Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3420814
Siberienne, gecondoleerd met het overlijden van jullie (schoon) moeder.
Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie alles kunnen en regelen en rond kunnen krijgen zoals jullie graag zouden willen.
Door millyckk
#3420821
Gecondoleerd Siberienne, zoiets is normaal gesproken al ingrijpend, maar nu in deze crisistijd en ook nog eens zover weg, helemaal! Heel veel sterkte :bigarmhug:
Door Siberienne
#3420824
Het is lastig, vedrietig en raar. En we zetten nu in op een goede 2weg digitale verbinding. Want Shadow z’n rabies vaccinatie is verlopen en hij kan niet mee, en mijn nachtmerrie zou echt zijn ergens vast komen zitten....
Door - pien -
#3420848
Siberienne schreef: di 02 mar 2021, 19:09 Het is lastig, vedrietig en raar. En we zetten nu in op een goede 2weg digitale verbinding. Want Shadow z’n rabies vaccinatie is verlopen en hij kan niet mee, en mijn nachtmerrie zou echt zijn ergens vast komen zitten....
Gecondoleerd Siberienne, en heel veel sterkte, ook met het gedoe eromheen.
Door Tanna
#3420855
Gecondoleerd Siberienne en veel sterkte gewenst. Wat een onwezenlijke situatie :'( .
Door Siberienne
#3420965
Dank allemaal voor jullie condoleances en lieve woorden, ook namens Meneer S. Er komt wat rust hier in ons hoofd, vanavond gaan we foto’s bijeen zoeken. Mijn schoonmoeder heeft de respectabele leeftijd van 88 bereikt en we zijn ook blij dat haar een lang ziekbed bespaard is gebleven. Ze had dementie, ze had moeite ons te herkennen maar de honden gaven haar altijd plezier. We zijn voor ons vertrek bij haar geweest met toen nog Shadow en Spot en ik voelde heel sterk dat het de laatste keer was dat we haar zagen. Het is een troost dat ze bij haar grote vriend Chenak is (onze eerste husky, eigenwijze drol in het kwadraat maar voor haar had hij respect en luisterde bijna beter naar haar dan naar ons...). En Spot en Janouk krijgen ook extra knuffels.

En over naar de orde van de dag ; Shadow heeft een klaag, we zijn weer zijn favoriete bal kwijt geraakt, en dit keer voorgoed .... bizar hoe die dingen kunnen verdwijnen in/over sneeuw....
Door Lizzy
#3421013
Oh jeetje Siberienne, ik lees het nu pas. Beetje laat maar toch gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3421196
Omdat hier komen klagen in het verleden al eens geholpen heeft: ik heb bijna 3 weken geleden zaden en pootgoed besteld en nog steeds niets gehoord. :-\
Al een dikke week geleden een mail aan gewaagd, krijg je een automatisch bericht terug dat het heel druk is...
Maar hoe lang wordt je dan verondersteld te wachten? En waarom waarschuwen ze dan niet op voorhand dat je beter een maand op voorhand bestelt? Ok, dat het druk is, maar 3 weken ?! :o
Heb ik braaf gewacht tot de aardappeltjes die ik wilde beschikbaar waren, kom ik even bedrogen uit...
Door Eef+Stippels
#3421261
Drie weken is wel héél erg lang :-X
En ook geen reactie.. Wel een beetje onfatsoenlijk.
Zijn ze telefonisch bereikbaar?
Hopelijk helpt je klaag ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3421612
F*ck, mijn Poppy is ineens plots hartstikke mank, loopt op 3 poten en heeft pijn. Gewoon van een op andere moment, vanochtend gewoon gewandeld, niks gemerkt. Echt waardeloos dit. :( Zeker door Fozzy's ED knijp ik hem wel ff, denk nee he :-X
Maar goed straks maar weer naar de weekend dienst van de DA, hij heeft duidelijk heel veel pijn. Wat duurt wachten dan weer lang.....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3421616
Mank lopen is niet leuk, zeker niet met pijn erbij. Sterkte voor Poppy en voor jou.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3421621
Kaio schreef: za 13 mar 2021, 11:35 F*ck, mijn Poppy is ineens plots hartstikke mank, loopt op 3 poten en heeft pijn. Gewoon van een op andere moment, vanochtend gewoon gewandeld, niks gemerkt. Echt waardeloos dit. :( Zeker door Fozzy's ED knijp ik hem wel ff, denk nee he :-X
Maar goed straks maar weer naar de weekend dienst van de DA, hij heeft duidelijk heel veel pijn. Wat duurt wachten dan weer lang.....
Oh, wat vervelend!!!
Gek he, zo zomaar ineens.
Wat zorg je toch goed voor je dieren, dat je direct naar de dierenarts gaat! Hopelijk kan die de oorzaak vinden, maar vooral oplossen. :duimen:

Veel sterkte en beterschap! :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door