Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3447577
- pien - schreef: di 26 jul 2022, 09:41 Sterkte voor Bas! Hoe lang duurt het voor het wegtrekt? Is er iets tegen te doen bij de da?

Hè Hanna, ik duim voor Zoë!
Gisteravond was het weggetrokken. In de loop van de middag was de dikke snoet al flink dunner geworden. Bas heeft een prik gekregen tegen de steek. Hij kon er extra van gaan drinken en plassen. Maar hij heeft eigenlijk de hele middag voor pampus gelegen.
Door eelke
#3447579
Mandarijn schreef: di 26 jul 2022, 13:26 Gisteravond was het weggetrokken. In de loop van de middag was de dikke snoet al flink dunner geworden. Bas heeft een prik gekregen tegen de steek. Hij kon er extra van gaan drinken en plassen. Maar hij heeft eigenlijk de hele middag voor pampus gelegen.
Dat klinkt als prednison.
Fijn dat het snel minder werd, tis zonde die Bas!

En fijn van de Zoë-bult!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3447707
Klaag🤔🤔??? Ex en kids (en hondjes) zijn net vertrokken voor een weekje naar een huisje…… Jongste is vanochtend nog ff langs geweest (had me al 2 wk niet gezien 😉) en als ze terug komen, vliegt ze de volgende dag alweer naar Portugal (opa en oma)….
Zit al sinds vertrek alleen maar te huilen, al begonnen met comfort-food en druivensap (😂😬)…… Doet een beetje heel erg pijn dat ze met vakantie gaan zonder mij :'( :-\ …..
Oh ja, en Saar is vanochtend naar de DA geweest, omdat ze al een paar weken de hele dag zit te piepen… Blaas en buik voelden wat hard aan; urine en bloed geprikt…. Vanmiddag of maandag uitslag….. Kan daar dus verder niets over zeggen, omdat ik haar verder niet zie, dus ga af op wat mn ex vertelt…..
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447708
:bigarmhug: :bigarmhug:

Je zit in een heftige en waarschijnlijk heel dubbele tijd.. Veel sterkte en ik hoop dat je kunt blijven schrijven...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447725
Ik ben het hardlopen weer aan het opbouwen met als doel toch in september de Dam tot Damloop mee rennen. Gewoon uit rennen en niet een strakke tijd.

Vandaag stond volgens mijn hardloopschema de 10km op de planning. Rustig aan en was ook de eerste keer weer sinds begin maart, deze afstand.
Ik liep heerlijk, was al bezig met de laatste 4km toen ik vanachter in mijn rug aangereden werd door een fietser. Dat ging echt heel hard. Fietser had gelukkig! geen elektrisch exemplaar maar een gewone fiets. Ze reed tegen mijn schouder op en zowel zij als ik ben heel hard gevallen. De mevrouw was erg overstuur wat mij heel kalm en adequaat maakte en heb haar even gecheckt. Ze kon alles nog bewegen en niks leek gebroken, alleen flinke schrik. Ze was op zoek naar de weg en daarom met haar telefoon bezig en niet met de weg. ::) Het is een heeele lange rechte weg, een fietspad. Best wonderlijk dat ze me niet gezien heeft want ik liep daar toch al wel een km of 2-3.

