Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3457684
Mij. toeste..ord is stuk. 2 letters doe. het .iet meer. Raad maar welke ;)

Stom. 2 is .iet heel erg stuk, maar wel té o.ha.dig om fatsoe.lijk te type. >:( maar om daar .u ee. .ieuwe voor te kope. ... eige. schuld. Ik gooide er thee over.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3457686
eelke schreef: zo 12 mar 2023, 21:33 Mij. toeste..ord is stuk. 2 letters doe. het .iet meer. Raad maar welke ;)

Stom. 2 is .iet heel erg stuk, maar wel té o.ha.dig om fatsoe.lijk te type. >:( maar om daar .u ee. .ieuwe voor te kope. ... eige. schuld. Ik gooide er thee over.
Het lijkt me toch wel irritant. :biggrin2: En heel duur zijn toetsenborden nou ook weer niet. Heb er laatst eentje van 15 euro gekocht voor de kleine meneer. Die doet een online typecursus en moet dan om blind te leren typen de lettertjes afplakken. En ik had geen zin in afgeplakte lettertjes, dus heeft hij nu zijn eigen toetsenbord.
Door eelke
#3457689
Het toetsenbord van mijn laptop is stuk. Maar je berichtje hielp wel, ik heb er nu even een los toetsenbord op aangesloten. Typt voor geen meter, maar het typt wél. (dat ik dat niet eerder bedacht ::) )
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3457721
smulpaap schreef: do 09 mar 2023, 22:47 Oh dat is balen Dinky
Ik hoop dat de reparatie meevalt , en dat je veilig bij de garage komt
Auto hebben we vandaag naar de garage gereden. H klaagde daarna gelijk over spierpijn ::) Nu hopen dat het eenvoudig te verhelpen is zonder een al te dikke rekening. Heb ook een klacht ingediend bij de anwb over de gang van zaken, zien wat ze daarop te zeggen hebben.
Door Siberienne
#3457723
Shadow heeft een mooie aardewerken kom van een Nl pottenbakster kapot gegooid. De rotzak. Ik had met hem gewandeld, hem in de woonkamer gezet en weer naar buiten om sneeuw te ruimen, daar was hij het blijkbaar niet mee eens…. Hij gooit weleens vaker wat om als hij aandacht wil - maar dit is niet fijn!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3457728
eelke schreef: ma 13 mar 2023, 07:41 Het toetsenbord van mijn laptop is stuk. Maar je berichtje hielp wel, ik heb er nu even een los toetsenbord op aangesloten. Typt voor geen meter, maar het typt wél. (dat ik dat niet eerder bedacht ::) )
Ah ja, dat is lastiger dan. En een los toetsenbord aan je laptop werkt wel, maar is natuurlijk minder praktisch als je 'm ergens mee naartoe neemt.
Door eelke
#3457730
Sonja schreef: ma 13 mar 2023, 23:55 Ah ja, dat is lastiger dan. En een los toetsenbord aan je laptop werkt wel, maar is natuurlijk minder praktisch als je 'm ergens mee naartoe neemt.
Ja, qua werksetting heb ik heel netjes een bureau met laptop verhoger, toetsenbord en muis, om ergonomisch te werken.

De kapotte thuis-laptop is een klein chromebookje, dus daarmee hang ik op de bank. Een toetsenbord past er niet heel goed bij op schoot.
Maar goed, het moet maar even zo, het is niet anders.
Door hannabelgje
#3457732
eelke schreef: Ja, qua werksetting heb ik heel netjes een bureau met laptop verhoger, toetsenbord en muis, om ergonomisch te werken.

De kapotte thuis-laptop is een klein chromebookje, dus daarmee hang ik op de bank. Een toetsenbord past er niet heel goed bij op schoot.
Maar goed, het moet maar even zo, het is niet anders.
Heeft ie geen touchscreen? Dan zou je daar ook het toetsenbord van kunnen gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457743
Ik wordt er echt een beetje gek van en stront chagerijnig. De pleisters zijn er nog immer niet, staat nu op eind maart, maar ja, dat kan nog wel weer veranderen. Die oxycodon helpt wel tegen de pijn, maar haalt niet de spierspasmes weg en ik wordt er enorm somber van, echt zwart zeg maar. Maar ik moet iets tegen de pijn.
Gisteren moest ik weer halen bij de apotheek waar ik een preek krijg dat dit niet te lang gebruikt mag worden, maar ze hebben verdorie zelf geen alternatief. Ik blijf vriendelijk en leg de situatie weer netjes uit en ga weg met medicatie voor 1 week. Een paar dagen daarvoor had de apotheek ook al gebeld met hetzelfde en toen heb ik het ook weer uitgelegd. Voor herhaling moest ik bellen met de huisarts. Dus vandaag bel ik alvast ( ik werk ook gewoon en moet plannen wanneer ik het kan halen) assistente aan de lijn. Bitse reactie; Ja maar waarom belt u dan nu al, het is nu pas dinsdag en u heeft t/m zondag, dit moet per week bekeken worden. Ik weer vriendelijk de situatie uitgelegd en dat de huisarts zelf juist geen alternatieven meer ziet en het uitzitten is tot die pleisters er weer zijn. Nou ik ga het overleggen met de huisarts en nog een verder bits gemompel.

