Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3450053
Kromfohrlanders schreef: di 27 sep 2022, 15:41 Doutze haar "onder voorbehoud spoedplekje" is helaas komen te vervallen. >:(
Een ander dier had het spoedplekje harder nodig blijkbaar... nu moet ze wachten tot 26 oktober... :'( :'(

Ik baal zo. Vanwege de pijn, de schade aan het knie en miniscus die nu verder oplopen en het feit dat ze dus nog een hele maand 3 soorten pijnstillers moet blijven slikken.. dat lijkt me toch ook niet echt gezond...

Wat duurt alles toch lang tegenwoordig...

Karen
Dat is echt kl…
Ik hoorde van mijn dierenarts dat er ook te weinig dierenartsen zijn
Overal is een te kort geloof ik :-[
Door zurca
#3450054
Kromfohrlanders schreef: di 27 sep 2022, 15:41 Doutze haar "onder voorbehoud spoedplekje" is helaas komen te vervallen. >:(
Een ander dier had het spoedplekje harder nodig blijkbaar... nu moet ze wachten tot 26 oktober... :'( :'(

Ik baal zo. Vanwege de pijn, de schade aan het knie en miniscus die nu verder oplopen en het feit dat ze dus nog een hele maand 3 soorten pijnstillers moet blijven slikken.. dat lijkt me toch ook niet echt gezond...

Wat duurt alles toch lang tegenwoordig...

Karen
Ik heb je topic gelezen bij de medische hoek... Wat een ellende zeg en nu dan dit ook nog!
Zou je niet kunnen proberen of ze eerder terecht kan bij de kliniek die Kaela noemde?
Of even een oproep doen of iemand nog ervaring heeft met een andere goede kliniek?
Sterkte!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3450082
Hierbij het vervolg op mijn UWV-traject:
Mijn zoekgeraakte formulier is boven water en ik heb vandaag een prettig gesprek gehad met de verzekeringsarts die zeker begrip had voor mijn situatie. Dus bij deze is het UWV voorlopig even geen klaag meer! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3450091
Had ik net alles weer verzet en geregeld nu de operatie niet doorging (ik had lessen geannuleerd e.d. zodat ik bij Doutze kon zijn)..

Bellen ze vandaag dat de operatie toch wel door kan gaan! ;D
Ik helemaal blij. Voor mijn Draakje zoveel beter.

Maar nu kan ik dus wel weer alles wat ik juist had verzet weer terug verzetten want de operatie gaat toch door.. ::)
Nou ja, we regelen alles wel weer, komt goed. Belangrijkste is dat ze geopereerd wordt.

Karen
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3450097
Kromfohrlanders schreef: wo 28 sep 2022, 15:26 Had ik net alles weer verzet en geregeld nu de operatie niet doorging (ik had lessen geannuleerd e.d. zodat ik bij Doutze kon zijn)..

Bellen ze vandaag dat de operatie toch wel door kan gaan! ;D
Ik helemaal blij. Voor mijn Draakje zoveel beter.

Maar nu kan ik dus wel weer alles wat ik juist had verzet weer terug verzetten want de operatie gaat toch door.. ::)
Nou ja, we regelen alles wel weer, komt goed. Belangrijkste is dat ze geopereerd wordt.

Karen
Wat fijn dat de operatie toch door kan gaan. :-*
Maar ja, weer alles omzetten dus, komt ook wel goed.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3450099
Zo houden ze jou inderdaad wel bezig Karen ::) maar wel heel fijn dat je nu niet nog een maand hoeft te wachten :)

En wat fijn Sonja dat het formulier boven water is gekomen en het gesprek fijn was :)

Hier een beetje gaar na werkafspraak in den haag. Kwart voor 7 van huis vertrokken en straks om kwart over 5 thuis terwijl afspraak kleine 2 uur duurde. Dat reizen heb ik tijdens corona niet gemist :biggrin2:
Door smulpaap
#3450100
Kromfohrlanders schreef: wo 28 sep 2022, 15:26 Had ik net alles weer verzet en geregeld nu de operatie niet doorging (ik had lessen geannuleerd e.d. zodat ik bij Doutze kon zijn)..

Bellen ze vandaag dat de operatie toch wel door kan gaan! ;D
Ik helemaal blij. Voor mijn Draakje zoveel beter.

Maar nu kan ik dus wel weer alles wat ik juist had verzet weer terug verzetten want de operatie gaat toch door.. ::)
Nou ja, we regelen alles wel weer, komt goed. Belangrijkste is dat ze geopereerd wordt.

Karen
Oh wat een meevaller zeg . Heel fijn dat de operatie door kan gaan
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3450110
Ergens in mijn badkamervloer zit een lek…. Onderbuurman kwam zaterdag bij mij langs…. Het lekte in zijn badkamerlamp :???: …. Waarschijnlijk druppelt het al langer, maar hij had het niet in de gaten, ondanks de stank vh water… Spoed aangevraagd.. Loodgieter kon niets vinden…. Maandag weer iemand langs geweest…. Doucheputje is bijgeslepen en opnieuw vast gekit…. Ik had zondag en maandag expres niet gedouched… Dinsdag mocht ik weer douchen en ja hoor, 10 minuten erna begon het weer te druppelen >:( …. Ik op mn werk weer bellen met de woningbouw, heel gedoe, maar vanmiddag zou iemand langs komen… Buurman had zn sleutel bij mij achter gelaten, zodat ik de loodgieter kon laten kijken… Bij mij kon ie niets vinden… Bij mn buurman zat er aardig wat water in (weet niet hoe dat heet) waar de de lamp en bol in zit gedraaid aan het plafond….
Hij kwam wel tot de conclusie dat er ergens een lek zit, maar waar??? Hij denkt dat waarschijnlijk de vloer in de badkamer er uit moet om het lek te kunnen achterhalen. Morgen hoop ik gebeld te worden over hoe en wat… Heb wel meteen de woningbouw gebeld, maar ja….. Zij kunnen natuurlijk niets doen 😖🤔…. Dus voorlopig kan ik niet douchen 😢😢😬… Mn buurman is ook niet blij, die zit als sinds zaterdag in een badkamer zonder licht en een emmer onder de lamp ;) ….
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door