Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3459771
Loop je in een winkel en is er een aller schattigst pupseltje. Week of 10 oud. Nina kraaien van plezier, zo leuk.
Zie je vervolgens baas en pup een trap van drie verdiepingen aflopen. En de pup mocht zelf lopen. Oh oh oh, dan doet mijn hart wel een beetje zeer hoor. Doe toch een beetje zuinig op zo’n schatje.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3459807
Vanochtend kreeg ik een vervolgbehandeling op de pijnpoli. Gelukkig wist ik zelf wat er moest gebeuren, want dit bleek niet in mijn dossier te staan. :-X
Ik weet niet wat het is met deze arts, maar ze vergeet bij mij in ieder geval steeds van alles. Bij de vorige behandeling, die ze zelf uitvoerde, beloofde ze me een recept uit te schrijven voor oxycontin. Niet gebeurd, dus nog maar een keer achteraan moeten bellen.
Vervolgens had ik een belafspraak met haar om te bespreken wat het resultaat van de behandeling was geweest, daaruit kwam naar voren dat er een vervolg nodig was. Ze legde uit dat dit door een verpleegkundige zou worden uitgevoerd en beloofde me dat ik zou worden teruggebeld voor een afspraak. Dat gebeurde niet, dus heb ik zelf terug gebeld. Afspraak werd ingepland. Dus stond ik daar vanochtend bij een verpleegkundige die geen idee had wat er moest gebeuren. Ik heb het uitgelegd en ook aangegeven dat ik een herhalingsrecept voor die oxycontin nodig had en dat ik dat wel vandaag nog moest hebben omdat ik niet genoeg meer heb om het weekend door te komen. Verpleegkundige heeft de betreffende arts gebeld. En uiteraard weet de apotheek nu nog steeds van niks...
Gelukkig stond er nog 1 herhaalrecept open voor een andere dosering, maar dat kan ik natuurlijk zelf aanpassen door er 2 te nemen, dan kom ik in ieder geval het weekend door. :(
Ik ga na het weekend maar overleggen met de huisarts of ik deze herhalingen niet via hem kan krijgen, dan kan ik gewoon online een herhalingsrecept aanvragen. Wel zo makkelijk.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3459961
Vorige week vrijdag een vriend gesproken. Hij maakte zich zorgen over een MRI-uitslag.

Gisteren viel de rouwkaart op de mat... :'(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459964
Fijn dat je hem vrijdag nog hebt gesproken Ronald. Maar wat enorm plotseling snel die rouwkaart :'( gecondoleerd en veel sterkte
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459965
Ronald schreef:Vorige week vrijdag een vriend gesproken. Hij maakte zich zorgen over een MRI-uitslag.

Gisteren viel de rouwkaart op de mat... :'(
Wat vreselijk Ronald, niet te bevatten zo snel.
Heel veel sterkte gewenst.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3459966
Ronald schreef: wo 24 mei 2023, 06:20 Vorige week vrijdag een vriend gesproken. Hij maakte zich zorgen over een MRI-uitslag.

Gisteren viel de rouwkaart op de mat... :'(
Dat is rauw op je dak… :'(
Sterkte Ronald, dikke knuffel :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3459969
Ronald schreef: wo 24 mei 2023, 06:20 Vorige week vrijdag een vriend gesproken. Hij maakte zich zorgen over een MRI-uitslag.

Gisteren viel de rouwkaart op de mat... :'(
Dat is niet te bevatten. Heel erg veel sterkte Ronald.
Door - pien -
#3459973
Ronald schreef:Vorige week vrijdag een vriend gesproken. Hij maakte zich zorgen over een MRI-uitslag.

Gisteren viel de rouwkaart op de mat... :'(
Heel veel sterkte Ronald, wat een narigheid :'(
Sonja schreef: vr 19 mei 2023, 15:39 Vanochtend kreeg ik een vervolgbehandeling op de pijnpoli. Gelukkig wist ik zelf wat er moest gebeuren, want dit bleek niet in mijn dossier te staan. :-X
Ik weet niet wat het is met deze arts, maar ze vergeet bij mij in ieder geval steeds van alles. Bij de vorige behandeling, die ze zelf uitvoerde, beloofde ze me een recept uit te schrijven voor oxycontin. Niet gebeurd, dus nog maar een keer achteraan moeten bellen.
Vervolgens had ik een belafspraak met haar om te bespreken wat het resultaat van de behandeling was geweest, daaruit kwam naar voren dat er een vervolg nodig was. Ze legde uit dat dit door een verpleegkundige zou worden uitgevoerd en beloofde me dat ik zou worden teruggebeld voor een afspraak. Dat gebeurde niet, dus heb ik zelf terug gebeld. Afspraak werd ingepland. Dus stond ik daar vanochtend bij een verpleegkundige die geen idee had wat er moest gebeuren. Ik heb het uitgelegd en ook aangegeven dat ik een herhalingsrecept voor die oxycontin nodig had en dat ik dat wel vandaag nog moest hebben omdat ik niet genoeg meer heb om het weekend door te komen. Verpleegkundige heeft de betreffende arts gebeld. En uiteraard weet de apotheek nu nog steeds van niks...
Gelukkig stond er nog 1 herhaalrecept open voor een andere dosering, maar dat kan ik natuurlijk zelf aanpassen door er 2 te nemen, dan kom ik in ieder geval het weekend door. :(
Ik ga na het weekend maar overleggen met de huisarts of ik deze herhalingen niet via hem kan krijgen, dan kan ik gewoon online een herhalingsrecept aanvragen. Wel zo makkelijk.
Wat een geknoei weer Sonja! Ongelofelijk.
Ik hoop dat het nu via de huisarts gaat lukken!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459975
Ronald schreef: wo 24 mei 2023, 06:20 Vorige week vrijdag een vriend gesproken. Hij maakte zich zorgen over een MRI-uitslag.

Gisteren viel de rouwkaart op de mat... :'(
Wow... :'(
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3459979
Ronald schreef: wo 24 mei 2023, 06:20 Vorige week vrijdag een vriend gesproken. Hij maakte zich zorgen over een MRI-uitslag.

Gisteren viel de rouwkaart op de mat... :'(
Wow, zo snel is bijna niet te bevatten. :'(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3459982
Ronald schreef:Vorige week vrijdag een vriend gesproken. Hij maakte zich zorgen over een MRI-uitslag.

Gisteren viel de rouwkaart op de mat... :'(
Jeeetje Ronald!!!! Heel veel sterkte!!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3459983
Het is sowieso een bizar jaar tot nu toe wat dat betreft. Allemaal mensen die 1-2-3-4-5 jaar jonger zijn dan ik. :'(

Maar deze kwam extra hard binnen.

Voor mezelf heb ik dus nu ook besloten: ik laat me niet meer gek maken, ik ben aan het genieten van de goede dingen van het leven, want voordat je het weet is het zomaar over...
Door Siberienne
#3459985
Ronald schreef: wo 24 mei 2023, 15:09 Het is sowieso een bizar jaar tot nu toe wat dat betreft. Allemaal mensen die 1-2-3-4-5 jaar jonger zijn dan ik. :'(

Maar deze kwam extra hard binnen.

Voor mezelf heb ik dus nu ook besloten: ik laat me niet meer gek maken, ik ben aan het genieten van de goede dingen van het leven, want voordat je het weet is het zomaar over...
Ja dit soort dingen zet je wel ineens heel erg aan het denken. Bizar snel gegaan ook :'( sterkte!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door