Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3447924
Het is al een beste klap geweest voor je, als ze nog harder was gegaan was het nog harder aangekomen :-\
Je kunt ook pech of 'geluk' hebben hoe je neerkomt...
Gelukkig gaan blauwe plekken weer weg en heb je geen erger letsel :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447986
Ik heb sinds gister een gierende hoofdpijn. PCM en ibuprofen lijken smarties en doen vrij weinig. Op mijn werk Ibu bruis gepakt en dat doet een beetje. Woensdag mag ik naar de fysio, ze hebben me er tussen gepropt toen ik belde vanmiddag. Volgens mij komt het uit mijn nek/schouders/kaken.
Door Siberienne
#3447987
sam28 schreef: ma 08 aug 2022, 15:16 Ik heb sinds gister een gierende hoofdpijn. PCM en ibuprofen lijken smarties en doen vrij weinig. Op mijn werk Ibu bruis gepakt en dat doet een beetje. Woensdag mag ik naar de fysio, ze hebben me er tussen gepropt toen ik belde vanmiddag. Volgens mij komt het uit mijn nek/schouders/kaken.
Na maanden verschrikkelijk last van mijn nek en schouders eindelijk beter sinds ik met deze oefeningen ben begonnen; https://josephbartz.de/essays/en/waves.html

Misschien heb jij er ook nog wat aan.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3447993
Misschien toch nog gevolg van de val met de fietser? Dat het langzaam steeds vaster is gaan zitten? Hopelijk helpt de fysio :-*
Door zurca
#3447998
Je huis (gaan) verkopen... Echt dit is de eerste en laatste keer, hoop ik!
Volgende week komt de fotograaf, nog een week om het huis op en top te krijgen want die foto's zijn zo belangrijk, en dan gaan we een tropische week tegemoet :-X :-\
Door Cathelijn
#3448003
zurca schreef: ma 08 aug 2022, 22:13 Je huis (gaan) verkopen... Echt dit is de eerste en laatste keer, hoop ik!
Volgende week komt de fotograaf, nog een week om het huis op en top te krijgen want die foto's zijn zo belangrijk, en dan gaan we een tropische week tegemoet :-X :-\
Niet echt de ideale week om hard aan de slag te moeten inderdaad. Sterkte en hopelijk is het resultaat er naar.
Door smulpaap
#3448009
zurca schreef: ma 08 aug 2022, 22:13 Je huis (gaan) verkopen... Echt dit is de eerste en laatste keer, hoop ik!
Volgende week komt de fotograaf, nog een week om het huis op en top te krijgen want die foto's zijn zo belangrijk, en dan gaan we een tropische week tegemoet :-X :-\
Pff . Ja , ik weet er alles van ::) en dan telkens je huis uit tijdens bezichtigingen ....
Sterkte. Vreselijk met die warmte
En hopelijk een vlotte verkoop
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448019
dinky89 schreef: ma 08 aug 2022, 19:10 Misschien toch nog gevolg van de val met de fietser? Dat het langzaam steeds vaster is gaan zitten? Hopelijk helpt de fysio :-*
Ja dat is wel mijn vermoeden. Sinds vanochtend doet mijn knie ook zeer. :-\ Ik lijk wel een oude sok. :biggrin2:
Morgen 10u de fysio... Ik kijk er naar uit. ;)
zurca schreef:Je huis (gaan) verkopen... Echt dit is de eerste en laatste keer, hoop ik!
Volgende week komt de fotograaf, nog een week om het huis op en top te krijgen want die foto's zijn zo belangrijk, en dan gaan we een tropische week tegemoet :-X :-\
Succes ermee!!!!
Door MillyMol
#3448025
smulpaap schreef: di 09 aug 2022, 10:14 Pff . Ja , ik weet er alles van ::) en dan telkens je huis uit tijdens bezichtigingen
Ik heb destijds alle kijkers op één en dezelfde dag een afspraak laten maken voor een bezichtiging. Daar zat de koper tussen. Scheelt een hoop poetswerk en ik hoefde ook maar één keer de honden te verplaatsen. We hebben er toen een dagje bossen van gemaakt.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3448040
In België is zo'n kijkdag ook in de mode.

Er staat dan soms een doos waar je je bod in kan stoppen en ze weten op voorhand dat het hoogste genomen wordt. Kwestie van ze aan te moedigen wat hoger dan de vraagprijs te bieden. ::)
Of je doet een bod bij de makelaar, maar het principe is hetzelfde.
Door smulpaap
#3448052
MillyMol schreef: di 09 aug 2022, 17:59 Ik heb destijds alle kijkers op één en dezelfde dag een afspraak laten maken voor een bezichtiging. Daar zat de koper tussen. Scheelt een hoop poetswerk en ik hoefde ook maar één keer de honden te verplaatsen. We hebben er toen een dagje bossen van gemaakt.
Dat scheelt veel ja . Ik meen dat wij drie kijkdagen hadden . En zeker met huisdieren is dat handig .
Door smulpaap
#3448053
zurca schreef: ma 08 aug 2022, 22:13 Je huis (gaan) verkopen... Echt dit is de eerste en laatste keer, hoop ik!
Volgende week komt de fotograaf, nog een week om het huis op en top te krijgen want die foto's zijn zo belangrijk, en dan gaan we een tropische week tegemoet :-X :-\
Gaan jullie nu huren ? Of toch weer kopen ?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3448059
zurca schreef: ma 08 aug 2022, 22:13 Je huis (gaan) verkopen... Echt dit is de eerste en laatste keer, hoop ik!
Volgende week komt de fotograaf, nog een week om het huis op en top te krijgen want die foto's zijn zo belangrijk, en dan gaan we een tropische week tegemoet :-X :-\
Hé, dat heb ik even gemist, gaan jullie verhuizen?
Blijven jullie wel in dezelfde omgeving wonen?
Heel veel succes met de verkoop. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door