Ik had wat schaafwonden en nadat ik haar stuur had rechtgezet ben ik door gerend. Het was te ver om te wandelen en te dichtbij om iemand te bellen die me op kon pikken, dan was ik steenkoud geworden. Het regende ook nog eens.
Op de laatste 2km kwam ik haar weer tegen, nog steeds op zoek naar de weg. Ineens fietste ze naast me en zei dat ze haar arm niet meer kon bewegen. Ze was nog steeds overstuur ook. Ik moest haar opdrachten geven om iemand te bellen. Volgens mij had ze maar weinig mensen om haar heen en uiteindelijk vond ik het lullig om een ietwat door de schrik en emotie verwarde vrouw daar te laten staan en ben met haar in mijn kielzog naar huis gerend.
Ik heb haar naar het ziekenhuis gebracht met de auto. De HAP en SEH zitten daar naast elkaar en heb daar mijn verhaal gedaan omdat ze echt geen pit had.
Haar fiets staat hier in de straat en heb mijn adres en de bushalte voor de deur opgeschreven op een briefje. Mijn nummer aan haar gegeven en ben vertrokken.
Bij een vriendin die vlakbij het ziekenhuis woont ben ik onder de douche gestapt en mijn schaafwonden uitgespoeld. Ik word steeds stijver in de schouder de de grond het hardst heeft geraakt. Die is ook mooi blauw.
Vriendin heeft de plekken gecheckt waar ikzelf niet bij kon en ik denk dat ik hier heel goed vanaf ben gekomen, maar nu ik alleen thuis zit komt ook de schrik boven. :-\
Ik hoop dat ik morgen mijn arm nog kan bewegen want ik moet een halve dag werken. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3447728
Aaah Sam wat ontzettend naar dat je zelf zo blauw en stijf bent, hopelijk trekt het gauw bij! Maar wat ontzettend lief en zorgzaam dat je je zo om die mevrouw hebt bekommerd :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3447729
Wat stoer dat je al richting de 10 km gaat met hardlopen Sam! Hopelijk valt het morgen mee met de stijfheid en wat enorm knap dat je die fietser zo hebt kunnen helpen :-* Nu maar even lief zijn voor jezelf!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447730
dinky89 schreef:Wat stoer dat je al richting de 10 km gaat met hardlopen Sam! Hopelijk valt het morgen mee met de stijfheid en wat enorm knap dat je die fietser zo hebt kunnen helpen :-* Nu maar even lief zijn voor jezelf!
10.2 gerend zelfs. Dus ik ben er al over :biggrin2:
Ik heb mezelf maar eens gemarineerd in pijnstillers vanmiddag (wat me doet bedenken dat ik dat maar moet herhalen nu) en heb vooral zere handen van de schaafwonden en mijn linkerhand is wel echt blauw. Mijn schouder is wat stijf en behoorlijk blauw en mijn linkerknie is pijnlijk en stijf en ook daar schaafwondjes. Ik zag aan de binnenkant van mijn linkerbeen ook een blauwe plek zostraks, misschien van mijn rechtervoet ofzo?
Ik ga lekker vroeg naar bed en morgen zal ik mijn handen maar niet in de desinfectans stoppen op mijn werk. :biggrin2: :biggrin2:
Door hannabelgje
#3447831
Sonja schreef:Yuk. Heb ik net de corona achter de rug. Lijk ik nu buikgriep te hebben. :(
Das niet grappig. Heel veel beterschap.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door - pien -
#3447876
Sonja schreef:Gelukkig ging het vandaag alweer stukken beter!
Fijn Sonja :thumbup:
sam28 schreef: zo 31 jul 2022, 19:25
10.2 gerend zelfs. Dus ik ben er al over :biggrin2:
Ik heb mezelf maar eens gemarineerd in pijnstillers vanmiddag (wat me doet bedenken dat ik dat maar moet herhalen nu) en heb vooral zere handen van de schaafwonden en mijn linkerhand is wel echt blauw. Mijn schouder is wat stijf en behoorlijk blauw en mijn linkerknie is pijnlijk en stijf en ook daar schaafwondjes. Ik zag aan de binnenkant van mijn linkerbeen ook een blauwe plek zostraks, misschien van mijn rechtervoet ofzo?
Ik ga lekker vroeg naar bed en morgen zal ik mijn handen maar niet in de desinfectans stoppen op mijn werk. :biggrin2: :biggrin2:
Hoe gaat het met jou, Sam?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447894
- pien - schreef:Hoe gaat het met jou, Sam?
Wat lief dat je vraagt. :) :) Mijn linker kant (hand, schouder, been, knie) is alle kleuren van de regenboog. Op mijn beide handen en knie zijn de wondjes aan het genezen. Ik ben wel lekker in thema voor de Pride. Ik ga er niet heen dus heb ik thuis nog een beetje Pride ;D Rechter onderbeen is ook blauw, ws van de zool van mijn linkervoet.

Ik heb verschrikkelijk veel mazzel gehad dat ik er zo goed afgekomen ben!!
Even was ik bang voor mijn linker kniebanden maar heb woensdag heel voorzichtig gerend en niks aan de hand. :biggrin2: Vanochtend met voorzichtig kickboksen alleen mijn schouderbanden links en rechts wat aan de wijde kant en dus nu wat pijnlijk na alle klappen maar niks ernstigs.
Ik ben wat hypermobiel, het luxeert allemaal niet echt helemaal maar de banden zijn lekker losjes en vervelend als dat weer bijna is gebeurd.

Ik ben nog steeds gelukkig dat ze geen elektrische fiets had
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door