Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3406506
Siberienne schreef: wo 08 jul 2020, 07:01 Ja ik hoop het dan zelf weer te doen. Tuin hier is klein en alle haren waaien naar de buren en die maakten bezwaar daartegen ;)
Daar snap ik nou niks van
:biggrin2:
Door src_esther
#3406523
Meneer Ko is altijd heel lief voor puppies en accepteert ongeveer alles van ze, nouja, was. Gisteren begon hij te grommen tegen een 10 weken oud wollebol en pakte haar. :o Toen ik hem bij zijn nekvel pakte en hem van haar aftrok, greep hij mij bijna. :???: Ik begrijp er helemaal niets van. :-\ Ze was nieuwsgierig, niet brutaal en rustig.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3406525
src_esther schreef: wo 08 jul 2020, 17:55 Meneer Ko is altijd heel lief voor puppies en accepteert ongeveer alles van ze, nouja, was. Gisteren begon hij te grommen tegen een 10 weken oud wollebol en pakte haar. :o Toen ik hem bij zijn nekvel pakte en hem van haar aftrok, greep hij mij bijna. :???: Ik begrijp er helemaal niets van. :-\ Ze was nieuwsgierig, niet brutaal en rustig.

Misschien voelt meneer Ko zich niet zo lekker.....een verstopt pijntje of kwaaltje of zo, waardoor hij reageerde zoals hij deed.
Dat is hier tenminste de enige reden als de ene dame lelijk op de andere dame reageert.
Door Siberienne
#3406532
Kaela schreef: wo 08 jul 2020, 10:47 Nou dat kan ook echt niet hoor. Wat een asociaal volk zijn jullie ::)

Is het inmiddels beter met het luchtje?
Nou het waren echt hele wolken in hun koffie. Waren de aardige buren. Tuin is net een windtunnel soms...

Maar de azijn heeft nog niet echt geholpen :-X
Door src_esther
#3406535
Ina schreef: wo 08 jul 2020, 18:07 Misschien voelt meneer Ko zich niet zo lekker.....een verstopt pijntje of kwaaltje of zo, waardoor hij reageerde zoals hij deed.
Dat is hier tenminste de enige reden als de ene dame lelijk op de andere dame reageert.
Meneer is fit.

Ik bedacht me het volgende maar zou dat kunnen? Die pup wordt regelmatig (of dagelijks) even op een landje uitgelaten waar elke dag 2 honden (zijn honden van landeigenaren) lopen die Meneer Ko zeer agressief aanblaffen als we langs hun huis/tuin/landje komen en Meneer Ko zou inmiddels hun bloed wel willen drinken. Zou die pup naar die honden kunnen ruiken en dat Meneer Ko daardoor getriggerd wordt?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3406536
src_esther schreef: wo 08 jul 2020, 22:29 Meneer is fit.

Ik bedacht me het volgende maar zou dat kunnen? Die pup wordt regelmatig (of dagelijks) even op een landje uitgelaten waar elke dag 2 honden (zijn honden van landeigenaren) lopen die Meneer Ko zeer agressief aanblaffen als we langs hun huis/tuin/landje komen en Meneer Ko zou inmiddels hun bloed wel willen drinken. Zou die pup naar die honden kunnen ruiken en dat Meneer Ko daardoor getriggerd wordt?
Kan zomaar zijn dat hij die 2 zaken aan elkaar linkt.

Scott ging jaren geleden tekeer tegen een Newfie pup. Beestje kwam amper in de buurt bij 'm. Kon niet achterhalen wat Scott triggerde.
Paar dagen later zag ik de pup lopen met een stel 'vijanden' van Scott, was blijkbaar de nieuwe pup in dat gezin.
Door Siberienne
#3406538
src_esther schreef: wo 08 jul 2020, 22:29 Meneer is fit.

Ik bedacht me het volgende maar zou dat kunnen? Die pup wordt regelmatig (of dagelijks) even op een landje uitgelaten waar elke dag 2 honden (zijn honden van landeigenaren) lopen die Meneer Ko zeer agressief aanblaffen als we langs hun huis/tuin/landje komen en Meneer Ko zou inmiddels hun bloed wel willen drinken. Zou die pup naar die honden kunnen ruiken en dat Meneer Ko daardoor getriggerd wordt?
Ook ooit iets soortgelijks gehad met Janouk; op bezoek bij de fokker waren daar ook logeerhonden van een vriendin. Haar reu had een aanvaring gehad met Janouk, zat een pup bij die twee in de kennel. Janouk was normaal heel lief naar pups maar toen ze de pup bij hem liet greep hij.
Overigens was Janouk ook niet zo lief naar Shadow toen die bij ons kwam en wel naar Spot. Shadow was een hele vrije en zelfzekere pup, Janouk vond dat blijkbaar iets ‘te’...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3406692
Naar is het niet maar wel ranzig. Ik kwam om 1u thuis vannacht en zag dat er iemand naast mn buitendeur heeft gekotst. :yucky:
Kan ik zo gaan opruimen voordat de zon erover heen komt....
Door Siberienne
#3406699
Er zat vanmorgen een grote plek zwarte verf op de auto. Gelukkig kreeg meneer het er makkelijk af. Nog 4 weken ....
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3406701
Siberienne schreef:Er zat vanmorgen een grote plek zwarte verf op de auto. Gelukkig kreeg meneer het er makkelijk af. Nog 4 weken ....
Huh? Dan mis je echt een paar flesjes uit een kratje hoor.... wat idioot
Gebruikersavatar
Door Ina
#3406703
Siberienne schreef: zo 12 jul 2020, 15:10 Er zat vanmorgen een grote plek zwarte verf op de auto. Gelukkig kreeg meneer het er makkelijk af. Nog 4 weken ....

My goodness.......gelukkig is 4 weken nog maar 28 dagen, dat telt lekker snel af.
Wat een idioten zeg :o
Door Siberienne
#3406710
;D
constance.blokzijl schreef: zo 12 jul 2020, 16:11 Huh? Dan mis je echt een paar flesjes uit een kratje hoor.... wat idioot
;D ;D Die kende ik nog niet - leuke uitdrukking.

Ja het is vreemd volk. Gelukkig vond spot zondag ochtend 7 uur een mooie tijd voor een serenade. Enige jammere is dat ik zelf ook nog lag te pitten...
Gebruikersavatar
Door koekje
#3406731
Ik zou wel toch een afscheidscadeautje geven vlak voordat je weggaat. Een rijpe camembert in de airco-inlaat of luchtroosters.
Door src_esther
#3406737
koekje schreef: ma 13 jul 2020, 09:52 Ik zou wel toch een afscheidscadeautje geven vlak voordat je weggaat. Een rijpe camembert in de airco-inlaat of luchtroosters.
;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door