Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3422844
hannabelgje schreef: wo 31 mar 2021, 08:53 Pfff een hond die persee op bed wil liggen terwijl ze het daar te warm voor vindt. Heel de nacht op het bed, af het bed, op het bed, af het bed. Om 3 uur gaf ze het op en is ze in haar mandje op de grond gaan liggen. Ze kan dus niet zelf op en af het bed dus dan maakt ze mij wakker om haar te tillen. Nu heb ik slaap...

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Voor een paar euro heb je een rustige nacht ;)
https://www.zooplus.nl/shop/honden/benc ... ce=1243457
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3423174
Mijn buurman heeft graag zijn muziek aan als hij in de tuin is.
Van die harde, drukke rotmuziek.

Vandaag zijn er klussers bij mij in de tuin, met hun eigen radio.
Nou moet de muziek van de buurman dus nóg harder, want hij wil absoluut niks van mij horen!?
Een herrie in mijn tuin. Twee radio's tegen elkaar, maar die van de buurman wint. >:(

En als hij mijn hond een keer hoort blaffen, moet de muziek nóg harder.

Ik snap dat niet. Radio is voor binnen, vogeltjes hoor je buiten, vind ik. :(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3423186
Ja, hier ook zo een buur. Gelukkig een paar huizen verder maar volgens mij een serieuze box die hij gebruikt.
Vreselijk he, vanaf het een beetje goed weer is, is de rust verpest.
Ik begrijp er ook niets van.
Egoïstische mensen.
Door zurca
#3423190
hannabelgje schreef: wo 31 mar 2021, 08:53 Pfff een hond die persee op bed wil liggen terwijl ze het daar te warm voor vindt. Heel de nacht op het bed, af het bed, op het bed, af het bed. Om 3 uur gaf ze het op en is ze in haar mandje op de grond gaan liggen. Ze kan dus niet zelf op en af het bed dus dan maakt ze mij wakker om haar te tillen. Nu heb ik slaap...

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Is een opstap of loopplank een optie?
Pippa slaapt soms ook op bed maar ons bed is vrij hoog. Nu heeft ze daar als jonge hond geen probleem mee maar het af springen vind ik niet goed. Dus er staat een loopplank tegen het bed en die gebruikt ze netjes.
Door Eef+Stippels
#3423201
De Plufsig speelmatten van Ikea zijn opgevouwen een ideaal opstapje :)

Border Bandit schreef: za 03 apr 2021, 13:35 Mijn buurman heeft graag zijn muziek aan als hij in de tuin is.
Van die harde, drukke rotmuziek.

Vandaag zijn er klussers bij mij in de tuin, met hun eigen radio.
Nou moet de muziek van de buurman dus nóg harder, want hij wil absoluut niks van mij horen!?
Een herrie in mijn tuin. Twee radio's tegen elkaar, maar die van de buurman wint. >:(

En als hij mijn hond een keer hoort blaffen, moet de muziek nóg harder.

Ik snap dat niet. Radio is voor binnen, vogeltjes hoor je buiten, vind ik. :(
Ik snap dat ook niet... ::)

Onze buren hebben een compleet drumstel voor hun kind, ook heerlijk :cool:
Door Eef+Stippels
#3423359
smulpaap schreef: zo 04 apr 2021, 20:51 Ik ben niet zo van klagen
Maar ik mis mijn kleinkinderen k*t corona
:bigarmhug:

Hier in de buurt waren kinderen en kleinkinderen gisteren gewoon op paasbezoek, Corona leek niet te bestaan..
Door Hanny
#3423375
@ smulpaap.
Durf je niet op bezoek? Alleen kan dat officieel toch wel?
Wij zijn gisteren bewust echt niet braaf geweest en we hebben genoten.
Ergens voor de kerst elkaar voor het laats gezien vonden we genoeg..
Nu weer braaf en voorzichtig zijn.

Hanny
Door smulpaap
#3423379
Hanny schreef: ma 05 apr 2021, 09:43 @ smulpaap.
Durf je niet op bezoek? Alleen kan dat officieel toch wel?
Wij zijn gisteren bewust echt niet braaf geweest en we hebben genoten.
Ergens voor de kerst elkaar voor het laats gezien vonden we genoeg..
Nu weer braaf en voorzichtig zijn.

