Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444965
eelke schreef: ma 23 mei 2022, 10:57 Al blijkt nu dus wel dat er speciaal voor mensen zoals ik agenda's bestaan van aug tot december, zodat je kunt overstappen van een school naar jaaragenda. Wauw.
:biggrin2:

Dat is dan weer iets voor het gelukstopic...
Door eelke
#3444966
Ronald schreef: ma 23 mei 2022, 11:37 :biggrin2:

Dat is dan weer iets voor het gelukstopic...
Nou ja, ik kom er nu wat laat achter, haha :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3445154
Pfff ben blij wanneer het gedoe met de kunststof kozijnen klaar is....
Eerst was er 1 dag ingepland maar waren de kozijnen nog niet geleverd dus plaatsing uitgesteld. Vervolgens worden er 3 dagen ingepland voor hetzelfde werk onder het mom van ruim inplannen. Afgelopen maandag zijn ze begonnen met de twee ramen op bovenste verdieping voor dus alles aan de kant en afgedekt. Ze hadden alleen de vensterbanken nog niet mee dus afwerking zou dinsdag worden gedaan + raam van woonkamer. Dinsdag dus maar in kantoor van H gewerkt omdat mijn kantoor nog aan de kant stond. In plaats van beginnen met afwerken van bovenste verdieping beginnen ze dinsdag met de woonkamer. Daar raam er in en hadden ze het voor elkaar dat de steiger om is gewaaid ::) Daardoor steiger stuk, woonkamer geplaatst maar nog geen afwerking. Woensdag is de afwerking gedaan en wachten we nog op ramen achter. Ook werd vermeld dat de zonwering nog niet is geleverd en dus later komt. De ramen achter zouden ze vandaag doen waarbij ze tussen 8 en 9 zouden komen. Wij slaapkamer helemaal afgedekt, gordijnen er af. Krijgen we 8:40 een appje dat ze geen steiger hebben kunnen regelen en vandaag niet komen. Komen ze maandag voor de kozijnen achter en later in de week nog een keer voor de zonwering. Wanneer alle kozijnen er in zitten komen ze nog een keer de maten opmeten voor de horren en zitten we dus eerst ook nog zonder horren en dus met risico op muggen aangezien de oude horren niet met deze kozijnen werken ::) Ben er gelijk alweer helemaal klaar mee :(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3445156
Jeetje wat een gestuntel zeg! Horren opmeten als de kozijnen geplaatst zijn?? Als het nieuwe kozijnen zijn, weten ze toch exact de maten?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3445158
Jeetje zeg, wat een gedoe en inderdaad, die maten weten ze toch.
Hier zijn ze drie en een halve dag bezig geweest en toen was het klaar.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3445190
Oke, sinds een week of 2 gaat er constant een laag van mn nagels af en daardoor moet ik mn nagels heel erg kort knippen… nog nooit last van gehad… nu weet ik, dat ik aardig wat voor mn kiezen heb…. Is dat het probleem??? Iemand een idee???? Vind het zo zonde van mn nagels :-\
Bijlagen
image.jpg
Oke, probleem…
image.jpg (1.74 MiB) 446 keer bekeken
Door rosmin
#3445192
@Cindy
schimmelinfectie?

Bij (voet)schimmel laat nagel toplaag meestal ook los
Door rosmin
#3445193
Kan natuurlijk ook gewoon een scheurtje in je nagel zijn geweest dat nu pas loslaat.... :)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3445196
rosmin schreef:Kan natuurlijk ook gewoon een scheurtje in je nagel zijn geweest dat nu pas loslaat.... :)
Is bij bijna alle nagels gebeurd :-\ …. Schimmelinfectie??? Nou, hopelijk niet :-X …. Is pas sinds de scheiding in gang is gezet 🤔🤔
Gebruikersavatar
Door doranto
#3445198
Lak jij ze weleens? Ik heb dat altijd een poos nadat ik een paar dagen nagelak gedragen heb. Die zeldzame keer dat ik mijn nagels lak, gebruik ik nu nagellak voor kinderen, op waterbasis. Tot nu toe nog geen last.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3445199
Doranto schreef:Lak jij ze weleens? Ik heb dat altijd een poos nadat ik een paar dagen nagelak gedragen heb. Die zeldzame keer dat ik mijn nagels lak, gebruik ik nu nagellak voor kinderen, op waterbasis. Tot nu toe nog geen last.
Heb ze de laatste maanden weleens gelakt, maar zeker de laatste 3 weken niet meer (vergat het eigenlijk… deed het eigenlijk voor mn werk, zodat ik mooie/nette nagels had)… zit net te bedenken, dat ik de 1ste nagel die zo afbrak, met nagelverharder heb gelakt en die is niet verder afgescheurd 🤔…. Misschien een idee om de rst ook met nagelverharder te doen???
Gebruikersavatar
Door doranto
#3445200
Nagelverharder heb ik lang lang geleden ook ooit eens geprobeerd. Was bij mij geen succes (nog steeds splijten zoals bij jou). Maar mijn schoonmoeder gebruikte het altijd en was er tevreden over.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3445201
Doranto schreef:Nagelverharder heb ik lang lang geleden ook ooit eens geprobeerd. Was bij mij geen succes (nog steeds splijten zoals bij jou). Maar mijn schoonmoeder gebruikte het altijd en was er tevreden over.
Ga morgen ff flesje halen… kijken of het helpt…
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445202
Zink zou naar het schijnt ook helpen. Sommige voedingsmiddelen zoals pompoenpitten bevatten dat ook.
Geeft sterke nagels en haren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door