Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3399498
Ohw, wat verdrietig... :'(
Heel veel sterkte, komt straks wel goed en na deze situatie is er vast een veel leukere baan.... :( :bigarmhug:

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3399499
CindyMayella schreef: di 31 mar 2020, 10:39 Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Ook al "wist" je het, daardoor komt dit niet minder hard aan, sterkte :-*

Ik heb met alles wat nu gebeurd de angst dat het nog grotere gevolgen zal hebben op de economie ( dan vooral betreffende werkloosheid, failissementen, heel veel kleine bedrijfjes die niks meer kunnen )
Door hannabelgje
#3399503
CindyMayella schreef:Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....
Bah dat is echt klote.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3399552
CindyMayella schreef: di 31 mar 2020, 10:39 Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....e
Ook al verwachtte je het al, het is nu ineens zo definitief. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door pike
#3399564
CindyMayella schreef: di 31 mar 2020, 10:39 Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....
Dat is dan knap waardeloos :(

:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door pike
#3399565
Mijn klaag verdwijnt net zo snel als hij kwam ::) Mijn moeder wordt morgen ontslagen uit het ziekenhuis, ze mag weer naar huis. Ze hadden getest of ze in staat was om zelf wat te eten klaar te maken, trap te lopen, kopje koffie maken e.d. En dat scheen wel te lukken allemaal. Dus waren er geen belemmeringen om haar naar huis te sturen. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, maar zij is het in elk geval wel. Naar mijn idee zou ze beter af zijn in een verzorgingshuis, maar dat wil ze toch niet en de boel zit hoe dan ook op slot nu. Dus laat maar gaan. Ze zit liever in haar eigen gedoetje. Ze krijgt nu thuiszorg (ook al zoiets waar je nu blij mee bent, niet dus). Maar goed, het gaat zoals het gaat.
Door smulpaap
#3399567
CindyMayella schreef: di 31 mar 2020, 10:39 Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....
Oh jeetje . Dat is balen zeg ! Ja , het zijn onzekere tijden . Er zal nog heel wat op velen van ons af komen
Door Tanna
#3399582
pike schreef: di 31 mar 2020, 20:38 Mijn klaag verdwijnt net zo snel als hij kwam ::) Mijn moeder wordt morgen ontslagen uit het ziekenhuis, ze mag weer naar huis. Ze hadden getest of ze in staat was om zelf wat te eten klaar te maken, trap te lopen, kopje koffie maken e.d. En dat scheen wel te lukken allemaal. Dus waren er geen belemmeringen om haar naar huis te sturen. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, maar zij is het in elk geval wel. Naar mijn idee zou ze beter af zijn in een verzorgingshuis, maar dat wil ze toch niet en de boel zit hoe dan ook op slot nu. Dus laat maar gaan. Ze zit liever in haar eigen gedoetje. Ze krijgt nu thuiszorg (ook al zoiets waar je nu blij mee bent, niet dus). Maar goed, het gaat zoals het gaat.
Laat haar maar lekker, ik weet zeker dat ze hier gelukkiger van wordt dan in een verzorgingshuis, ook al is het misschien soms moeilijk.
Door Tanna
#3399584
Sinds we hier wonen ben ik klant bij een biologische webshop die alles bezorgt. Ideaal voor mij aangezien ik niet goed in winkels kan zijn en we hier ook geen winkels hebben, behalve een smoezelige Aldi waar ze niet eens hebben wat wij willen. Tot september kwam ik eens in de maand bij AH voor wat boodschapjes die ze bij de webwinkel niet hebben, op een tijdstip dat er vrijwel geen klanten waren, dan kan ik het net behappen. Maar sinds die tijd zijn we volledig aan huis gebonden dus AH was er niet meer bij. Klant geworden bij Jumbo, die bezorgt hier ook. Handig dus.
Maar nu is het door corona heel druk geworden bij de bio-bezorger en die stopt mischien met de bezorging in de buitengebieden, klanten dichter in de buurt zijn natuurlijk lucratiever. En bij Jumbo kan ik niet eens meer een bezorgmoment reserveren, alles is al weken vol door alle nieuwe klanten.
Ik lig er wakker van........
Door src_esther
#3399586
CindyMayella schreef: di 31 mar 2020, 10:39 Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....
Dat is geen leuk bericht in deze tijden. Hopelijk gaat het wel lukken om iets nieuws te vinden.
Door Tanna
#3399587
CindyMayella schreef: di 31 mar 2020, 10:39 Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....
Shit...... :'( :'(
Door src_esther
#3399588
Tanna schreef: di 31 mar 2020, 23:52 Sinds we hier wonen ben ik klant bij een biologische webshop die alles bezorgt. Ideaal voor mij aangezien ik niet goed in winkels kan zijn en we hier ook geen winkels hebben, behalve een smoezelige Aldi waar ze niet eens hebben wat wij willen. Tot september kwam ik eens in de maand bij AH voor wat boodschapjes die ze bij de webwinkel niet hebben, op een tijdstip dat er vrijwel geen klanten waren, dan kan ik het net behappen. Maar sinds die tijd zijn we volledig aan huis gebonden dus AH was er niet meer bij. Klant geworden bij Jumbo, die bezorgt hier ook. Handig dus.
Maar nu is het door corona heel druk geworden bij de bio-bezorger en die stopt mischien met de bezorging in de buitengebieden, klanten dichter in de buurt zijn natuurlijk lucratiever. En bij Jumbo kan ik niet eens meer een bezorgmoment reserveren, alles is al weken vol door alle nieuwe klanten.
Ik lig er wakker van........
Ik kan me goed voorstellen dat je daar wakker van ligt. Eerlijk gezegd vind ik het ronduit schandalig om trouwe vaste klanten in de kou te laten staan dus je mag gerust aan 'naming and shaming' doen.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3399590
Tanna schreef: di 31 mar 2020, 23:52 Sinds we hier wonen ben ik klant bij een biologische webshop die alles bezorgt. Ideaal voor mij aangezien ik niet goed in winkels kan zijn en we hier ook geen winkels hebben, behalve een smoezelige Aldi waar ze niet eens hebben wat wij willen. Tot september kwam ik eens in de maand bij AH voor wat boodschapjes die ze bij de webwinkel niet hebben, op een tijdstip dat er vrijwel geen klanten waren, dan kan ik het net behappen. Maar sinds die tijd zijn we volledig aan huis gebonden dus AH was er niet meer bij. Klant geworden bij Jumbo, die bezorgt hier ook. Handig dus.
Maar nu is het door corona heel druk geworden bij de bio-bezorger en die stopt mischien met de bezorging in de buitengebieden, klanten dichter in de buurt zijn natuurlijk lucratiever. En bij Jumbo kan ik niet eens meer een bezorgmoment reserveren, alles is al weken vol door alle nieuwe klanten.
Ik lig er wakker van........
Ik weet dat hier persoonlijk contact opnemen nog wel eens succes wil hebben
Als je vast klant bent sta je in hun systeem dus kunnen ze precies terug zien.
Als je dan aangeeft dat je helemaal vast loopt qua in huis halen van je nodige boodschappen valt er vaak wel een mouw aan te passen.

