een hele hoop gedoe, hebben het nu al 2x gedaan en van een EU is weinig sprake dan op zulke momenten ;) :biggrin2:
Maar goed links of rechtsom gaat alles goed komen, en ben je alles weer snel vergeten en genieten jullie van het nieuwe leven
Dank je dat had ik net even nodig :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3404450
Ik ken alleen de Nederlandse kant dat zodra een auto wordt uitgeschreven en exportstatus krijgt je er nog 2 weken mee mag rijden.
Door Mandarijn
#3404462
Bas is nu al enkele dagen aan het mutsen met eten. Moet hem echt voeren en dan eet ie met lange tanden. Wordt er bijna wanhopig van. Maak nu zijn eten klein en dat helpt ook niet
20200603_185040.jpg
20200603_185040.jpg (7.09 MiB) 1521 keer bekeken
Door Mandarijn
#3404463
Mandarijn schreef: do 04 jun 2020, 17:43 Bas is nu al enkele dagen aan het mutsen met eten. Moet hem echt voeren en dan eet ie met lange tanden. Wordt er bijna wanhopig van. Maak nu zijn eten klein en dat helpt ook niet 20200603_185040.jpg
En nu overweeg ik om Bas over te zetten op kvv en voel me even een slecht baasje
Gebruikersavatar
Door pluk
#3404464
Mandarijn schreef: do 04 jun 2020, 17:47 En nu overweeg ik om Bas over te zetten op kvv en voel me even een slecht baasje
Als je denkt dat hij dan beter eet dan zou ik t zeker proberen. Dat maakt je juist een goed baasje :)

Niks aan de hand met zn gebit?
Door Siberienne
#3404466
dinky89 schreef: do 04 jun 2020, 08:06 Ik ken alleen de Nederlandse kant dat zodra een auto wordt uitgeschreven en exportstatus krijgt je er nog 2 weken mee mag rijden.
Jouw info klopt ook voor Noorwegen ;)
Door Mandarijn
#3404467
pluk schreef: do 04 jun 2020, 17:57 Als je denkt dat hij dan beter eet dan zou ik t zeker proberen. Dat maakt je juist een goed baasje :)

Niks aan de hand met zn gebit?
Zelf niks gezien aan zijn gebit. Konijnenkop ging er begin vd week nog met gemak in. Maar dan eet hij weer dagen slecht om dan weer een keer goed te eten.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3404472
Mandarijn schreef: do 04 jun 2020, 18:06 Zelf niks gezien aan zijn gebit. Konijnenkop ging er begin vd week nog met gemak in. Maar dan eet hij weer dagen slecht om dan weer een keer goed te eten.
Puber met razende hormonen?
Of anders teveel ineens? Misschien over 2 maaltijden verdelen? Of 1 maaltijd maar dan flink minder?
Door Mandarijn
#3404484
pluk schreef: do 04 jun 2020, 18:45 Puber met razende hormonen?
Of anders teveel ineens? Misschien over 2 maaltijden verdelen? Of 1 maaltijd maar dan flink minder?
Dan is het zijn 2e puber periode bij 10 jaar. Maar hormonen.......meneer was wel van het padje vorige week vanwege een loopse dame. Normaal heeft ie daar nooit een week last van. Of is het: hoe ouder, hoe gekker??
Gebruikersavatar
Door pluk
#3404492
Mandarijn schreef: do 04 jun 2020, 21:27 Dan is het zijn 2e puber periode bij 10 jaar. Maar hormonen.......meneer was wel van het padje vorige week vanwege een loopse dame. Normaal heeft ie daar nooit een week last van. Of is het: hoe ouder, hoe gekker??
De hondse penopauze misschien? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3404508
Mandarijn schreef: do 04 jun 2020, 21:27 Dan is het zijn 2e puber periode bij 10 jaar. Maar hormonen.......meneer was wel van het padje vorige week vanwege een loopse dame. Normaal heeft ie daar nooit een week last van. Of is het: hoe ouder, hoe gekker??
Kaio had toen ie ouder werd, na zijn 11 of zo ook meer last van loopse teven. Voorheen loeide hij 2 dagen, ( ja we wisten altijd wanneer er een dekrijpe lola in de buurt was) toen wel zeker een week of langer. Was eigenlijk niet fijn , zeker voor hem niet. Eten bleef ie altijd wel doen, gelukkig, maar kvv ipv barf is toch juist ook aan je hond denken, niks slecht baasje he
Door hannabelgje
#3404554
Zoë die bijna nooit overgeeft heeft net gal overgegeven op bed, op mijn frisse bamboe zomerdekbed. Dekbed zit nu in het wasmachien. Ik hoop dat het nog schoon wordt.
Geluk bij een ongeluk dat het niet op mijn winterdeked was die niet in het wasmachien kan en mag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door - pien -
#3404558
hannabelgje schreef: za 06 jun 2020, 09:58 Zoë die bijna nooit overgeeft heeft net gal overgegeven op bed, op mijn frisse bamboe zomerdekbed. Dekbed zit nu in het wasmachien. Ik hoop dat het nog schoon wordt. Afbeelding
Geluk bij een ongeluk dat het niet op mijn winterdeked was die niet in het wasmachien kan en mag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Als je er snel bij bent zal het er wel uitgaan?
Hmm, bamboedekbed... Wij hebben geen zomerdekbed, ik slaap nu onder een dubbelgevouwen katoenen sprei uit het jaar kruik. Meneer vindt het nog te fris om alleen onder het overtrek te slapen.
Je brengt me op een idee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door