Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3447456
Ronald schreef: do 21 jul 2022, 14:20 Ik houd het in de gaten. Wat Sam zegt: dat kan natuurlijk ook nog, een nasleep van de Covid besmetting. De reorganisatie helpt dan niet mee.
Maar ik ga een gesprek aanvragen bij de ARBO dienst. Gewoon even wat dingen op een rijtje zetten eerst. De arts is er eentje van de Marine, en daar kan ik het goed mee vinden. Hij heeft me toen ook bijgestaan bij het hartinfarct en de scheiding.
Pas goed op jezelf!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3447491
Ons kleine meiske gaat niet zo goed. Na een bewogen week vandaag hopelijk de juiste stap naar de oplossing gezet. En nu is er de zekerheid dat als dit het ook niet is, de kinderarts voor ons startklaar staat. We worden eindelijk serieus genomen.

Maar duimen dat wat we nu vermoeden het ook is. Dan is er een makkelijke oplossing en goed perspectief. Met een aantal dagen zullen we het weten.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3447493
Hè bah Karin, wat stressvol. Gelukkig worden jullie nu wel serieus genomen. Ik duim mee dat de oplossing in zicht is! :-*
Door Siberienne
#3447495
Kaela schreef: za 23 jul 2022, 20:53 Ons kleine meiske gaat niet zo goed. Na een bewogen week vandaag hopelijk de juiste stap naar de oplossing gezet. En nu is er de zekerheid dat als dit het ook niet is, de kinderarts voor ons startklaar staat. We worden eindelijk serieus genomen.

Maar duimen dat wat we nu vermoeden het ook is. Dan is er een makkelijke oplossing en goed perspectief. Met een aantal dagen zullen we het weten.
Dat is naar en stressvol, knuffel en hoop dat jullie een fijne dokter hebben nu.
Door hannabelgje
#3447496
Getver Karin dat is niet fijn. Ik duim dat het vlug beter gaat.
Mijn eigen klaag. Ik heb een bite away pen gekocht maar vind het niet heel goed werken eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk


Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447497
Ach Karin, dit klinkt heel naar en stressvol. Fijn dat jullie nu wel serieus worden genomen en er een kinderarts is als het nodig is. Sterkte.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3447499
Ach wat vervelend dat het even niet zo goed gaat met jullie kleine meid. Hopelijk is het waar jullie nu aan denken zodat jullie snel duidelijkheid hebben met eenvoudige oplossing :-*
Door Too
#3447501
Wat naar Kaela hopelijk zitten jullie nu (samen met de artsen) op het juiste spoor
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3447506
Duimpjes draaien voor jullie. Ik hoop dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3447510
hannabelgje schreef: za 23 jul 2022, 22:40 Getver Karin dat is niet fijn. Ik duim dat het vlug beter gaat.
Mijn eigen klaag. Ik heb een bite away pen gekocht maar vind het niet heel goed werken eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Heb je de 'na de beet' roller van Chi al geprobeerd? Die werkt hier goed.
Door MillyMol
#3447511
Beterschap voor jullie kleine meid Karin.
Ik duim met jullie mee dat de oplossing er is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door