Welke regio woon je, misschien is er hier wel iemand die (als het toch niet lukt bij de Bio webshop of de Jumbo) jullie uit de brand kan helpen
Door Tanna
#3399599
Ina schreef: wo 01 apr 2020, 00:07 Ik weet dat hier persoonlijk contact opnemen nog wel eens succes wil hebben
Als je vast klant bent sta je in hun systeem dus kunnen ze precies terug zien.
Als je dan aangeeft dat je helemaal vast loopt qua in huis halen van je nodige boodschappen valt er vaak wel een mouw aan te passen.

Welke regio woon je, misschien is er hier wel iemand die (als het toch niet lukt bij de Bio webshop of de Jumbo) jullie uit de brand kan helpen
Met de bio heb ik al gebeld, niks aan te doen als ze hier niet meer bezorgen......en dan zijn er hier in het dorp meestal nog 3 klanten.
Voorlopig wil ik het zelf proberen te regelen, hulp vragen kan altijd nog en ik weet dat hier zat lieve mensen zijn die willen helpen als ze dat kunnen, dat is fijn. Maar ik hoop dat het met een sisser af zal lopen.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3399603
src_esther schreef: wo 01 apr 2020, 00:03 Ik kan me goed voorstellen dat je daar wakker van ligt. Eerlijk gezegd vind ik het ronduit schandalig om trouwe vaste klanten in de kou te laten staan dus je mag gerust aan 'naming and shaming' doen.
Zal ik het doen? Ik ben /was ook klant van de ekonoom. We kregen voor de Corona crisis al bericht dat de buitengebieden na pasen uit de route gehaald gingen worden. Toen Corona opdook kreeg ik bericht dat ze bleven rijden tot dit achter de rug was. Een dikke dooie mus dus want vorige week kwam het bericht dat ze met ingang van direct ermee stoppen >:( :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door