Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3393929
Ik zou ook aangifte doen hoor! Dat kan bij dit volgens mij ook gewoon online. Paar minuten werk, het kost je nu toch al energie van de frustratie. Zolang je er zelf niks van verwacht verlies je er ook niks op. En wie weet wat het op de lange termijn doet, worden er wel camera's opgehangen ofzo. Of ze pakken dezelfde dief voor iets anders, wel groots, en vinden dan toevallig ook jouw boodschappen.
En anders heb je het in ieder geval niet zo maar aan je voorbij laten gaan. Kom nou, zoiets mag gewoon niet, ze moeten van je spullen afblijven.

Ik heb trouwens wel eens gelezen van boodschappentrolly's die je aan je fiets kunt hangen, misschien is dat wat. (buiten het feit dat het nergens op slaat dat het nodig blijkt te zijn).
Door eelke
#3393930
Hoe gaat het verder eigenlijk met je? Nu de feestdagen enzo allemaal weer achter de rug zijn? Ben je ze een beetje doorgekomen?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3393943
Ik was de aangifte opgestart online, toen moest ik beschrijven wat er was gebeurd en vond ik het zo enorm mijn eigen schuld dat ik de boel maar weer heb afgesloten ::)
Misschien doe ik het dan toch maar als jullie zo eensgezind zijn. :biggrin2: De ergste boosheid is er wel af ondertussen en laat iig mijn boodschapjes niet meer in fietstas.
eelke schreef:Hoe gaat het verder eigenlijk met je? Nu de feestdagen enzo allemaal weer achter de rug zijn? Ben je ze een beetje doorgekomen?
Wat lief dat je vraagt. Het gemis van Ziva is nog steeds enorm. Ik kan nog steeds zomaar in janken uit barsten. :'(
Ik ben de dag voor kerst ziek geworden, griep. Toen ik weer moest werken ben ik duizelig geworden en zit dus nog steeds thuis. Sinds gister zakt eindelijk de duizeligheid (zeg ik heel voorzichtig want vorige week zei ik dat ook en heb ik een enorme terugval gehad) Maar sinds gister ook een dik ontstoken oog.
Ik val fysiek wat uit elkaar geloof ik :biggrin2: Ik grapte tegen een vriendin dat ik het maandagmorgen model ben geweest. ;D
Verder probeer ik de moed er wat in te houden want mijn huis word met de dag kleiner met al dat ziek thuis zijn. :-X
Door Siberienne
#3393951
sam28 schreef: ma 27 jan 2020, 17:03 Ik was de aangifte opgestart online, toen moest ik beschrijven wat er was gebeurd en vond ik het zo enorm mijn eigen schuld dat ik de boel maar weer heb afgesloten ::)
Misschien doe ik het dan toch maar als jullie zo eensgezind zijn. :biggrin2: De ergste boosheid is er wel af ondertussen en laat iig mijn boodschapjes niet meer in fietstas.



Wat lief dat je vraagt. Het gemis van Ziva is nog steeds enorm. Ik kan nog steeds zomaar in janken uit barsten. :'(
Ik ben de dag voor kerst ziek geworden, griep. Toen ik weer moest werken ben ik duizelig geworden en zit dus nog steeds thuis. Sinds gister zakt eindelijk de duizeligheid (zeg ik heel voorzichtig want vorige week zei ik dat ook en heb ik een enorme terugval gehad) Maar sinds gister ook een dik ontstoken oog.
Ik val fysiek wat uit elkaar geloof ik :biggrin2: Ik grapte tegen een vriendin dat ik het maandagmorgen model ben geweest. ;D
Verder probeer ik de moed er wat in te houden want mijn huis word met de dag kleiner met al dat ziek thuis zijn. :-X


:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Je hebt ook wel heel veel,pech hè, de laatste tijd. Hoop voor je op lichtpuntjes!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3394027
Mmm.... ik heb een overbite... prima.... maar, 1 voortand breekt regelmatig af.... dus aantal jaren geleden kroon laten zetten ... breekt kroon af.... nu net nieuwe laten zetten, althans tijdelijke, en over 2 wk definitieve.... ‘oude’ kroon bleek te lang, hoektand te lang..... tijdelijke is nu netjes recht geschuurd (zie zelf echt het verschil)....
Aantal opties besproken om het afbreken te verminderen... o.a. dus een beugel, om bovenkaak en onderkaak netjes op elkaar te laten groeien/zetten, zodat de druk op beide kaken gelijk is, zodat de kans op afbreken van mn boven tanden een stuk kleiner is....
ben nu beetje aan het zoeken... beugel is duur, maar om mn tand om de zoveel jaar laten vervangen, lijkt kij nog duurder....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3394029
Er is iemand, in de fietsenstalling van de school, op de loopfiets van m'n zoontje gaan staan. >:(
Er stond een schoenafdruk op het zadel en de achterband is geknapt.
Geen wonder natuurlijk als daar iemand met z'n hele gewicht op is gaan staan. Zelfs al gaat het wss over een kind van 11-12 jaar.. Die dingen zijn gemaakt voor gewicht tot 25kg of zo.
Door frodo quin
#3394032
Siberienne schreef: za 25 jan 2020, 17:32 Ja erg hè? ‘Nee mevrouwtje dat gaat niet’. Nou ik ga het nog wel even terugkoppelen.

Heb vandaag een collega, die iets wat ik zei ook maar overdreven gedoe vond, terug gemaild dat hij me verkeerd begrepen leek te hebben en dat ik meer GBV had dan waar hij me blijkbaar voor aan ziet. (GBV = gezond boeren verstand)

Maar goed, de bank staat. En da’s fijn, want mijn klaag van nu is; ik ben net gevallen en heb ribben gekneusd vrees ik. au.
Oei, cliché mannen.... Altijd leuk om uiteindelijk gelijk blijken te hebben in die gevallen :biggrin2:

Het nieuws van je ribben is wel heel wat minder. Veel beterschap ermee!
Door eelke
#3394038
sam28 schreef:Ik was de aangifte opgestart online, toen moest ik beschrijven wat er was gebeurd en vond ik het zo enorm mijn eigen schuld dat ik de boel maar weer heb afgesloten ::)
Misschien doe ik het dan toch maar als jullie zo eensgezind zijn. :biggrin2: De ergste boosheid is er wel af ondertussen en laat iig mijn boodschapjes niet meer in fietstas.
Wat lief dat je vraagt. Het gemis van Ziva is nog steeds enorm. Ik kan nog steeds zomaar in janken uit barsten. :'(
Ik ben de dag voor kerst ziek geworden, griep. Toen ik weer moest werken ben ik duizelig geworden en zit dus nog steeds thuis. Sinds gister zakt eindelijk de duizeligheid (zeg ik heel voorzichtig want vorige week zei ik dat ook en heb ik een enorme terugval gehad) Maar sinds gister ook een dik ontstoken oog.
Ik val fysiek wat uit elkaar geloof ik :biggrin2: Ik grapte tegen een vriendin dat ik het maandagmorgen model ben geweest. ;D
Verder probeer ik de moed er wat in te houden want mijn huis word met de dag kleiner met al dat ziek thuis zijn. :-X
En? Aangifte inmiddels afgemaakt?

Naar zeg, je zo gammel voelen. Blijft lang hangen ook, maar ja je hebt het ook flink voor je kiezen gehad he.
Hopelijk knap je weer wat op, dan kun je weer makkelijker iets van afleiding zoeken he.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3394044
eelke schreef: di 28 jan 2020, 21:41 En? Aangifte inmiddels afgemaakt?