Ik snap dat ze het druk hebben, dat veel mensen niet de juiste medicatie kunnen krijgen. Maar ik ben ook een mens, ik blijf altijd vriendelijk en verwijt noch de apotheek nog de huisarts iets. Dan kan ik toch ook gewoon te woord worden gestaan? Ik ben wel de eerste die totaal niet blij is met dit middel. Ik zie zo zwart als wat maar heb geen zin om daar dan weer wat voor te krijgen want zo blijf je aan de gang. De diazepam die ik ernaast had om te kunnen slapen slik ik ook al niet want het is mij teveel.

Ook gebeld met mijn zorgverzekering, maar ook die kunnen hierin niets betekenen.

Ik ben zo ontzettend verdrietig en voel mij zo enorm eenzaam. Wekelijks moet ik mij verdedigen terwijl ik hier alles zelf niet om heb gevraagd, niet om de eds en niet om die oxycodon.

Sorry voor mijn klaagzang.
Door Siberienne
#3457748
Charlie Angel schreef: di 14 mar 2023, 16:51 Ik wordt er echt een beetje gek van en stront chagerijnig. De pleisters zijn er nog immer niet, staat nu op eind maart, maar ja, dat kan nog wel weer veranderen. Die oxycodon helpt wel tegen de pijn, maar haalt niet de spierspasmes weg en ik wordt er enorm somber van, echt zwart zeg maar. Maar ik moet iets tegen de pijn.
Gisteren moest ik weer halen bij de apotheek waar ik een preek krijg dat dit niet te lang gebruikt mag worden, maar ze hebben verdorie zelf geen alternatief. Ik blijf vriendelijk en leg de situatie weer netjes uit en ga weg met medicatie voor 1 week. Een paar dagen daarvoor had de apotheek ook al gebeld met hetzelfde en toen heb ik het ook weer uitgelegd. Voor herhaling moest ik bellen met de huisarts. Dus vandaag bel ik alvast ( ik werk ook gewoon en moet plannen wanneer ik het kan halen) assistente aan de lijn. Bitse reactie; Ja maar waarom belt u dan nu al, het is nu pas dinsdag en u heeft t/m zondag, dit moet per week bekeken worden. Ik weer vriendelijk de situatie uitgelegd en dat de huisarts zelf juist geen alternatieven meer ziet en het uitzitten is tot die pleisters er weer zijn. Nou ik ga het overleggen met de huisarts en nog een verder bits gemompel.

Ik snap dat ze het druk hebben, dat veel mensen niet de juiste medicatie kunnen krijgen. Maar ik ben ook een mens, ik blijf altijd vriendelijk en verwijt noch de apotheek nog de huisarts iets. Dan kan ik toch ook gewoon te woord worden gestaan? Ik ben wel de eerste die totaal niet blij is met dit middel. Ik zie zo zwart als wat maar heb geen zin om daar dan weer wat voor te krijgen want zo blijf je aan de gang. De diazepam die ik ernaast had om te kunnen slapen slik ik ook al niet want het is mij teveel.

Ook gebeld met mijn zorgverzekering, maar ook die kunnen hierin niets betekenen.

Ik ben zo ontzettend verdrietig en voel mij zo enorm eenzaam. Wekelijks moet ik mij verdedigen terwijl ik hier alles zelf niet om heb gevraagd, niet om de eds en niet om die oxycodon.

Sorry voor mijn klaagzang.
:bigarmhug: :bigarmhug:

Zou willen dat ik je ergens mee kon helpen 😘
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457752
:bigarmhug: en dan heel voorzichtig, Angelique...

En je hoeft je ècht niet te verontschuldigen voor je klaagzang hoor... Het is ook nogal niet wat.

Heel veel sterkte. Hopelijk komt er gauw een oplossing.
Door Cathelijn
#3457755
Wat een ellende zeg met die medicatie. En als mensen dan nog moeilijk doen...
Klaag maar lekker hoor
Door zurca
#3457758
Angelique, is er helemaal niets mogelijk om de juiste pleisters vanuit het buitenland te laten komen?
Als er iets mogelijk zou zijn vanuit Duitsland, wij verblijven regelmatig vlakbij de grens. Met alle liefde zouden we willen helpen als dat zou kunnen...
Vind het zo diep triest dat er zulke situaties ontstaan/zijn met medicatie in een land als Nederland :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door