Hanny
Mijn kinderen wonen in het buitenland
Door Siberienne
#3423381
smulpaap schreef: ma 05 apr 2021, 10:24 Mijn kinderen wonen in het buitenland
Ik voel met je mee - mijn familie woont ook in het buitenland. Uuuuh, ok, ik woon in het buitenland. Maar het begint wel door te wegen ja, dat niemand in het echt zien.
Door Siberienne
#3423382
Elgen klaag: ben met mijn eerste Noorse trui bezig op rondbrei naalden en ik maak de klassieke beginnersfouten. Dus nu mag ik weer twee pennen terugsteken >:( en daar wordt het niet mooier van....
Laatst gewijzigd door Siberienne op ma 05 apr 2021, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Tanna
#3423384
Ja, dat valt soms niet mee. Wij hebben mijn oudste broer vorig jaar februari voor het laatst gezien en behalve Kim_S en een hondenvriendin en haar man in september hebben we al die tijd niemand op bezoek gehad. De laatste anderhalf jaar zijn we 4 keer bij vrienden op bezoek geweest. Korte bezoekjes in de tuin, het was niet veel. Toen corona begon waren wij door onze omstandigheden al een half jaar helemaal geïsoleerd.
En hoewel wij nogal op onszelf zijn voelt het niet altijd prettig. Vooral voor mijn lief zou het erg goed zijn om eens met anderen te kunnen praten.
Het is zoals het is..........
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3423425
Ik word langzaam maar zeker gillend gek van geen mensen meer zien. Ik probeer me zoveel mogelijk aan de regelgeving te houden, maar ik ga nu gewoon één keer in de week naar mijn werk toe in plaats van te thuiswerken. Dat is zó fijn, 's morgens (op afstand) koffie drinken met iemand anders dan alleen mezelf. En met andere mensen praten dan alleen maar met mezelf en de anderen via Skype of Teams.

Maar gauw de terrassen open...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3423428
Ronald schreef:Ik word langzaam maar zeker gillend gek van geen mensen meer zien. Ik probeer me zoveel mogelijk aan de regelgeving te houden, maar ik ga nu gewoon één keer in de week naar mijn werk toe in plaats van te thuiswerken. Dat is zó fijn, 's morgens (op afstand) koffie drinken met iemand anders dan alleen mezelf. En met andere mensen praten dan alleen maar met mezelf en de anderen via Skype of Teams.

Maar gauw de terrassen open...
Kan me er wel iets bij voorstellen hoe je je voelt.
Gister sloegen bij mij weer de stoppen door ( mag je best letterlijk nemen niet alleen figuurlijk meer ::) )
Ik woon in DE en werk als zzp in NL ( dat is zowat mijn enige menselijke contact). Naast dat grens oversteken nu met allerlei haken en ogen moet, melden ze ook nog dat ze een harde lockdown gaan doen hier? Wtf? We zitten al sinds december zo, maar nu moet het nog extremer? En dan melden ze ja we moeten impfen impfen impfen. Ja MF'ers dat roepen jullie al sinds december en we zitten op 10% met eerste inenting, SCHANDALIG gewoon. Stop met roepen, l*allen erover en voer het dan ook uit ipv mensen te blijven gijzelen!
Zo dat moest er ff uit ::)
( en dat is best netjes verwoord want de keren dat mijn stoppen doorsloegen was dat wat minder :biggrin2: )
Ik heb klanten en het is gewoon iedere dag weer nieuwe onzekerheid over hoe of wat, ik wordt er stapelgek van!

En oja, de goede DA van ons zit ook in NL, plus het eten van de honden moeten we ook in NL halen .
Ok hoe zetje vleesetende honden over op brok? ( grapje he , dan stinken de honden me echt te veel)

En zojuist de vakantie afgezegd. :-X :'( zou met hoge waarschijnlijkheid Fozzy's laatste keer aan zee zijn,weet niet hoe lang die dat nog kan nl . :'( ( is door deze shit ook bijna 2 jaar geleden, want we netjes geweest deze zomer, spijt van tot aan het bot)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door