Naar zeg, je zo gammel voelen. Blijft lang hangen ook, maar ja je hebt het ook flink voor je kiezen gehad he.
Hopelijk knap je weer wat op, dan kun je weer makkelijker iets van afleiding zoeken he.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
Ja blijft best lang hangen. Zelf denk ik dat toen Ziva overleed ik niet genoeg tijd heb gehad voor de rouw. Ik ben toen aan het werk gegaan en heb 7 weken heel hard gewerkt. Toen ik vakantie kreeg, eind dec, ben ik echt ingestort. Alsof alles van Ziva er ineens uit kwam, daarnaast waren het ook gewoon de "feestdagen" en dat is ook elk jaar heftig. Ik denk dat mijn fysieke dat niet fijn vond en dat ik daardoor griep kreeg en de duizeligheid en nu dus ook een abces in mn oog.
Ik mis Ziva nog steeds elke dag enorm, als ik erbij stil sta hoor, zie en voel ik dr nog. :'( :'( Dat doe ik niet teveel want dan moet ik huilen en dat wil ik niet de hele dag.
Door Siberienne
#3394045
sam28 schreef: wo 29 jan 2020, 08:01 Ja blijft best lang hangen. Zelf denk ik dat toen Ziva overleed ik niet genoeg tijd heb gehad voor de rouw. Ik ben toen aan het werk gegaan en heb 7 weken heel hard gewerkt. Toen ik vakantie kreeg, eind dec, ben ik echt ingestort. Alsof alles van Ziva er ineens uit kwam, daarnaast waren het ook gewoon de "feestdagen" en dat is ook elk jaar heftig. Ik denk dat mijn fysieke dat niet fijn vond en dat ik daardoor griep kreeg en de duizeligheid en nu dus ook een abces in mn oog.
Ik mis Ziva nog steeds elke dag enorm, als ik erbij stil sta hoor, zie en voel ik dr nog. :'( :'( Dat doe ik niet teveel want dan moet ik huilen en dat wil ik niet de hele dag.
Verdriet geeft ook verminderde afweer. Da’s gewoon een feit. Dus ik vind dit niet zo gek hoor. Want Ziva was voor jou je gezinslid en dat kwijtraken is gewoon niet te beschrijven zo verdrietig. Rust nu goed uit en probeer zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen.

Misschien helpt lezen van dit stukje (waarschuwing, het gaat over verdriet na het verlies van een dierbare hond, zakdoekjes bij de hand...) https://www.patriciamcconnell.com/theot ... so-so-much

Trouwens, ik moet nog steeds dat boek voor je opzoeken, sorry, ik was beetje druk en beetje in de lappenmand. Ga straks even achter de computer zitten.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3394050
Siberienne schreef:Trouwens, ik moet nog steeds dat boek voor je opzoeken, sorry, ik was beetje druk en beetje in de lappenmand. Ga straks even achter de computer zitten.
Ohjee, welk boek? :-X Mijn hoofd is een enorm vergiet. ::)
Siberienne schreef:Misschien helpt lezen van dit stukje (waarschuwing, het gaat over verdriet na het verlies van een dierbare hond, zakdoekjes bij de hand...) https://www.patriciamcconnell.com/theot ... so-so-much
Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb m even snel doorgelezen maar niet op me in laten werken. Ik heb m opgeslagen en ga het goed doorlezen als ik me er meer sterk voor voel. In de snelheid was het zo enorm herkenbaar en ook zo uit te leggen aan mensen die er geen snars van snappen. Dank je wel.
Door Siberienne
#3394054
sam28 schreef: wo 29 jan 2020, 09:15 Ohjee, welk boek? :-X Mijn hoofd is een enorm vergiet. ::)

Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb m even snel doorgelezen maar niet op me in laten werken. Ik heb m opgeslagen en ga het goed doorlezen als ik me er meer sterk voor voel. In de snelheid was het zo enorm herkenbaar en ook zo uit te leggen aan mensen die er geen snars van snappen. Dank je wel.
Nou dan heb je het gelukkig nog niet gemist... ik heb je een pb gestuurd met o.a. "Born to run" van Christopher McDougall. Ik denk dat je daar wel wat positieve energie van krijgt.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3394061
Mijn vaatwasser is stuk :'(
Ik had de afvoer weer aan de praat, maar de waterterugslag van de leiding is stuk, nieuwe is €125,- en ik wil binnen 2 jaar een nieuwe keuken.....

Net de afwas gedaan en nu met een kopje thee moed indrinken om de vloer te doen (beetje veel water op te ruimen :( )
Door eelke
#3394080
Tweedehands op de kop tikken?

Of gewoon een nieuwe, die kun je ook weer in he nieuwe keuken zetten. Twee jaar afwassen is lang hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door