Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3393770
Het is alsnog gelukt!!! Het raam in de woonkamer dat open kon bleek breder dan de deur. Dat zei ik gisteren al, maar toen wilden de mannen me niet geloven ...

Maar, de bank staat !
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3393772
Siberienne schreef: za 25 jan 2020, 14:07 Het is alsnog gelukt!!! Het raam in de woonkamer dat open kon bleek breder dan de deur. Dat zei ik gisteren al, maar toen wilden de mannen me niet geloven ...

Maar, de bank staat !

Jeeeeeeeej!!!!!

Stelletje dombo's, niet naar jou luisteren ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3393774
Siberienne schreef: za 25 jan 2020, 14:07 Het is alsnog gelukt!!! Het raam in de woonkamer dat open kon bleek breder dan de deur. Dat zei ik gisteren al, maar toen wilden de mannen me niet geloven ...

Maar, de bank staat !
Herkenbaar! ;D

Fijn dat ze staat!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3393775
Siberienne schreef:Het is alsnog gelukt!!! Het raam in de woonkamer dat open kon bleek breder dan de deur. Dat zei ik gisteren al, maar toen wilden de mannen me niet geloven ...

Maar, de bank staat !
Mannen..... ;)
Door Siberienne
#3393779
CindyMayella schreef: za 25 jan 2020, 16:40 Mannen..... ;)
Ja erg hè? ‘Nee mevrouwtje dat gaat niet’. Nou ik ga het nog wel even terugkoppelen.

Heb vandaag een collega, die iets wat ik zei ook maar overdreven gedoe vond, terug gemaild dat hij me verkeerd begrepen leek te hebben en dat ik meer GBV had dan waar hij me blijkbaar voor aan ziet. (GBV = gezond boeren verstand)

Maar goed, de bank staat. En da’s fijn, want mijn klaag van nu is; ik ben net gevallen en heb ribben gekneusd vrees ik. au.
Door - pien -
#3393780
Siberienne schreef: za 25 jan 2020, 17:32 Ja erg hè? ‘Nee mevrouwtje dat gaat niet’. Nou ik ga het nog wel even terugkoppelen.

Heb vandaag een collega, die iets wat ik zei ook maar overdreven gedoe vond, terug gemaild dat hij me verkeerd begrepen leek te hebben en dat ik meer GBV had dan waar hij me blijkbaar voor aan ziet. (GBV = gezond boeren verstand)

Maar goed, de bank staat. En da’s fijn, want mijn klaag van nu is; ik ben net gevallen en heb ribben gekneusd vrees ik. au.
Fijn dat de bank binnen staat dankzij jouw GBV :thumbup:
Ik las laatst een mooi woord voor wat jij meemaakte met die mannen : 'betuttelullen' ;D ;D ;D
Au van je ribben...da's niet zo mooi!
Door smulpaap
#3393864
Eef+Stippels schreef: do 23 jan 2020, 11:10 Ja, oudjes geven zoveel zorgen he...

Ik twijfel nog wel weer of ik haar niet toch helemaal moet laten onderzoeken :-\
Maar als ik van 1 ding spijt heb is het wel alle onderzoeken die ik mijn honden in het verleden heb laten doorstaan :( Met de beste bedoelingen uiteraard, maar zo voelt het niet voor ze en we zijn er niets mee opgeschoten.
Xindy vindt nagels knippen tegenwoordig al te eng om normaal te doorstaan, ze wil tot niets meer verplicht worden, daar raakt ze gestresst van. En ik wil haar het liefst een rustige oude dag gunnen.
Als ze haar ding mag doen is ze blij en tevreden, als ze iets anders moet doen raakt ze van de leg.


Hoe gaat het inmiddels met Xindy ?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3393908
BOOS ben ik. Nijdig. Vloekend nijdig.

Ik doe altijd weekboodschappen, eerst de ene winkel. Hup in fietstas en dan andere winkel.
Ik loop met mn zware boodschappen van winkel 2 naar de fietstas mezelf af te vragen hoe ik dat mee ging krijgen, heeft iemand voor mij dat probleem vast opgelost.
Voor 20€ boodschappen weg. :wall: :wall:
Alsof het geld me op de rug groeit!!! Ik was al 15€ over mn weekbudget gegaan, nu dus 45€ (wat ironisch genoeg mn budget is voor een week).. Hopelijk kan ik 2 weken met deze boodschappen.

Ik heb bij winkel 2 gevraagd of zij camera's hadden (nee). Rokende mw die naast mn fiets stond had ook niets gezien. Bij de toko gevraagd, de helft van camera's zijn stuk en hadden niks gezien. Meiske achter de toonbank vroeg of het veel geld was. Ik zei; voor mij wel en moest een jankbui wegblazen.
Ben naar winkel 1 geweest en daar vertelt wat gebeurd was. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zij al mijn boodschappen gaan gebruiken en mochten ze wat willen ruilen zonder bon, weten ze dat.
Ze hebben mn naam en nr opgeschreven voor het geval dat.

Iemand van de winkel opperde aangifte. Die agenten zien me aankomen. Denk dat ze me uitlachen.
Door Siberienne
#3393909
Hè bah Sam, wat naar! Voelt zo k* als mensen niet met hun tengels van je spullen af kunnen blijven. Sterkte!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3393914
Gadver.... Kunnen ze dan niet van jouw spullen afblijven? :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3393921
Maar waarom zou je geen aangifte doen? Natuurlijk lachen ze je niet uit, diefstal is diefstal. En het is gewoon ontzettend rot voor je :(
Gebruikersavatar
Door Ina
#3393922
Kaela schreef: ma 27 jan 2020, 14:02 Maar waarom zou je geen aangifte doen? Natuurlijk lachen ze je niet uit, diefstal is diefstal. En het is gewoon ontzettend rot voor je :(

Ik zou ook zeker een melding maken.... en eventueel aangifte, afhankelijk van hun reactie
Ik weet uit ervaring dat aangifte niet altijd de moeite is, maar dat de politie zeker graag op de hoogte is van dit soort dingen zodat ze een oogje in het zeil kunnen houden

Als niemand iets meldt zullen ze ook geen extra rondje fietsen/rijden ... en een extra rondje langskomende politie wil toch vaak wel een afschrikwekkende reactie hebben.

Maar feit blijft dat dit gewoon enorm naar is, wat zakgeld voor de één is, is een week eten voor een ander.....en je hebt gewoon met je tengels van ander mans spullen af te blijven

Voor de volgende keer, is er geen mogelijkheid om boodschappen die je al hebt gehaald mee naar binnen te nemen en tijdelijk te parkeren bij de klantenservicebalie....dat gebeurd hier ook volop
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door